Ik vind geen bier lusten verdachter!quote:Op zondag 23 september 2007 14:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik hou ook niet van mensen die constant ''haha homo'' roepen.
Maar geef toe, een ROZE POLO is wel een beetje gay hoor.
Ik vindt (licht) roze alleen kunnen met veel zwart, naast limoen groen, zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Roze bij een man![]()
Polo's![]()
Roze polo's(tenzij kraagje omhoog
)
Bier![]()
Classic Rock![]()
Damn, en als je er niks van aantrekt ben je geen homo?quote:Op zondag 23 september 2007 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rene als je je daar wat van aantrekt ben je homo
who gives a FUCK
Damn, nu begin ik toch echt te twijfelen, want ik lust wel graag bierquote:Op zondag 23 september 2007 14:09 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik vind geen bier lusten verdachter!
quote:Op zondag 23 september 2007 14:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt (licht) roze alleen kunnen met veel zwart, naast limoen groen, zeg maar.
't zelfde geld voor oranje.
Idd geen bier lusten ok, maar roze polo's gaan dragenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, mijn smaak, darling, mijn smaak.
haha, homo.quote:Op zondag 23 september 2007 14:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ahja, die fout maak ik altijd
Dat weten we nu ondertussen wel ... dat verkondig je namelijk in ieder topicquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben nog maagd trouwens. Ik ben 24.
quote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef lennart12 het volgende:
Ik lust ook geen bier, ben ik nu samen met René die homo een homo?
zo ben jij er ook weer met je kortzichtige HBO-wannabee vuilspuiterijquote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die collega's en vrienden hebben gewoon gelijk hoor. Oude rockmuziek
Waarom gebruiken mensen het dan wel zo?quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
Blijkbaar zit je er nogal mee als je homo genoemd wordt..
Iets tegen homo's?
Het is geen scheldwoord hoor.
Omdat veel mensen het wel (terecht overigens) beledigend opvatten.quote:Op zondag 23 september 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen het dan wel zo?
Hmpf..quote:Op zondag 23 september 2007 10:51 schreef steeg het volgende:
ik heet ook René, ik hou ook niet van bier en ik draag roze polo's maar mijn god wat luister jij een gay muziek.
Ik ken trouwens genoeg homo's die bier drinken...quote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
BierWat is er in godsnaam stoer aan om bier te drinken.
Dus als je geen bier lust, ben je homo?![]()
![]()
![]()
Oke... Rock is wel okayquote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga lekker jumpen op tekkel en heidie![]()
Hahaha dus als hij straks eindelijk bier drinkt is-ie nog steeds homoquote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken trouwens genoeg homo's die bier drinken...
Mocht ie willen, homo zijn is alleen voor stoere mannenquote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hahaha dus als hij straks eindelijk bier drinkt is-ie nog steeds homo
Dus jij bent een loser?quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht ie willen, homo zijn is alleen voor stoere mannen
Ik val op mannenquote:
quote:
Dat weten we nu ondertussen wel ... dat verkondig je namelijk in ieder topicquote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat weten we nu ondertussen wel ... dat verkondig je namelijk in ieder topic![]()
hmm...zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
...SLET DIE OVER EEN PARAPLU ZINGT![]()
![]()
Ik lust LITERS bier! (Maar ben toch echt homo)quote:Op zondag 23 september 2007 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, WANT ALS JE BIER DRINKT BEN JE STOER EN EEN ECHTE MAN.
sodeflikker toch neer man![]()
En TS zoekt een vrouw, met TIETEN ALS KARBOUWEN!quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust LITERS bier! (Maar ben toch echt homo)![]()
Eens!quote:Op zondag 23 september 2007 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, WANT ALS JE BIER DRINKT BEN JE STOER EN EEN ECHTE MAN.
sodeflikker toch neer man![]()
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Pinball het volgende:
Roze polo's.
Roze kan best, polo's kunnen ook best.
Maar nooit tegelijk, haha, homo!
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:[b]
SORRY DAT IK METEEN HOMO BEN ALS IK GEEN BIER LUST, EEN ROZE POLO HEB EN NIET NAAR DIE SLET LUISTERT DIE OVER EEN PARAPLU ZINGT![]()
![]()
hoooooomo!quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Boeiend als je op mannen valt, dat is echt een non-issue.
Waar ik wel een hekel aan heb is aan "mannen" die denken dat het hetero zijn alleen te bewijzen is door bier drinken. Zielige bekrompen mannetjes
Echte hetero's doen niet moeilijk over homo's en hoeven hun hetero zijn niet zo nodig te bewijzen door andere mannen voor homo uit te maken.
Echt ik kots op dat zielige homo-bash gedoe.
Ik quote even uit je eigen fobo:quote:
quote:Favo FOK!ker - ach, ik hou van jullie allemaal..
johquote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij doen de meeste mensen die hier Homo roepen dat voor de grap.
Dat was tegen Dalamar, die had dat even nodig volgens mij.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Boeiend als je op mannen valt, dat is echt een non-issue.
Waar ik wel een hekel aan heb is aan "mannen" die denken dat het hetero zijn alleen te bewijzen is door bier drinken. Zielige bekrompen mannetjes
Echte hetero's doen niet moeilijk over homo's en hoeven hun hetero zijn niet zo nodig te bewijzen door andere mannen voor homo uit te maken.
Echt ik kots op dat zielige homo-bash gedoe.
ja want dat staat in het foldertje dat je bij je heteroseksualiteit krijgtquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Als je roze draagt, BEN je homo. Jammer, maar dat is een feit.
Is het gezellig onder die steen?quote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hi_flyer het volgende:
kijk eens in je eigen kring van trentgevoelige modeflikkertjesquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb nochtans geen foldertje bij mijn homoseksualiteit gekregenquote:Op maandag 24 september 2007 19:27 schreef Prego het volgende:
[..]
ja want dat staat in het foldertje dat je bij je heteroseksualiteit krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |