quote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef lennart12 het volgende:
Ik lust ook geen bier, ben ik nu samen met René die homo een homo?

zo ben jij er ook weer met je kortzichtige HBO-wannabee vuilspuiterijquote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die collega's en vrienden hebben gewoon gelijk hoor. Oude rockmuziek

Waarom gebruiken mensen het dan wel zo?quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
Blijkbaar zit je er nogal mee als je homo genoemd wordt..
Iets tegen homo's?
Het is geen scheldwoord hoor.

Omdat veel mensen het wel (terecht overigens) beledigend opvatten.quote:Op zondag 23 september 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen het dan wel zo?

Hmpf..quote:Op zondag 23 september 2007 10:51 schreef steeg het volgende:
ik heet ook René, ik hou ook niet van bier en ik draag roze polo's maar mijn god wat luister jij een gay muziek.

Ik ken trouwens genoeg homo's die bier drinken...quote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
BierWat is er in godsnaam stoer aan om bier te drinken.
Dus als je geen bier lust, ben je homo?![]()
![]()
![]()

Oke... Rock is wel okayquote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga lekker jumpen op tekkel en heidie![]()

Hahaha dus als hij straks eindelijk bier drinkt is-ie nog steeds homoquote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken trouwens genoeg homo's die bier drinken...

Mocht ie willen, homo zijn is alleen voor stoere mannenquote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hahaha dus als hij straks eindelijk bier drinkt is-ie nog steeds homo

Dus jij bent een loser?quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht ie willen, homo zijn is alleen voor stoere mannen

Ik val op mannenquote:

quote:

Dat weten we nu ondertussen wel ... dat verkondig je namelijk in ieder topicquote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat weten we nu ondertussen wel ... dat verkondig je namelijk in ieder topic![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |