quote:In al het lijstjes maken kan het zijn dat er zomaar iemand per ongeluk vergeten of van de lijst afgevallen is. Dit is dan uiteraard geheel per ongeluk! Geef even een gil als je iets mist, dan zet ik je er direct (weer) bij!
quote:
Zie onderaan OPquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
Prowl! Heb je die witte dibbes gezien die naar de zitzak staat te loeren?
En dan vindt er een ware invasie plaats in de F&F SCquote:Op zondag 23 september 2007 18:18 schreef Greys het volgende:
Wisten jullie trouwens dat F&F een slowchat heeft?Dat heb ik nooit geweten
Fijn om te weten voor als dit topic vol is, dan hoeven we niet ineens af te kicken
Ing, beetje wakker?
Heb je ook het stuk op de asielsite gezien?
Ik zit nog steeds zo met die twee kleine witte hondjes in mijn hoofd
Gezelligquote:Op zondag 23 september 2007 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan vindt er een ware invasie plaats in de F&F SC![]()
ik vroeg me al af of we geboycot werdenquote:Op zondag 23 september 2007 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan vindt er een ware invasie plaats in de F&F SC![]()
ow, wacht effequote:Op zondag 23 september 2007 18:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vroeg me al af of we geboycot werden
Na het weekend van 6 oktober pleasequote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Heul mooie foto's en filmpjes ^^
Wanneer gaan we de foto && filmavond && meet met alle donateurs enzo houden? ~:-P
Hoeveel is er nog naderhand gedoneerdquote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend ga ik overmaken wat er tot nu toe op staat! Want daar verheugt het asiel zich nu op natuurlijkEn dan laat ik de rekening gewoon nog een week open ofzo en wat er nog op binnenkomt maak ik aan het einde van de week gewoon nog een keer over. Dan laat ik het eerst weer even checken door wie dat wil, uiteraard.
(Zit nog steeds bij mijn schoonouders)
Nou, dan quote ik mezelf maar ff...als er dan niemand is hier die even enthousiast met me mee doet!quote:Op maandag 24 september 2007 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
*zwaait terug met een slap armpie...*
Word ik te oud voor doorzak-weekendjes?![]()
Heb net een mail verstuurd naar het asiel over Baloetje, ik kon het niet laten![]()
Hey, wat leuk zeg!quote:Op maandag 24 september 2007 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan quote ik mezelf maar ff...als er dan niemand is hier die even enthousiast met me mee doet!
Vanaf zaterdag woont Baloe bij Ingetje en meneer Ingetje en gaat hij hopelijk dikke vriendjes worden met Melvin, Baileys en Droopy!![]()
Ik stuiter alweer, whiiiiiii!![]()
Tnx! Ik ben ook superrrrblij!quote:Op maandag 24 september 2007 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, wat leuk zeg!
Gefeliciteerd!
Moeten we weer helpen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Ik heb trouwens mn werk overgehaald om ook een inzamelactie op te starten voor dierendag. De Dierenbescherming hier gaat het spul dan verdelen over de opvangcentra die het nodig hebben.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2007 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan quote ik mezelf maar ff...als er dan niemand is hier die even enthousiast met me mee doet!
Vanaf zaterdag woont Baloe bij Ingetje en meneer Ingetje en gaat hij hopelijk dikke vriendjes worden met Melvin, Baileys en Droopy!![]()
Ik stuiter alweer, whiiiiiii!![]()
Roodquote:Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben ook superrrrblij!
Het was zo'n lief diertje![]()
Check m'n nieuwe Poezz![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben ook superrrrblij!
Het was zo'n lief diertje![]()
Check m'n nieuwe Poezz![]()
[afbeelding]
Dan ga jij Baloe vast ophalen en dan haal ik um zaterdag bij jou weg! Dan weet je precies wat Bink er van vindt!quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys roept nu tegen Bink 'Wil jij misschien een POESJE??? Waarrrrrr zijn de poesjes?'
Geloof dat hij aan het uitvinden is of Bink er iets op tegen zou hebben als we er ook eentje gaan nemen uit het asiel. Jammer dat Bink niet terug kan praten
Wat nou... mocht?!quote:Op maandag 24 september 2007 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik had het al naar je gesmst, maar ik ben BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
Weer een asieldier onder de pannen, en wat voor liefdevolle pannen!
Tof van je vent ook, Ing, dat het mocht!
Idd!quote:
Beer, maar dan andersquote:
Die heeft ook snoepies van me gehad, was ook een snoetje.quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Greys het volgende:Stelletje dozen!
Ik vind Whiskey ook wel leuk! Meneer Greys houdt namelijk erg van whiskey
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 19:22 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De stand op de rekening is ¤ 1.375,--![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met GROTE dank aan Slush, Brighteyes en Pluphy!![]()
![]()
Het was maar goed dat ik nog even ging kijken voordat ik het NU over ga maken!
Zo heet die van junglebook toch? Zoiets staat me bij geloog ik. Het is iig een leuke naam.quote:
Prachtig beestquote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Greys het volgende:Stelletje dozen!
Ik vind Whiskey ook wel leuk! Meneer Greys houdt namelijk erg van whiskey
[afbeelding]
Ah mooie palmquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal ff zoeken...![]()
En gevonden...tis nog een oude, inmiddels is het kippengaas vervangen door dat harde gaas met die vierkanten. Het is niet echt groot, maar ze kunnen er heerlijk ff een frisse neus halen of lekker in de zon zitten. En als wij zomers op het terras zitten, doen we de lampjes in de ren aan en dan zitten ze er dus gezellig bij![]()
[afbeelding]
Ja, idd...ze hebben het er eerlijk gezegd best goed!quote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me ook het moeilijkste er aan Ing.
Zeg maar tegen ze dat je duimt dat ze snel ook een huisje krijgen.
Het enige fijne idee er aan vind ik dan nog dat ik nu met eigen ogen gezien heb dat vooral de katten daar best een hele fijne ruimte hebben, met allemaal hun eigen slaapplaatsje en een heel ruime ruimte met die klimpalen enzo
In sneek int asiel zit ook n balouquote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zing ik hier ook al sinds vanmiddag.
Baloeloeloeloeloeloeeeeee!
In Fryslan hebben we trouwens Beer Boeloe, wel bekend van Omrop Fryslan, ook wel hip om zo'n stadse Poezz daarnaar te vernoemen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In sneek int asiel zit ook n baloudie zag ik gister op de site daar moest er meteen aan denken
[afbeelding]
de grote in het midden dusik vind m zo gaaf
Doe es niet met die foto's zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In sneek int asiel zit ook n baloudie zag ik gister op de site daar moest er meteen aan denken
[afbeelding]
de grote in het midden dusik vind m zo gaaf
Hahaha! Dat is het eerste filmpje wat meneer Ingetje me liet zien toen ik thuiskwam.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:50 schreef Fe2O3 het volgende:
En als het zo'n nieuwe zelf opruimende kat is Ingetje?
http://www.dumpert.nl/med(...)fopruimende_kat.html
We hebben met uitzondering van de trap overal laminaat of plavuizen, dus het is eigenlijk zo klaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Greys het volgende:
Owja, hoe is dat als je een kat hebt? Heb er nog nooit eentje gehad en mijn hond verhaart nul komma nul. Elke dag stofzuigen? Al je kleren onder de haren? Of is het onder controle te houden?
Er komt verdomd veel haar van dat kleine beestjequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Greys het volgende:
Owja, hoe is dat als je een kat hebt? Heb er nog nooit eentje gehad en mijn hond verhaart nul komma nul. Elke dag stofzuigen? Al je kleren onder de haren? Of is het onder controle te houden?
Check SlowChatquote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef Greys het volgende:
Hoi!
Ing, heb je Jacqueline al aan de telefoon of op de mail gehad?
Ben zo benieuwd
Ik vraag me regelmatig af hoe het mogelijk is dat er nog haar op de katten zit, gezien de hoeveelheid die ik in mijn hand en op mijn kleren heb als ik bijvoorbeeld Chippy gekroelt heb. (ze verliezen niet allemaal evenveel)quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Greys het volgende:
Gewoon een plakroller. Werkt prima. Of breed plakband om je hand en rollen maar.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er komt verdomd veel haar van dat kleine beestje [afbeelding]
Ik moet de stofzuig-frequentie omhoogbrengen ben ik bang, en kleding is idd een verhaal apart
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon een plakroller. Werkt prima. Of breed plakband om je hand en rollen maar.
Wij zitten natuurlijk altijd helemaal onder met 7 kattekoppen in huis.
quote:Hallo Miranda,
Hartelijk bedankt, alleen maar leuke dingen. Baloe is gereserveerd voor Ingrid, volgens mij kan ze bijna niet wachten! Even iets anders wij willen een naamplaatje maken als dank voor jullie actie willen wij een bordje op de kattenafdeling laten maken. Als bijlage een inschrijfformulier van het (even niet letten op de prijzen) Dieren-Adoptie-Plan vul het in en stuur het terug. Er zaten veel bruikbare dingen tussen, waar de dieren van kunnen genieten.
We houden nog even contact met de bestemming van het geld.
Groetjes,
Jacqueline
* met liefde aansluit bij de softies*quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaaaaf he!![]()
Nog bedankt voor je telefoontje; m'n schoonmaak-aanval was ineens weg en ik MOEST weer ff naar de PC!![]()
Ik vind dierenSOFTIES trouwens wel een heel toepasselijke benaming int kader van deze actie.
Suggesties verder, enniewan?
Het moet wel democratisch gebeuren natuurlijk![]()
quote:Langs deze weg wil ik jullie namens de Dierenopvang heel erg hartelijk dank zeggen voor jullie royale gift.
Apetrots kon Jaqueline van het opvangcentrum ons melden dat zij haar zaterdag heel goed besteed had.
Net als jullie heeft ook zij het erg leuk gevonden. Inmiddels is er overleg gepleegd en zullen jullie zeker in het Dieren Adoptie Plan worden opgenomen.
Het geld zal aangewend worden om de kattenverblijven in de quarantaineruimtes aan te passen. U heeft tijdens de rondleiding gezien dat de katten daar individueel gehuisvest zijn. Dat moet volgens het Honden en Kattenbesluit, maar we willen de hokken die inmiddels meer dan 25 jaar oud zijn graag vervangen door wat grotere.
Het bedrag van jullie zal het proces zeker gaan versnellen.
Nogmaals heel veel dank.
Met vriendelijke groeten,
Henk Beugeling
Niks meer aan doen...quote:MET VEEL LIEFDE...
FOK!FORUM DIERENVRIENDEN
Ik niet, maar dan moest ze wel hier zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 17:45 schreef Greys het volgende:
MET VEEL LIEFDE VAN DE
FOK!FORUM DIERENSOFTIES
Zo dan?
Of:
MET VEEL LIEFDE...
FOK!FORUM DIERENSOFTIES
Oh en Ing, ik red jou graag van een schoonmaakaanval hoor![]()
In ieder geval eentjequote:Op woensdag 26 september 2007 23:01 schreef Spellmeista het volgende:
superactie dit! ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen doen..ik vind het egt super dat er zo massaal gereageerd is! Hopelijk krijgen alle dieren een mooi tehuis..
sinterklaas is dus vroeg begonnen dit jaar![]()
![]()
Erg goed besteed!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef Greys het volgende:
En ook een mail van de directeur van het asiel!!!!!
[..]![]()
![]()
De katten in de quarantaine afdeling (die dus nog in die vrij kleine hokken zaten, apart van elkaar, omdat dat helaas moest) krijgen dankzij ons dus nieuwe grote hokken!
Stoer he!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Erg goed besteed!
En leuk voor ons dat het nu een concreet doel heeft gekregen.
Plus nog een stoer bordje!Geweldig!
quote:Goede middag Miranda,
Voor een goede daad een goede daad terug. Het bordje wordt vandaag besteld, en natuurlijk krijgen jullie een seintje als het klaar is. Ik heb de indruk dat Ingrid nu al slaaploze nachten heeft over de man van haar dromen (Baloe). Wij weten dat hij goed terecht komt anders zou ze ook niet zo’n moeite doen om vanuit Friesland te komen. Gisteren had ik op site gezet bij Baloe gereserveerd en binnen een kwartier kreeg ik een mailtje van 'toch wel voor mij'? Je weet dat we geen dieren reserveren, bij deze de uitzondering die de regel bevestigt. We houden contact en nogmaals bedankt voor alles.
Groetjes,
Jacqueline
Met Sheridans hand dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Nou he, vooral die beeldige rode pijlen, met vaste *kuch* hand getekend![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:32 schreef Maes het volgende:
Hallo, ik ben weer terug in het land. Wat leuk om alle foto's te zien en de reakties te lezen. Ik kan alleen de reaktie op de site van het asiel niet vinden:(
Goeie aktie Ingetje om Baloe op te halen, ik ga morgen bellen over het witte hondje ben benieuwd of ie al een huisje heeft gevonden hij/zij staat ook niet op de site.
Leuk ook om jezelf op youtube te zien!
Owjeej.. het is zo een toffe en lieve katquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy-update.
Ik ben net naar de dierenarts geweest met haar omdat ik dacht dat ze oormijt heeft en dat heeft ze inderdaad, dus daar heeft ze druppels enzo voor. Verder was de dierenarts een beetje geschokt dat Ziggy niet onderzocht is op schildklierproblemen en nierproblemen, want ze denkt dus dat Ziggy dat wel eens kan hebben, omdat ze zo dun is en niet aankomt en ook omdat haar hartje nogal tekeer ging... Dus bloed afgenomen en donderdag of vrijdag de uitslag.
Nou, ik ben dus niet zo blij, stel dat ze schildklierproblemen heeft, dan had ze die 3 weken geleden ook al en dan is het dus een beetje slecht dat ze in het asiel daar niet naar gekeken hebben. Ook de oormijt had ze ws al, want ze is niet in direct contact gekomen met andere katten.
Arme poes
Ook hier wil ik je veel sterkte wensen. Erg rot voor de kat, maar ook voor jou als bezorgd bazinnetje. Hopelijk blijkt uit de bloedtest dat er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy-update.
Ik ben net naar de dierenarts geweest met haar omdat ik dacht dat ze oormijt heeft en dat heeft ze inderdaad, dus daar heeft ze druppels enzo voor. Verder was de dierenarts een beetje geschokt dat Ziggy niet onderzocht is op schildklierproblemen en nierproblemen, want ze denkt dus dat Ziggy dat wel eens kan hebben, omdat ze zo dun is en niet aankomt en ook omdat haar hartje nogal tekeer ging... Dus bloed afgenomen en donderdag of vrijdag de uitslag.
Nou, ik ben dus niet zo blij, stel dat ze schildklierproblemen heeft, dan had ze die 3 weken geleden ook al en dan is het dus een beetje slecht dat ze in het asiel daar niet naar gekeken hebben. Ook de oormijt had ze ws al, want ze is niet in direct contact gekomen met andere katten.
Arme poes
Ik heb vanmiddag de assistente van de dierenarts gesproken en het is niet zo goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Greys het volgende:
Hara wat leuk voor jou en Max, dat er een kleine poez komt
MB, heb je al nieuws? Ik ben trouwens band dat het asiel in Krimpen niet zoveel medische zorg voor handen heeft als Rotterdam (die hebben een eigen dierenkliniek). En ik weet ook niet of het vrij simpel is om elke kat op nier- en/of schildklierproblemen te testen of dat ze daar het geld / de middelen niet voor hebben. Ik hoop in elk geval dat de uitslagen goed zijn![]()
Voor de mensen die de dierensoftie-kletserij in dit topic missen, dat hebben we verhuisd naar de F&F slowchat
MB, wat k*t!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de assistente van de dierenarts gesproken en het is niet zo goedZiggy heeft verhoogde schildklierfunctie... (normaal tussen 10 en 50, Ziggy heeft 160)... En er waren nog 2 waardes die afwijkend waren, maar ik weet niet welke dat waren, dat hoor ik morgen...
Ondertussen haat Ziggy ons, want wij moeten haar oordruppels geven en dat gaat niet goedBij de dierenarts leek het zo simpel, maar thuis bakken we er niks van
Ze is op allerlei dingen getest en haar nieren zijn oke! Maar schildklier en andere dingen dus niet... Spannend, morgen de uitslag!
Rustig maar....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Waar dan nog meer?![]()
Ik mis iets!
Ik mis iets!
Ik mis iets!
*Grote paniek!*
Doe es gauw naar huis gaan danquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er nog veel meer, maar ik zit niet thuis dus ik post ze niet.
Greys zou daar naar informeren...ik was ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik even kicken, ik vroeg me af of er een foto van het naamplaatje is ofzoNieuwsgierig
Ging ik net ff filmpjes weer kijken, lag Baloe daar weer in 't mandje in 't asiel.quote:
Apart is dat hè! Dat heb ik ook met foto's van Jazz toen hij nog Dido heette. Maar hij staat veel meer mooier ibij jou op de bank dan in het asiel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging ik net ff filmpjes weer kijken, lag Baloe daar weer in 't mandje in 't asiel.
Nu ligt ie hier languit op de bank tegen Melvin aan [afbeelding]
Ja. Alle diertjes horen bij mensjes thuis op de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Apart is dat hè! Dat heb ik ook met foto's van Jazz toen hij nog Dido heette. Maar hij staat veel meer mooier ibij jou op de bank dan in het asiel. [ afbeelding ].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |