Hehe, same here.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Zit hier ook al te pimpelen...
Echt gezellig man achter de tv en ik de streams![]()
Waar zit je man naar te kijken dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Zit hier ook al te pimpelen...
Echt gezellig man achter de tv en ik de streams![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Starlie het volgende:
Iemand een cap van het bandlid??? Die met dat mutsje? Ik moest even lachen....zo zie je toch niets...
Grapje, hoop ik?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Trek ook net fles open. Man is er sinds vorige week vandoor, ik wrs teveel achter de streams![]()
Ik heb er nog drie jong bij gekregen, denk statiegeldquote:
Zal hij de nieuwe miljonair worden.Duim duim.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:07 schreef riri het volgende:
Stanley is er ook.....
Ik sluit me helemaal bij jullie aan!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook! Gezellig hoor zo'n zaterdagavond![]()
Hoezo? Ik rij juist béter als ik gedronken heb.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Misschien de fles toch maar even laten stel, stel dat nou die oproep nog komt...................
Dank, die werken goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee ik zit hier nu
http://www.eengoudenkooi.nl/goudenkooiallestreams.htm
Stanley is welkomquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal hij de nieuwe miljonair worden.Duim duim.
Ow gelukkig dan ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
Maken jullie ook van die schouderschokkende bewegingen achter de compie? Dan is het net of je er echt bij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |