Wat info, staat er toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat voor info had je nodig?
Ik lees nergens wat voor info de TS vroeg en wat voor info hij kreeg, inhoudelijk, alleen dat zijn beltegoed niet toereikend genoeg was voor een happy ending.quote:
Ben jij een kloon of een grote foen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
bij sommige providers ja, niet allequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef nicket84 het volgende:
oja, voicemail kan je toch gratis bellen.....
tja zegt idd veel over jouquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb als welkomsttekst van mijn voicemail een keiharde boer en dan dat piepje. Mijn planner laat me elke keer eerst weten hoe ongepast hij dit vindt voordat hij terzake komt.
Heerlijk, de lul.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik lees nergens wat voor info de TS vroeg en wat voor info hij kreeg, inhoudelijk, alleen dat zijn beltegoed niet toereikend genoeg was voor een happy ending.
quote:Ik had wat info nodig
Grappigquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef keeskachel het volgende:
tot slot ging hij nog even mijn rapportcijfers opnoemen. Joh, die heb ik allang![]()
Komt er toch nog wat.quote:Tot slot kwam eindelijk de info die ik nodig had,
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |