abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54320737
Herkenbaar LB en Jelief. Ik zou hele dágen door kunnen gaan over haar omdat ze het meest geweldige mensje is. Als ik aan haar denk, voel ik een glimlach die ik door heel m'n lichaam voel trekken. Maar omdat ik niet weet waar te beginnen zeg ik dan maar niks

IRL wel hoor trouwens, maar ook niet vaak buiten familie/gezins situatie.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:54:10 #277
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54322241
Oh dat ken ik wel hoor Igraine. Sommige mensen vertel ik heel veel over Jolie (maar ik heb natuurlijk op haar na, geen gezin en nauwelijks familie) maar er zijn ook mensen waar ik dat helemaal niet mee deel. Maar ik wilde hier gewoon iets over haar vertellen om al die dingen die ik nu zo van haar vind. Maar ik weet niet zo goed wat. Behalve dat het tussen haar en mij zo goed gaat de laatste tijd en dat wilde ik ook graag vertellen.

Echt leuk en goed ook is dat ze zelf naar de wc gaat thuis. Lekker suf maar ik vind het echt zo goed dat ze dat helemaal zo kan. Dan ben ik aan het koken ofzo en door hoor ik ineens hoe ze doorspoelt. Zo groot! Of ik luister hoe ze alles hardop doet. 'Doorspoelen. Broek aandoen. Niet komen hoor, Liza. Kruk wegzetten. Handen wassen. Afdrogen. Is de kraan dicht? Lamp uit. Klaar.'
pi_54322327

we zijn er weer na een HEERLIJK midweekje Center Parcs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54326548
Nou Sara's dag verliep redelijk. Ze zat vol slijm, was wat benauwd, was warm (maar lage temp) maar verder geen klachten over buikpijn. Ze was ook behoorlijk gezellig gedurende de dag.
Woensdag hebben we een afspraak bij de HA over hoe en wat verder. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een beetje eng, stel dat ze eens ergens anders iets krijgt waar ze niet tegen kan en dan nog heftiger reageert. Wij zijn zelf doorgaans redelijk voorzichtig en houden het bij de dingen waarvan we weten dat het goedgaat (op het sapje na dus ), maar goed, elders kan het natuurlijk misgaan.

LB, heel herkenbaar. Ik zit soms ook zo vol van Sara, en dan weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen. 's Avonds loeren we altijd nog even bij d'r voor we zelf naar bed gaan, en de tranen springen me soms in m;n ogen, doordat ze daar gewoon zo lief ligt, doordat ik haar zo mooi en volmaakt vind, ik ben dan zo gelukkig!

Vicky, welkom terug! Fijn dat het zo leuk was

En Jelief, wat onwijs goed, een plasje op een vreemde WC!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 5 november 2007 @ 16:26:47 #280
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54382867
MIJN PEUTER HEEFT VOOR HET EERST OP HET POTJE GEPOEPT.

En niet 1, maar meteen 2 keer!

En dat terwijl ik niet had verwacht dat het ooi nog zou gaan gebeuren hier, omdat ie het al een half jaar systematisch weigert.

ik ben blij!
En trots....
Op een berg stront....
Wie had dat ooit kunnen denken.

Ik heb hem een dikke koek gegeven als beloning.
Waarschijnlijk opvoedkundig geheel onverantwoord...

Maar: SCHIJT.

[ Bericht 42% gewijzigd door renzell op 05-11-2007 16:33:10 ]
pi_54383010
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef renzell het volgende:
MIJN PEUTER HEEFT VOOR HET EERST OP HET POTJE GEPOEPT.

En niet 1, maar meteen 2 keer!

En dat terwijl ik niet had verwacht dat het OOIT nog zou gaan gebeuren hier, omdat ie het al een half jaar systematisch weigert.

En ik ben blij!
En trots.
Op een berg stront....
Wie had dat ooit kunnen denken.

Ik heb hem een dikke koek gegeven als beloning.
Waarschijn lijk opvoedkundig geheel onverantwoord...

Maar: schijt.

Wacht maar totdat ze dat voor het eerst zelfstandig op het toilet denken te kunnen doen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 5 november 2007 @ 16:33:04 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54383016
Heeee, wat goed van Julius
Enjoy the moment, Renzell!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 november 2007 @ 16:34:53 #283
105888 renzell
pi_54383068
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef Five_Horizons het volgende:

Wacht maar totdat ze dat voor het eerst zelfstandig op het toilet denken te kunnen doen

Ik las jouw verhaal over de stront aan de muren ja....

Ai ai ai....

Ik kan niet wachten!!!
pi_54383094
Dubbel...
  maandag 5 november 2007 @ 16:35:57 #285
105888 renzell
pi_54383097
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef livelink het volgende:
Heeee, wat goed van Julius
Enjoy the moment, Renzell!

Thanks.
Ongelofelijk, hoe blij en trots je kunt zijn op een drol in een potje. Ik lach mezelf er gewoon om uit.
pi_54383167
Renz

Gefeliciteerd met deze mijlpaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 november 2007 @ 16:48:03 #287
105888 renzell
pi_54383376
Tof man, gefeliciteerd worden met de poep van je zoon!
  maandag 5 november 2007 @ 19:09:08 #288
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54386535
Hieperdepoephoera voor Julius!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 5 november 2007 @ 21:46:47 #289
105888 renzell
pi_54390453
En nu zit het hele bed onder de diarree!!! Ik ging zowat over m'n nek. Echt heel, heel goor!
pi_54390536
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef renzell het volgende:

[..]

Ik las jouw verhaal over de stront aan de muren ja....

Ai ai ai....

Ik kan niet wachten!!!
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:46 schreef renzell het volgende:
En nu zit het hele bed onder de diarree!!! Ik ging zowat over m'n nek. Echt heel, heel goor!
  maandag 5 november 2007 @ 22:32:47 #291
105888 renzell
pi_54391873
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:49 schreef Five_Horizons het volgende:

Ik neem alles terug wat ik gezegd heb.

Damn you!!
  maandag 5 november 2007 @ 22:41:27 #292
37150 livelink
pi_54392113
Renzell, zoveel poep op één dag en dan zowel juichend als kokhalsend reageren. Het is ergens ook wel grappig. Succes met het schoonmaken

Ireth, ik ga alvast afscheid nemen van Suus en jou in dit topic. Ik ben wel heel benieuwd hoe het wennen is gegaan en hoe Suus het vindt op school. Gaat ze morgen nu helemaal echt naar school de hele dag?

Job gaat morgen voor het eerst wennen op school. Ik zie er zo tegenop. Hij wil ook helemaal niet en ik vrees dat het niet goed zal gaan.
Hij heeft vorige week voor het eerst gewend op de BSO en daar was hij stout geweest en had hij gevochten met andere jongetjes en vond hij helemaal niks leuk.
Op het kdv kennen ze hem gewoon zo goed. Job is een jochie die geknuffeld moet worden. Je moet hem echt lichamelijk aanhalen af en toe, dat heeft hij zo nodig. En op het kdv gaat dat als vanzelf. De leidsters daar zijn zo vertrouwd met hem. Ik hoop dat ze hem op de BSO en op school ook doorkrijgen, anders gaat het heel moeilijk worden.

Ik hoop echt dat ik hier morgenavond een enthousiast verhaal kan schrijven, maar ik heb er een hard hoofd in.
pi_54392567
livelink, dat klinkt echt zó als anna. die kan ook heel stuurs en dwars doen, maar een flinke partij knuffels is dan het beste medicijn. heel veel succes ermee morgen, ik hoop dat 't meevalt. ken je de juf/meester die hij krijgt?

renzell ik heb me bescheurd om die poeptaferelen op 1 dag, maar leef ook met je mee hoor. sterkte! (is er geen neusdichtknijpsmiley?) en toch ook gefeliciteerd met die goede potjespoepprestaties!

emma & jelief, welkom hier (en nog heel hartelijk gefeliciteerd uiteraard!). wat een prachtig poppenhuis!
  maandag 5 november 2007 @ 23:00:26 #294
37150 livelink
pi_54392818
Hij komt bij Katja in de klas, maar die heeft net sinds begin dit schooljaar weer een nieuwe juffrouw, dus die ken ik niet zo heel goed. Ik ben ook eigenlijk niet zo blij met het feit dat Katja en Job een half jaartje in dezelfde groep komen, maar daar was niks aan te doen.

Op de BSO kwam Katja telkens verhaal halen als Job op zijn kop kreeg, hoorde ik. Ze mogen toch eigenlijk niet aan haar broertje komen
pi_54393750
aah, lief van katja! en samen in 1 klas, ik kan me voorstellen dat dat geen ideale situatie is. maar misschien vindt job het juist toch ook wel fijn dat z'n grote zus er ook is?
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:49:20 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_54397260
livelink, ik hoop dat alles goed gaat vandaag met ob en dat het mee valt. wat lief trouwens dat Katja zo opkomt voor hem, dat heeft toch wel wat hoor. Liam heeft dat ook met Ezra. Laatst was een ander kindje bij de oppas te ruw met Ezra en had Ezra gekrabd, dus toen was Liam er naartoe gerend en had dat kindje gebeten, want poeh heej, kom niet aan Ezra

vanmiddag heb ik een afspraak bij de homeopaat voor Liam. Vanwege het korte slapen. kwart over 5 is meneer wakker. klaar wakker. en dat al heel lang. Ik hoop dat ze iets voor hem kan betekenen.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 november 2007 @ 07:03:00 #297
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54397283
Succes voor Job en jou vandaag, Livelink.

En Belana ook met je vroege vogeltje, geef je me de tip door als ze iets voor hem weet?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54398353
succes Job en Livelink!

Mijn dochter heeft een nieuwe hobby. Mandarijntjes pellen. Daarstraks was ik even op de wc, kom ik terug, zit mevrouw aan tafel en heeft ze al 2 mandarijntjes gepeld en is ze met nummer 3 bezig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54398437
eet ze ze ook op?
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:30:59 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54399591
Dat kan Emma ook sinds een week Ze is dan ook helemaal verslaafd aan mannerijntjes.

Ik heb het idee dat Emma in een ontwikkelingssprong zit. Ze is hangerig zeurderig slaapt veel en wil veel meer dan eerst bij mij drinken.Gisteravond ruim een uur en vanmorgen ruim een half uur, normaal is ze niet langer dan een kwartier aan het drinken. oh en ze eet als een bootwerker!

succes voor Job!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')