Serieus? Dat doen volwassenen toch ook niet als we keelpijn hebben? Behalve als het lang aanhoudt mss.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef E.T. het volgende:
en idd even langs de HA gaan om te kijken wat de keelpijn veroorzaakt
Volwassen kunnen goed relativeren of een HA echt nodig is. Heb jij wel eens een peuter van 2 horen uitleggen wat er aan de hand is. Het doet pijn, maar je weet als ouders zijnde niet hoeveel pijn. Misschien is het wel alleen maar een griepje, maar voor het zelfde geldt misschien is het wel een flinke keelontsteking.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Dat doen volwassenen toch ook niet als we keelpijn hebben? Behalve als het lang aanhoudt mss.
Ik heb er ook totaal geen ervaring mee hoor, vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volwassen kunnen goed relativeren of een HA echt nodig is. Heb jij wel eens een peuter van 2 horen uitleggen wat er aan de hand is. Het doet pijn, maar je weet als ouders zijnde niet hoeveel pijn. Misschien is het wel alleen maar een griepje, maar voor het zelfde geldt misschien is het wel een flinke keelontsteking.
Ik ben ook niet boosquote:Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen ervaring mee hoor, vroeg het me gewoon af..
Ja gisteren 39,1, vandaag 38,6quote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volwassen kunnen goed relativeren of een HA echt nodig is. Heb jij wel eens een peuter van 2 horen uitleggen wat er aan de hand is. Het doet pijn, maar je weet als ouders zijnde niet hoeveel pijn. Misschien is het wel alleen maar een griepje, maar voor het zelfde geldt misschien is het wel een flinke keelontsteking.
Heeft ze koorts??
Dan kan het best wel een keelontsteking zijn, dat gaat gepaard met koorts. Maar je zei zelf al dat ze wat grieperig was. Ach, de dokter weet het vast beter dan "wij-fokkers".quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ja gisteren 39,1, vandaag 38,6
Ik was verdwaald, dus ik ga ook gauw weer weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos![]()
edit--> wat doe jij eigenlijk in OUD???![]()
Jammer, dus geen fokbaby in de maak??quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was verdwaald, dus ik ga ook gauw weer weg.
(sorry voor offtopic OUDmodjes)
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Dat doen volwassenen toch ook niet als we keelpijn hebben? Behalve als het lang aanhoudt mss.
Dus het is toch niet gelukt om de speen af te leren? Jammer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Mammietje het volgende:
Zelfs als hij bekaf is zoals vanmiddag, hoewel hij zich dan wel op de terugweg hardop verheugd op 'met zijn foppie en een dekentje op de bank liggen kijken naar een filmpje'! De schat... hij weet het al precies dat dat speciaal op die middag mag!
Het klinkt zo alsof hij echt een engeltje is, maar de rest van de dag was hij gewoon onvoorstelbaar lastig...![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:40 schreef Mammietje het volgende:
Eh... Dutchie... ik was die ene die het nog niet geprobeerd heeft om het foppie af te leren!Hij mag hem nog even houden, heeft hem toch alleen maar in zijn bed, vind ik niet zo erg.
![]()
Zindelijkheidstraining is ook zoiets dat ik voorlopig nog uitstel tot hij er zelf een beetje interesse in krijgt. Krijg hem nog niet eens met kleren aan op dat potje.![]()
Lakse moeder ben ik eigenlijk...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:40 schreef Mammietje het volgende:
Eh... Dutchie... ik was die ene die het nog niet geprobeerd heeft om het foppie af te leren!Hij mag hem nog even houden, heeft hem toch alleen maar in zijn bed, vind ik niet zo erg.
![]()
Zindelijkheidstraining is ook zoiets dat ik voorlopig nog uitstel tot hij er zelf een beetje interesse in krijgt. Krijg hem nog niet eens met kleren aan op dat potje.![]()
Lakse moeder ben ik eigenlijk...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Dutchie, ik hoop om eerlijk te zijn wel echt dat haar gezichtje gewoon zonder bril blijft hoor. Tuurlijk las het helpt dan moet het en dan is het beter. Maar ik hoop toch ergens dat het niet hoeft en d'r gezichtje nog 'leeg' mag blijven.
Vervelend is dat toch hè?! Wij hebben hier ook een draak in huis. Al zeker een maand lang is Julius zó vreselijk dwars dat ik merk enorm op m'n tenen te gaan lopen af en toe. Gewoon een jas aandoen, of schoenen, lukt al bijna niet meer zonder ruzie te maken. Gisteren wilden we met z'n drieën boodschappen gaan doen en toen ging ie ineens, vanuit het niets, enorm dwars liggen doen. Ik mocht niet mee, moest naar binnen en werd resoluut weggeduwd. Uiteraard liet ik me dat niet gebeuren. Na veel gegil, gehuil en gezeur zetten we hem in de buggy. Daar ging Juul volkomen door het lint. Echt eng gewoon, zó hard gilde en trapte hij. Ik ben uiteindelijk in m'n eentje, op de fiets, boodschappen gaan doen. Het ging gewoon niet. En toen ik bijna een uur later thuis kwam, was hij nog steeds heel verdrietig en bezig met die boodschappen. Ineens wilde hij perse wél (uiteraard). Het was pas weer een beetje goed toen we later samen naar de bakker zijn gegaan (en meneer een dikke koek kreeg daar). Vooral dat laatste vind ik zo vervelend, dat het zo lang duurt voor hij er weer 'uit' komt. Ik maak me daar soms echt zorgen over. Julius is echt vreselijk koppig en halsstarrig als hij boos of verdrietig is. Hij maakt het zichzelf dan ontzettend moeilijk. Ik zie hem volkomen met zichzelf in de knoop zitten en niets kan hem daar uit halen. Echt helemaal niets. Heel zielig. Het heeft iets dwangmatigs vind ik, iets neurotisch ook. Klein jongetje opgesloten in zijn eigen woede/onmacht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Mammietje het volgende:
Op Randy's neus staat -als hij hem op wil- ook een brilletje. Balen ja, maar niet het einde van de wereld. We hebben maar een lekker opvallend kleurtje bril uitgezocht. Zijn vriendjes vinden hem prachtig!
![]()
Meneer is de hele afgelopen week al onuitstaanbaar dwars, druk, vervelend, stout, wordt 'brutaal' en luistert niet.Hij haalt me soms echt het bloed onder de nagels vandaan.
Ik ben hele dagen politie-agentje aan het spelen en moet hem continu in de gaten houden. Snap niet waar het vandaan komt.
Ga hem komende week maar flink kort houden en zeer consequent zijn met straffen, want dat continu waarschuwen, maakt me echt superchagrijnig en sloopt me.
![]()
dat gaat hier niet bepaald op!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef livelink het volgende:
volgens mij zijn jongetjes nog een graadje erger peuterpuberig dan meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |