Vicky al bijna hier?
![]()
wat gaat de tijd snel! Alvast welkom!
dat vergeet ik altijd dus doe het nu vast vooraf dan vergeet ik het niet
Gisteren zijn we met Djulian weer naar WKZ geweest voor zijn allergieen. De artsen waren geschrokken van de huidtest en hoe zijn reactie op ei was dus een recept voor epi-pen lag al klaar voor we binnen kwamen
![]()
Nu heeft hij bloed moeten prikken voor de gluten test (coeliaki) en die uitslag krijgen we 27 november.
Mocht daar niks uitkomen dan gaat er toch naar zijn darmen gekeken worden waarschijnlijk. Ook begon ze over zindelijkheid, ja met plassen is hij harstikke zindelijk al vanaf 20 maanden, maar door die allergieen heeft hij geen vat op zijn ontlasting die vaak zo dun als water is en daarom dus nog steeds in een luier loopt.
Maar ik ben super blij dat hij nu eindelijk die epi-pen heeft voor kippenei! We gaven nog wel eens producten waarop stond: kan sporen van ei bevatten, maar dat mag dus ook niet meer omdat zijn reactie dus steeds heviger word als hij in aanraking komt met kippenei.
We moeten een eet dagboek bij gaan houden en ontlasting om te kijkn of hij genoeg aan voedingstoffen binnen krijgt en of er een relatie is tussen ontlasting en bepaalde dingen in het eten.