In het openbaar of als er anderen bij zijn, dan gedraagt Randy zich voorbeeldig.
![]()
Aan de ene kant: gelukkig maar
![]()
, maar aan de andere kant vind ik het ook wel eens irritant als bijvoorbeeld mijn ouders ongelovig reageren als ik er eens over klaag!
Wat ik het allerergste vind, is mijn eigen gedrag soms. Zoals Renzell en Sugar al schrijven, als je zelf lekker in je vel zit, kan je het vaak nog wel met een geintje of afleiden in goede banen leiden. Maar soms lukt het me echt absoluut niet om mijn geduld te bewaren. En ik moet bekennen dat zich dat ook wel eens met een flinke stemverheffing of stevig vastgrijpen gepaard gaat.
![]()
Ik kan hem soms wel wat, voel soms echt agressie, vooral als hij Tinka voor de zoveelste keer weer eens pijn doet. Ik baal daar zo verschrikkelijk van dat ik hem dan niet op een normale manier op zijn gedrag aan spreek.
Gelukkig duurt het volgens jullie nog maar een flink jaar... !
![]()
En als ik dan bedenk dat Tinka (met al vanaf haar geboorte een 'karaktertje'
![]()
) nog door die fase heen moet!!!
![]()
Nog maar even niet aan denken!
Sinds een paar dagen is hij overigens bij vlagen ook ongelooflijk knuffelig, wat hij echt nooit geweest is. Dat maakt dan wel weer heel veel goed!
![]()
Heb de afgelopen dagen ook bewust wat extra tijd voor hem vrijgemaakt om even met hem te knutselen en te spelen... of dat er iets mee te maken heeft?