Positief blijven denken! Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt niet
Het enige waar we redelijkerwijs op kunnen hopen is dat een vuurwerkpijl de verkeerde kant op gaat en in Dennis zijn reet schiet.

Mitch is er niet mop.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Is Mitch er nog???

Potverdorie zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef grazygirl het volgende:
kunnen ze die magic man er niet inzetten, wat een lekker ding zeg, potverdorie![]()
![]()

100%, zeker weten !quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
Hahahaha............al weer nieuwe gekocht en nu voor 1 maand en daarna ga ik echt afkicken..........en ook van knakworsten en pizza................gewoon van alles![]()
![]()
![]()

Alleen op haar arm? Of kijk je dan ook weer boos als ik dit zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Melissa scheert het haar op haar arm..

Kopieer je DRM-map even, voor het geval je volgende maand spijt krijgt !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
Hahahaha............al weer nieuwe gekocht en nu voor 1 maand en daarna ga ik echt afkicken..........en ook van knakworsten en pizza................gewoon van alles![]()
![]()
![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel![]()
Maarre de Op is klaar![]()
Ik ga nu Dimitri cappen![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie

Dat verwacht ik wel. Iemand bezopen, onverwacht bezoek, ruzie.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef lorence1 het volgende:
zal er nog iets kijkenswaardig gebeuren?

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef pasjesjen het volgende:
Ik zeg gooi er nog even een nieuwe miljonair in![]()

Wens is vervuld en met Nadiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Kan er aub een stream op Dimitri?

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen op haar arm? Of kijk je dan ook weer boos als ik dit zeg.![]()

Aahhhhh pleaassseeeequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
of niks en nada eruit en 2 nieuwe erin!!!!

Je weet niet wat je mist, heerlijk die warme urine over je hoofdquote:

nog beterquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
of niks en nada eruit en 2 nieuwe erin!!!!

Ik wilde ook wel , maar maakte nog geen aanstalten, dacht morgen 100%quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, Marieke_B, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie

oquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb nog niet tussen haar benen gekeken, maar over die armen vetelde ze net aan nada.

Volgens mij wil jij daar echt niet kijken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb nog niet tussen haar benen gekeken, maar over die armen vetelde ze net aan nada.

En jullie bedankt voor het sluitenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die vanavond een COS opende of wilde openen : Prospera, Desiie, b.a.s, Disana, Beequeen, Marieke_B, SIRA, dreamboy, akveor, en wie ik vergeten bent.... hartstikke TOP van jullie

dennixquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel , maar maakte nog geen aanstalten, dacht morgen 100%

Brrrrian valt blijkbaar onder het generaal pardon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:29 schreef robbiedekok het volgende:
Brain is happy dat ie teruggetovert is want zijn verblijfsvergunning was al een jaar verlopen!!!!!!!!!!

Niet voor vrouwen, vrouwen mogen in Spanje overal gratis naar binnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
In Spanje heb je ook zulke tenten....je legt 30 euro neer om binnen te komen..
staan er 7 mensen op de dansvloer...

Even ? De hele avond al !!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver, Nix blijft nu wel even bij Nada hangen

Dat is wel ernstig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
In Spanje heb je ook zulke tenten....je legt 30 euro neer om binnen te komen..
staan er 7 mensen op de dansvloer...
[afbeelding]

Lief van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]

nee, maar als vrouw het haar van je armen afscheren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij daar echt niet kijken?![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Kan er aub een stream op Dimitri?

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()

staat te praten met de beleggingsman en zijn vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub

stream 3quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub

Waar hij hoort te zijn, bij intelligente mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub

achter Kimquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub

Huub praat met de vrouw van de belegingsman.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
waar is huub

ja donderdag natasiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef lorence1 het volgende:
zullen er nog oude bewoners tevoorschijn worden getoverd/

ik zie hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub praat met de vrouw van de belegingsman.

Was het maar kut dan had ik er ook nog wat aan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef kit2u het volgende:
Wat een kut muziek.

Gelukkig voor haar niet met een .50quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is goed aangeschoten

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef lorence1 het volgende:
zullen er nog oude bewoners tevoorschijn worden getoverd/

Laat Disana je maar niet horenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef robbiedekok het volgende:
Bier en tieten lalalala...bier en tieten lalalalalalala. anders word het het saai hier

dennis ziet er ook niet zo helder meer uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is goed aangeschoten

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Disana je maar niet horen![]()

Hij weet zich absoluut geen houding te gevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef pullup het volgende:
Ik lig nu dubbel om die stream met een zenuwachtig huppelende dennis terwijl Nadia met Dimitri staat te flirten![]()

Met camera in zijn smoel... geweldig..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij weet zich absoluut geen houding te geven![]()

Ja het is weer echt Nadiadagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb Jaap, Amanda en Lieke heél even op de streams pratende gehad, en Brian en Huub helegaar niet. Wat een kutfeest!!!

De ALLER LIEFSTE ALLERAARDIGSTE ALLERKNAPSTE ALLERINTELLIGENTSTEquote:

Hij praat zells zoals de broertjes :-)quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis kijkt net zo uit zn ogen als de broertjes De Boer.

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dennis kijkt net zo uit zn ogen als de broertjes De Boer.

quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef loisie het volgende:
ligt het aan mijn age dat ik dit gewoon teringherrie vond?????? euhm......vind!!

Daar zeg je wat. Die is ws te beschaafd voor dit feessie.quote:

Ze hijst voornamelijk iets anders, maar irritant is het.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dat gehijs van Nadia aan die jurk helemaal zat![]()

Ze zei tenslotte niet voor niks: "Natasia is de Gouden Kooi en de Gouden Kooi is Natasia.........quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |