Hier is het ook niet meer zo extreem als een tijdje geleden.. We hebben nog maar een zo'n bui per dag ipv een stuk of 3quote:Op woensdag 10 oktober 2007 06:44 schreef Belana het volgende:
ow wat een herkenbare verhalen, dutch, renzell. ik merk wel dat wij blijkbaar echt door het allerergste heen zijn hier en dat is dan heel egoistisch fijn om te merkenik wens jullie sterkte. rustig blijven is hier de enige remedie. zo creatief als sugar is ben ik niet hoor
sugar, dat wilde ik nog even zeggen, ik vind jou geweldig in dat soort dingen.
Ik wilde inderdaad ook reageren op dat topic, maar nu maar even hier dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef Mibos het volgende:
@ utrecht:
Enige kans op diabetes in de familie misschien als je medisch gaat denken dan? Kenmerken daarvan zijn heel veel drinken en veel plassen namelijk... Je kan het voor de zekerheid bij de ass. van de huisarts laten prikken.
Anders gewoon dorst. Misschien het eten te zout (niet voor jezelf maar door haar) en dat ze daarom dorst krijgt midden in de nacht?
Lois zit ik een heel antwoord te tikken kan ik hem niet doorvoeren omdat het topic verhuisd is...
Ja idd, maar dat was toen voor dieetiste en dit is nu voor het ziekenhuis. En dan kunnen we gelijk kijken als er niks uit die bloedtest komt wat misschien dan de oorzaak kan zijn evetueel van zijn zure en dunne ontlasting.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef livelink het volgende:
Heftig, hoor! Ik hoop dat je de pen niet vaak nodig zult hebben. Hebben jullie niet al vaker een eetdagboek bij moeten houden?
IEKS!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:41 schreef renzell het volgende:
Ik trof Julius vanochtend van onder tot boven onder de poep! Bedje, pyama, dekens.... ALLES zat onder!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |