hmm...zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
...SLET DIE OVER EEN PARAPLU ZINGT![]()
![]()
Ik lust LITERS bier! (Maar ben toch echt homo)quote:Op zondag 23 september 2007 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, WANT ALS JE BIER DRINKT BEN JE STOER EN EEN ECHTE MAN.
sodeflikker toch neer man![]()
En TS zoekt een vrouw, met TIETEN ALS KARBOUWEN!quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust LITERS bier! (Maar ben toch echt homo)![]()
Eens!quote:Op zondag 23 september 2007 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, WANT ALS JE BIER DRINKT BEN JE STOER EN EEN ECHTE MAN.
sodeflikker toch neer man![]()
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Pinball het volgende:
Roze polo's.
Roze kan best, polo's kunnen ook best.
Maar nooit tegelijk, haha, homo!
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:[b]
SORRY DAT IK METEEN HOMO BEN ALS IK GEEN BIER LUST, EEN ROZE POLO HEB EN NIET NAAR DIE SLET LUISTERT DIE OVER EEN PARAPLU ZINGT![]()
![]()
hoooooomo!quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Boeiend als je op mannen valt, dat is echt een non-issue.
Waar ik wel een hekel aan heb is aan "mannen" die denken dat het hetero zijn alleen te bewijzen is door bier drinken. Zielige bekrompen mannetjes
Echte hetero's doen niet moeilijk over homo's en hoeven hun hetero zijn niet zo nodig te bewijzen door andere mannen voor homo uit te maken.
Echt ik kots op dat zielige homo-bash gedoe.
Ik quote even uit je eigen fobo:quote:
quote:Favo FOK!ker - ach, ik hou van jullie allemaal..
johquote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij doen de meeste mensen die hier Homo roepen dat voor de grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |