Zit hier ook al te pimpelen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef blomst het volgende:
Ik neem ook maar een borrel :0
Het feest kan beginnen.
lol ik woon op 10 minuten afstand, zet ik de drankjes wekl klaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Of er komt zo een oproep op FOK en VOL, dat iedereen zich mag melden en mag feesten
Nope!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Vraagje: is er met de quiz nog iets over Dennis, Jaap of Nadia geweest?
sorry??quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
Tas, elly en Jaap nemen plaats op de krukken.
[afbeelding]
Trek ook net fles open. Man is er sinds vorige week vandaar, ik wrs teveel achter de streamsquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Zit hier ook al te pimpelen...
Echt gezellig man achter de tv en ik de streams![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Trek ook net fles open. Man is er sinds vorige week vandoor, ik wrs teveel achter de streams![]()
Hier ook! Gezellig hoor zo'n zaterdagavondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Zit hier ook al te pimpelen...
Echt gezellig man achter de tv en ik de streams![]()
Ik heb meer lol in mijn eentje dan dat hele stel bij elkaar.quote:
Dit doet je toch zó verlangen om óók bij al die gezelligheid aanwezig te zijn hè.quote:
t is een begin zullen we maar zeggen, nu die lippen nog en de eigenlijk de rest van dat gezicht nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Staat Melisa wel veel beter die bruine haren.
Ik heb alleen maar de fles...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Trek ook net fles open. Man is er sinds vorige week vandaar, ik wrs teveel achter de streams![]()
Misschien de fles toch maar even laten stel, stel dat nou die oproep nog komt...................quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit doet je toch zó verlangen om óók bij al die gezelligheid aanwezig te zijn hè.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |