Goedzo, door voor de koelkastquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maribel....![]()
Marietje Kwakman dus....
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Gaan ze Dennix laten verdwijnen??!
allemaal vingers crossed en duimen.... of je streamleven ervan af hangtquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Gaan ze Dennix laten verdwijnen??!
hij heeft wel smaak... pakt gelijk de mooiste vrouw van de kooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Eerst lieke , de goochelaar vindt haar een engeltje.
Wie, jij?quote:
Hee Dat mag niet.......Jij krijgt de goochel politie achter je aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dat met die ringen.... die ene ring heeft een opening, houdt ie steeds zijn hand op.
okeeeejjjjj thanxquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dat met die ringen.... die ene ring heeft een opening, houdt ie steeds zijn hand op.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Eindelijk, hij gaat Brian weg toveren![]()
eerst Brian, dan Amanda dan Nada, Nix.... met Japie heeft tie wat meer moeite, maar gaat vast ook wel lukken en dan............. HUUB & LIEKE WINNAARSquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef Starlie het volgende:
Ohhh ze gaan Brain laten verdwijnen....ook goed!
Nee "Madonna - The Power of Good-bye"quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef robbiedekok het volgende:
Lordof the rings
Lord of the BoRings danquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef robbiedekok het volgende:
Lordof the rings
Dat zou leuk zijn. Brian is verdwenen en weer terugquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
Tamara en Brian samen weer uit de kast?
Jaap vertrouwt Brian dan ook volledig, komt meteen de punten opeisenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
Brian zal de cp's wel willen houden en vertellen dat die nog op bonaire liggen
Misschien was dit wel alles waarover hij zich vanavond zo zenuwachtig maaktequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Bwian wordt weer enigszins hysterisch.
we zijn wel allemaal eensgezind vanavondquote:
Geniet er nou even van, die twee worden er zonder opgaaf van rede uitgehaald om 2 voor 12quote:
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Geniet er nou even van, die twee worden er zonder opgaaf van rede uitgehaald om 2 voor 12![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel![]()
Maarre de Op is klaar![]()
Dat zou nou zo'n leuk cadeautje zijn voor de streamers !quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Geniet er nou even van, die twee worden er zonder opgaaf van rede uitgehaald om 2 voor 12![]()
pracht op!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Ik ga nu Dimitri cappen![]()
De OP van COS#2501?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Heb bijna 2 maand geen streams meer gehad maar nu toch maar weer voor een maandje genomen, dan maar eens warm eten over slaanquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nada vind dat gewoon lekker geilquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
Naad moet nodig plassen en Nix loopt er toch weer achteraan , Pervert !
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt niet
Het enige waar we redelijkerwijs op kunnen hopen is dat een vuurwerkpijl de verkeerde kant op gaat en in Dennis zijn reet schiet.
Mooie OPquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt niet
Het enige waar we redelijkerwijs op kunnen hopen is dat een vuurwerkpijl de verkeerde kant op gaat en in Dennis zijn reet schiet.
Positief blijven denken! Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt niet
Mitch is er niet mop.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Is Mitch er nog???
Potverdorie zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef grazygirl het volgende:
kunnen ze die magic man er niet inzetten, wat een lekker ding zeg, potverdorie![]()
![]()
100%, zeker weten !quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
Hahahaha............al weer nieuwe gekocht en nu voor 1 maand en daarna ga ik echt afkicken..........en ook van knakworsten en pizza................gewoon van alles![]()
![]()
![]()
Alleen op haar arm? Of kijk je dan ook weer boos als ik dit zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Melissa scheert het haar op haar arm..
Kopieer je DRM-map even, voor het geval je volgende maand spijt krijgt !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
Hahahaha............al weer nieuwe gekocht en nu voor 1 maand en daarna ga ik echt afkicken..........en ook van knakworsten en pizza................gewoon van alles![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie
Dat verwacht ik wel. Iemand bezopen, onverwacht bezoek, ruzie.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef lorence1 het volgende:
zal er nog iets kijkenswaardig gebeuren?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef pasjesjen het volgende:
Ik zeg gooi er nog even een nieuwe miljonair in![]()
Wens is vervuld en met Nadiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Kan er aub een stream op Dimitri?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen op haar arm? Of kijk je dan ook weer boos als ik dit zeg.![]()
Aahhhhh pleaassseeeequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
of niks en nada eruit en 2 nieuwe erin!!!!
Je weet niet wat je mist, heerlijk die warme urine over je hoofdquote:
nog beterquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
of niks en nada eruit en 2 nieuwe erin!!!!
Ik wilde ook wel , maar maakte nog geen aanstalten, dacht morgen 100%quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, Marieke_B, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie
oquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb nog niet tussen haar benen gekeken, maar over die armen vetelde ze net aan nada.
Volgens mij wil jij daar echt niet kijken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb nog niet tussen haar benen gekeken, maar over die armen vetelde ze net aan nada.
En jullie bedankt voor het sluitenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, Marieke_B, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie
dennixquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel , maar maakte nog geen aanstalten, dacht morgen 100%
Brrrrian valt blijkbaar onder het generaal pardon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:29 schreef robbiedekok het volgende:
Brain is happy dat ie teruggetovert is want zijn verblijfsvergunning was al een jaar verlopen!!!!!!!!!!
Niet voor vrouwen, vrouwen mogen in Spanje overal gratis naar binnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
In Spanje heb je ook zulke tenten....je legt 30 euro neer om binnen te komen..
staan er 7 mensen op de dansvloer...
Even ? De hele avond al !!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver, Nix blijft nu wel even bij Nada hangen
Dat is wel ernstig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
In Spanje heb je ook zulke tenten....je legt 30 euro neer om binnen te komen..
staan er 7 mensen op de dansvloer...
[afbeelding]
Lief van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, maar als vrouw het haar van je armen afscheren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij daar echt niet kijken?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Kan er aub een stream op Dimitri?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()
staat te praten met de beleggingsman en zijn vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub
stream 3quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub
Waar hij hoort te zijn, bij intelligente mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub
achter Kimquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub
Huub praat met de vrouw van de belegingsman.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub
ja donderdag natasiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef lorence1 het volgende:
zullen er nog oude bewoners tevoorschijn worden getoverd/
ik zie hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub praat met de vrouw van de belegingsman.
Was het maar kut dan had ik er ook nog wat aan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef kit2u het volgende:
Wat een kut muziek.
Gelukkig voor haar niet met een .50quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is goed aangeschoten
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef lorence1 het volgende:
zullen er nog oude bewoners tevoorschijn worden getoverd/
Laat Disana je maar niet horenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef robbiedekok het volgende:
Bier en tieten lalalala...bier en tieten lalalalalalala. anders word het het saai hier
dennis ziet er ook niet zo helder meer uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is goed aangeschoten
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Disana je maar niet horen![]()
Hij weet zich absoluut geen houding te gevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef pullup het volgende:
Ik lig nu dubbel om die stream met een zenuwachtig huppelende dennis terwijl Nadia met Dimitri staat te flirten![]()
Met camera in zijn smoel... geweldig..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij weet zich absoluut geen houding te geven![]()
Ja het is weer echt Nadiadagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb Jaap, Amanda en Lieke heél even op de streams pratende gehad, en Brian en Huub helegaar niet. Wat een kutfeest!!!
De ALLER LIEFSTE ALLERAARDIGSTE ALLERKNAPSTE ALLERINTELLIGENTSTEquote:
Hij praat zells zoals de broertjes :-)quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis kijkt net zo uit zn ogen als de broertjes De Boer.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis kijkt net zo uit zn ogen als de broertjes De Boer.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef loisie het volgende:
ligt het aan mijn age dat ik dit gewoon teringherrie vond?????? euhm......vind!!
Daar zeg je wat. Die is ws te beschaafd voor dit feessie.quote:
Ze hijst voornamelijk iets anders, maar irritant is het.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dat gehijs van Nadia aan die jurk helemaal zat![]()
Ze zei tenslotte niet voor niks: "Natasia is de Gouden Kooi en de Gouden Kooi is Natasia.........quote:
Komt ook niX uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij praat zells zoals de broertjes :-)
Dit moet Flens zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |