quote:Op zondag 23 september 2007 12:00 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso mensen die met de bus gaan![]()
Dan sta je in ieder geval niet 5 minuten *stil*quote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de file staan is fijn wil je zeggen.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de file staan is fijn wil je zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan sta je in ieder geval niet 5 minuten *stil*
Alhoewel.
Okay.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
lekker in de file krantje lezen ,radio luisteren en gewoon doorbetaald krijgen...
ik luister altijd naar het filenieuws en dan probeer ik achteraan te sluiten![]()
je kunt ook in de file internetten hoorquote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik fok liever betaald op werk dan dat ik betaald een krantje lees in de file.
Maargoed smaken verschillen.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef MacKniver het volgende:
Het ergste is nog dat die mensen halsoverkop de bus dan net halen maar dan wel uitgebreid en met alle rust hun kaartje tevoorschijn toveren.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je kunt ook in de file internetten hoor![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 12:09 schreef postmortum het volgende:
de bus staat ook lekker in de file
quote:Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef nietzman het volgende:
Ze durfden eerst niet dichter bij de halte te komen omdat daar zo'n Goffik stond te hangjongeren.
Ik zie ze altijd de vluchtstrook nemen, daar waar het kan. En meestal kan dat.quote:Op zondag 23 september 2007 12:09 schreef postmortum het volgende:
de bus staat ook lekker in de file
Josti's die het midden houden tussen legbatterijjosti's en josti's met vrije uitloop?quote:
Reistijd valt toch niet onder werktijd?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
lekker in de file krantje lezen ,radio luisteren en gewoon doorbetaald krijgen...
ik luister altijd naar het filenieuws en dan probeer ik achteraan te sluiten![]()
bij mij wel hoor,vanaf dat ik op de zaak wegrijd,totdat ik er weer terug komquote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reistijd valt toch niet onder werktijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |