quote:Op zondag 23 september 2007 12:00 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso mensen die met de bus gaan![]()
Dan sta je in ieder geval niet 5 minuten *stil*quote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de file staan is fijn wil je zeggen.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de file staan is fijn wil je zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan sta je in ieder geval niet 5 minuten *stil*
Alhoewel.
Okay.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
lekker in de file krantje lezen ,radio luisteren en gewoon doorbetaald krijgen...
ik luister altijd naar het filenieuws en dan probeer ik achteraan te sluiten![]()
je kunt ook in de file internetten hoorquote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik fok liever betaald op werk dan dat ik betaald een krantje lees in de file.
Maargoed smaken verschillen.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef MacKniver het volgende:
Het ergste is nog dat die mensen halsoverkop de bus dan net halen maar dan wel uitgebreid en met alle rust hun kaartje tevoorschijn toveren.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je kunt ook in de file internetten hoor![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 12:09 schreef postmortum het volgende:
de bus staat ook lekker in de file
quote:Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef nietzman het volgende:
Ze durfden eerst niet dichter bij de halte te komen omdat daar zo'n Goffik stond te hangjongeren.
Ik zie ze altijd de vluchtstrook nemen, daar waar het kan. En meestal kan dat.quote:Op zondag 23 september 2007 12:09 schreef postmortum het volgende:
de bus staat ook lekker in de file
Josti's die het midden houden tussen legbatterijjosti's en josti's met vrije uitloop?quote:
Reistijd valt toch niet onder werktijd?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
lekker in de file krantje lezen ,radio luisteren en gewoon doorbetaald krijgen...
ik luister altijd naar het filenieuws en dan probeer ik achteraan te sluiten![]()
bij mij wel hoor,vanaf dat ik op de zaak wegrijd,totdat ik er weer terug komquote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reistijd valt toch niet onder werktijd?
quote:
Volgens de TS ben ik dus een renjosti want ik ren ook wel eens naar de busquote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]Als dat noemswaardig humor voor je is moet je echt een keer buiten World of Warcraft komen, vriend. Of gewoon naar shows met goed humor kijken.
Ja maar ho even..... als het nu buiten hun macht is... als ze met de trein gekomen zijn zijn ze uiteraard met vertraging binnen, en ze willen gewoon de aansluiting halen zoals in het officieel via de dienstregeling berekend is.quote:Op zondag 23 september 2007 11:55 schreef McKillem het volgende:
Mensen die te laat zijn voor de bus en toch rennen.![]()
Bus chauffeurs die voor dat volk stoppen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ho even..... als het nu buiten hun macht is... als ze met de trein gekomen zijn zijn ze uiteraard met vertraging binnen, en ze willen gewoon de aansluiting halen zoals in het officieel via de dienstregeling berekend is.
quote:Op zondag 23 september 2007 14:45 schreef MacKniver het volgende:
Om het geheel even te nuanceren moet ook wel vermeld worden dat sommige buschauffeurs ook wel erg vroeg wegrijden van een halte.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:00 schreef Nobu het volgende:
Ze wilden eigenlijk niet met jou in een bus zitten, maar kwamen er op het laatste moment achter dat het de enige bus was![]()
Als ik 1x ergens vertraging heb moet ik een uur wachten. Niet elke bus gaat om het kwartierquote:Op zondag 23 september 2007 14:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je tijd hebt om je ding te doen
Ik snap dat gehaast niet. Ik kan in totaal een half uur vertraging oplopen voordat ik te laat op werk komt. Dit geeft mij de tijd om op mijn dooie gemak naar de tram te gaan, op mijn dooie gemakt koffie te kopen op het station, op mijn dooie gemak een krantje pakken, op mijn dooie gemak de trein in lopen die van mij part een kwartier vertraging heeft, vervolgens (met die kwartier vertraging) nogsteeds op mijn dooie gemak naar de bus toe lopen, om daar op mijn dooie gemak in te gaan zitten (zou hij wegrijden voor mijn neus, pak ik een andere) om vervolgens op mijn dooie gemak mijn reet op mijn station te parkeren op kantoor.
Dat is toch zo veel beter dan haast haast snel snel? Of ben ik gek?
(Zijn er geen vertragingen ben ik dus een half uur te vroeg op mijn werk, kan ik aldaar fokken o.i.d.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |