abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53942224
Oei wat sneu voor Isa! Hopelijk is ze er snel vanaf Sjeen, oorontstekingen zijn niet fijn..

Tex, het kan ook wel eens andersom zijn, dan wil ze haar mooie kleertjes niet verwisselen voor een pyjama . Ik denk dat ik dat met 2 keuzes inderdaad maar eens ga proberen. Kan nooit kwaad in ieder geval
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:34:06 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53947636
Owjah Noah wil tegenwoordig trouwens ook vaak t-shirtjes met korte mouwen aan. Dan doe ik daar gewoon een romper met lange mouwen onder. Staat hartstikke stoer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53947833
Herkenbaar hoor Fuente. Uit haar pyjama krijg ik haar inderdaad nog wel door te zeggen dat ze dan niet naar ´schooltje´ of ´buitenspelen´ kan en aan te geven dat dat dus geen optie is. Maar ze heeft wel vaak dat ze bijvoorbeeld zegt: "Ikke jurk aan" of "ikke rok aan, mooi dansen" Oftewel, in een broek kan je niet mooi dansen. Ook over sokken zegt ze bijv: "deze niet mooi" dan laat ik haar andere sokken uit het mandje kiezen welke ze wel mooi vindt. Het zal mij een zorg zijn welke sokken ze aan heeft, denk ik dan....

Oh en wat hier ook nog wel helpt is als ik zeg dat iets van haar nichtje geweest is, dat is namelijk haar heldin en grote voorbeeld, dan wil ze het maar al te graag aan.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53947967
* Vicky komt inlezen..

nog 3 dagen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53951311
Tex, shirtjes met lange-mouwen-rompers doen wij ook vaak, staat zo leuk!
Igraine, dansrokken hihi Ach, ik weet in ieder geval dat ik niet de enige ben met een mini-kleding-drama

En Vicky, spannend! Tot snel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53989101
Vicky al bijna hier? wat gaat de tijd snel! Alvast welkom! dat vergeet ik altijd dus doe het nu vast vooraf dan vergeet ik het niet

Gisteren zijn we met Djulian weer naar WKZ geweest voor zijn allergieen. De artsen waren geschrokken van de huidtest en hoe zijn reactie op ei was dus een recept voor epi-pen lag al klaar voor we binnen kwamen
Nu heeft hij bloed moeten prikken voor de gluten test (coeliaki) en die uitslag krijgen we 27 november.
Mocht daar niks uitkomen dan gaat er toch naar zijn darmen gekeken worden waarschijnlijk. Ook begon ze over zindelijkheid, ja met plassen is hij harstikke zindelijk al vanaf 20 maanden, maar door die allergieen heeft hij geen vat op zijn ontlasting die vaak zo dun als water is en daarom dus nog steeds in een luier loopt.
Maar ik ben super blij dat hij nu eindelijk die epi-pen heeft voor kippenei! We gaven nog wel eens producten waarop stond: kan sporen van ei bevatten, maar dat mag dus ook niet meer omdat zijn reactie dus steeds heviger word als hij in aanraking komt met kippenei.
We moeten een eet dagboek bij gaan houden en ontlasting om te kijkn of hij genoeg aan voedingstoffen binnen krijgt en of er een relatie is tussen ontlasting en bepaalde dingen in het eten.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:13:09 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53997220
Wat is een epi-pen, Anitra?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_53998933
Dat is een pen met een injectienaald waar adrealine in zit, we moeten hem injecteren wanneer hij een ernstige allergische reacie heeft.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:12:14 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53999970
Heftig, hoor! Ik hoop dat je de pen niet vaak nodig zult hebben. Hebben jullie niet al vaker een eetdagboek bij moeten houden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54003861
Goedemorgen!!

Wij komen ons hier melden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:19:05 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54004061
Welkom Vicky, gefeliciteerd met je dochter

Hebben jullie peuters lampen bij hun bed? Jolie wil graag een lampje bij haar bed. Het is ook handiger met voorlezen want een grote lamp heeft ze niet in haar kamer en is ook niet gezellig en handig voor het slapen vind ik. Alleen zit het stopcontact vlak boven haar bed en het lijkt me zo gevaarlijk daar iets met een snoer in te doen. Ze heeft daar wel een klein lichtje voor de nacht in en dat vind ik altijd al zo eng. Doen jullie dat gewoon wel? Of hoe dan?
pi_54004263
Vicky gefeliciteerd met je dochter!
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef livelink het volgende:
Heftig, hoor! Ik hoop dat je de pen niet vaak nodig zult hebben. Hebben jullie niet al vaker een eetdagboek bij moeten houden?
Ja idd, maar dat was toen voor dieetiste en dit is nu voor het ziekenhuis. En dan kunnen we gelijk kijken als er niks uit die bloedtest komt wat misschien dan de oorzaak kan zijn evetueel van zijn zure en dunne ontlasting.
Het i vandaag opaen oma dag op de PSZ en zit hier nu met hyperpeuter want die is helemaal happy dat opa en oma straks komen kijken

Luchtbel Djulian wil ook een lampje, maar omdat ik dat ook eng vind met het snoer enzo heb ik zo'n spookje gekocht bij de ikea. Gelukig trapte hij daar in, die geven best wat licht en kan je opladen en dan zonder snoer naast het bed of zelfs in het bed zetten.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:47:40 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54004307
Ja, zo'n spookje hebben wij ook maar toen sliep er helemaal niemand meer
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:56:25 #139
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54004408
Vicky, welkom. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter.

Anitra, heftig allemaal hoor.

LB, Melvin heeft wel een lampje (met snoer) bij zijn bed. Snoer zit aan de muur vast met van die speciale spijkertjes en in het stopcontact zitten van die veiligheidsdingen. Daarnaast heb ik hem heel goed uitgelegd dat hij niet aan het snoer mag komen, maar alleen aan het knopje om hem aan- of uit te zetten. Hij luister niet vaak, maar hij is er gelukkig tot nu toe niet aangekomen. Het enige nadeel is dat ik het te licht vind om te slapen, maar zelf heeft hij daar niet zo'n last van geloof ik.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54004531
Welkom Vicky

LB, wij hebben wel een klein lampje op Sara's kamer, maar die is eigenlijk nooit aan, alleen als ze 's nachts wakker wordt wel eens (gedempter licht).

Even een vraagje: Hoeveel drinken jullie kids op een dag? Alles bij elkaar opgeteld ongeveer?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:09:56 #141
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54004583
Ik denk dat Melvin tussen de 0,8 tot 1 liter per dag drinkt Fuente.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54004729
alles bij elkaar drinkt ze zo'n 750 ml op een dag.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:30:40 #143
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54004885
Noah drinkt heel weinig vind ik. Dat wilde ik ook al een tijdje vragen, hoeveel ze zouden moeten drinken.

Noah drinkt vaak maar 3 bekertjes ofzow op een dag, en die gaan niet eens altijd op...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54004961
Ok, het punt is namelijk dat Sara gruwelijk veel drinkt. De kinderarts op het cb gaf aan om eens te kijken of ze ook zoveel drinkt als ze alleen water drinkt. En zo ja, eens contact opnemen met de HA. Nou, Sara drinkt nog steeds megaveel. Ze had vanmorgen om 8 uur al een halve liter op (nu waren we wel al om 5 uur wakker, maar goed). Op het kdv houden ze het de rest van de dag ook bij.
Maar goed, als ik zie wat ze normaal op de rest van de dag drinkt haalt ze de 2 liter met gemak, en misschien wel meer. Nou, morgen dan maar even de HA bellen en verder kijken hoe of wat en of het kwaad kan.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:41:00 #145
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54005045
Ik trof Julius vanochtend van onder tot boven onder de poep! Bedje, pyama, dekens.... ALLES zat onder!!!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:43:05 #146
105888 renzell
pi_54005091
Wat heerlijk opstaan was dat. Je gore, rillende peuter in de badkamer afschrobben terwijl je bijna over je nek gaat van de heerlijke zure luchten van een halve liter verse diarree.
pi_54005190
Wel getver Renz Is hij zielig ziek nu?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:52:56 #148
105888 renzell
pi_54005280
Nee, helemaal niet. Zo vrolijk als iets. Hij heeft alles eruit gescheten denk ik.
pi_54005418
Mannen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54005422
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:41 schreef renzell het volgende:
Ik trof Julius vanochtend van onder tot boven onder de poep! Bedje, pyama, dekens.... ALLES zat onder!!!
IEKS!
Oei
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')