In plaats van 'moet er altijd wat misgaan' hoop ik dat je gaat zeggen 'moet er altijd wat anders gaan'. Meer dan je best kun je niet doen, lieverd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Als ik mijn kind wil troosten en er ook echt een oplossing voor wil bedenken, moet er altijd wat mis gaan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef renzell het volgende:
Tex, vanavond wéér zonder? Ik ben benieuwd!
Tex, je geeft een mens hoop. Kai heeft ook nog steeds die rottige speen. Gisteren kreeg ik daar weer eens commentaar over. Nu kan dat me aan mijn *piep* roesten, maar ik vind zo'n speen bij een groot kind ook een rotgezicht (afgezien van het feit dat het natuurlijk ook gewoon slecht voor zijn tanden is). Wij gaan de spenen aan Sinterklaas meegeven. Kai heeft dan nog even de tijd om alle veranderingen van de komende tijd met zijn speentje te verwerken.quote:Op maandag 24 september 2007 08:47 schreef texelonia het volgende:
Goedemorgen
Noah heeft al 3 nachten zonder speen geslapenAlleen de eerste avond is ie even een paar keer wakker geworden, verder geeft ie helemaal geen kik meer! Als ik dit had geweten had ik die speen een half jaar geleden al weg gedaan
Vandaag mag Noah dus een cadeautje uitzoeken. Ik vroeg of ie al wist wat ie wilde hebben: "uhm.... chocomel!"![]()
Kan ook met een mobiel als die in de buurt isquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 13:37 schreef renzell het volgende:
OMFG; ik heb mijn peuter TOTAAL verknipt.![]()
![]()
Het ziet er echt NIET uit. Knippen is hier altijd een drama. Zo ook vandaag weer. Op goed geluk knip ik dan hier en daar tussen het gillen en het grijpen naar de schaar door een pluk weg en meestal pakt dat niet eens zo slecht uit, maar dit keer....
Nee, het is echt een zeer rattig kapseltje, waar ik Julius mee opgezadeld heb. Een soort mislukte punkpeuter is het, met hier en daar een hap eruit.
Shame on me!!!
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:14 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik schoot finaal in de lach
Het vraagt idd om een foto.
Hopelijk groeit het snel weer aan Renz![]()
Sara is weer helemaal opgeknapt! Ze is momenteel een zelfverzonnen liedje met dansje aan het doen![]()
![]()
![]()
geie tip! moet dat echt strakker invoeren. Op dit tempo is Bram niet zindelijk voordat hij 4 is..quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef dutchie het volgende:
Ze hebben trouwens bij het Kruidvat deze week zo'n beloningsbord in de aanbieding. Wij zijn ook gewoon van het stickeren (alleen voor het oefenen vd logopedie, verder nog niet nodig gehad). Maar als je het echt meer gaat gebruiken, misschien wel een idee.
Tex, ik vind het echt super van Noah.En ook van jullie dat jullie doorgepakt hebben. Vaak zie je er meer tegenop dan dat het echt wat voorstelt.
Poemojn, leuk om weer iets over Myrthe te horen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:04 schreef dutchie het volgende:
Stap voor stap buurvrouw. Ken je deze veelgebruikte mantra van hier al?
"Het is een faaaaaaaaaase."
hier verzwakt na een poosje de aandacht. na drie dagen: ik hoef geen sticker hoor mam, ik heb er al een paar...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Stickeren om zindelijk te krijgen is echt super. Morgaine was binnen 2 weken dag en nacht zindelijk. Mooi roze boekje van Diddle gekocht, mooie stickers uit laten zoeken van winnie the pooh en die ponies en dan gaat het toch snel. Inmiddels ook al weer 7 maanden geleden, waar blijft de tijd.
Ik heb voor Isa de kalender van www.ophetpotje.nl in photoshop vergroot en die op de wc opgehangen. Staan 20 hokjes op voor stickertjes, en ik heb het kadootje (in haar geval iets voor op haar croc's) ernaast geplakt in een doorzichtig zakje. Het was haar heel duidelijk dat het vel eerst vol stickers moest zitten voor ze dat kadootje zou krijgen...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier verzwakt na een poosje de aandacht. na drie dagen: ik hoef geen sticker hoor mam, ik heb er al een paar...![]()
en vervolgens met een natte broek blij te roepen: ik geloof dat ik naar de wc moet...
toch maar weer proberen, deze fase duurt nu lang genoeg!
en hoera voor Isa!en Morgaine
![]()
geeft de burger moed!![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ha wat fijn Sjeen
Jolie is vandaag naar een kinderfeestje geweest![]()
Van de dochter van de oppas ik moest werken dus ze was er sowieso wel geweest hihi maar ze was door het meisje echt uitgenodigd en alles. Ze vond het best spannend zei ze vanochtend omdat er allemaal grotere kindjes waren. Maar ze heeft het leuk gehad. Bij het ophalen zat ze echt als het kleinste kindje aan tafel. Doodmoe. Maar na poffertjes met flink veel zoetigheid was ze nog een klein beetje in beweging te krijgen
Thuis bleek het namelijk weer feest. Mijn tante stuurde haar een groot cadeau, een doos vol met nieuwe kleren. Ze was helemaal verbaasd. Ze bleef maar kletsen tijdens het naar bed gaan. Leuk van die kinderen die helemaal vol zijn van dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |