quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Z het volgende:
Het was mooi in de stad vandaag.
quote:Morgen wordt een fraaie nazomerdag, hoewel het de eerste dag van de astronomische herfst is. In de ochtend zijn er nog enkele wolkenvelden aanwezig, maar in de middag schijnt de zon in het gehele land volop. Er staat een zwakke zuidelijke wind en de temperatuur loopt op tot 20 graden op de Wadden en 24 graden in Limburg.
Mooie dag om 's middags een biertje in de IJ-brouwerij te halenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:13 schreef Tokay het volgende:
Het was gewoon prachtig weer vandaag.
En morgen wordt het weer zo'n dag!
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie dag om 's middags een biertje in de IJ-brouwerij te halen [afbeelding]
Dat is ook een fijn stukje stad. Ik ben nog steeds iedere dag blij dat ik hier woon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Z het volgende:
Ik heb even heerlijk op een terras aan het amstelveld gezeten.
Tuurlijk niet, maar vrouwen kunnen meer dingen tegelijk, hequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een avondje vrij van Second Life?
Jullie boffen maar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar vrouwen kunnen meer dingen tegelijk, he
Ik had nachtdienst, geen fuck aan dus. Heb me geen moment jarig gevoeld en ben dus ook geen 40 geworden.quote:
Dat is dan weer mazzel hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...en ben dus ook geen 40 geworden.
Neen. Het betreft trouwens een halfbroer van.quote:Op zondag 23 september 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
Broer van Jeremy Clarkson?
Neen. Meneer speelde wel zichzelf in The Nanny.quote:Op zondag 23 september 2007 00:45 schreef wyccie het volgende:
Seinfeld?
Nope, hij speelde de buurman.quote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
Lloyd Webber?
quote:Op zondag 23 september 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
De buurman met de Ferrari?
Ik weet wel dat het in New York speelt. Dat meneer in drie afleveringen meespeelt heb ik gegoogled.quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Volg jij die serie serieus?
Klopt.quote:Maar het is vast een Oh ja-tje.
Maar meneers halfbroer en diens vrouw kun je niet gemist hebben. Als het aan haar ligt zou haar invloed in de toekomst net zo omvangrijk zijn als die van haar echtgenoot ooit was.quote:Op zondag 23 september 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zeker van die drie miljoen herhalingen net die drie afleveringen met hem gemist.
Yep, Roger Clinton Jrquote:Op zondag 23 september 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
Is het een halfbroer van Bill Clinton?!?!
Ik moet nog even wakker blijven om een verslag te typen. Ik krijg het vannacht al niet meer af.quote:
Spaceman Clinton.quote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie? Roger of George?
Nee! Vorige week..... en toen was iedereen het vergetenquote:Op zondag 23 september 2007 11:17 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer is jarig?
Ik niet, was je alleen vergeten te feliciteren hoorquote:Op zondag 23 september 2007 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee! Vorige week..... en toen was iedereen het vergeten![]()
Nog altijd, ja.quote:Op zondag 23 september 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat is nog steeds Michael Chang.
Anita Roddick?quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 23:00 schreef Tokay het volgende:
Anita Roddick?
Jeuj!! Ik gebruik nooit spullen van de Body Shop. Jij wel?quote:
Yep, die schijnt in Greys (Grey's? Gray's?) Anatomy te spelen. Toch maar eens naar gaan kijken.quote:Die van jou is Patrick Dempsey toch?
Heb zo'n klantenkaart, de laatste tijd veel gekocht daar (10% korting met pas en sparen voor nog meer korting).quote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef Tokay het volgende:
Jeuj!! Ik gebruik nooit spullen van de Body Shop. Jij wel?
De serie heet Grey's, het boek Gray's. Erg verwarrend.quote:Yep, die schijnt in Greys (Grey's? Gray's?) Anatomy te spelen. Toch maar eens naar gaan kijken.
Dat zijn al die verzorgingsshops.quote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Heb zo'n klantenkaart, de laatste tijd veel gekocht daar (10% korting met pas en sparen voor nog meer korting).
Daar moet ik eigenlijk mee stoppen. Ze zijn best duur.![]()
Ik heb er nog nooit naar gekeken, en Kingdom Hospital ken ik ook niet.quote:De serie heet Grey's, het boek Gray's. Erg verwarrend.
Ik kijk het niet. Wel tijdje geleden Kingdom Hospital gekeken.![]()
Ik vind het juist heerlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Bah, ik krijg al niesbuien als ik alleen maar langs een Lushwinkel loop. Die zeepjes en spulletjes lijken me best lekker en heerlijk ouderwets, maar ál die geuren in zo'n geconcentreerde vorm in de winkel...dat trek ik niet.![]()
Ehm, gewoon gebruiken? En nee, natuurlijk niet apart, gek mens! Ik kies gewoon graag uit verschillende geuren, that's all...quote:En wat moet je met zes stukken zeep?![]()
Armen, benen, hoofd en romp apart wassen? Elke dag van de week een andere zeep, op zondag een stinkdag?
Nope, ik ken het niet.quote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R8N744lZD0c
Moet je doenquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jeuj!! Ik gebruik nooit spullen van de Body Shop. Jij wel?
[..]
Yep, die schijnt in Greys (Grey's? Gray's?) Anatomy te spelen. Toch maar eens naar gaan kijken.
Habit. I'm bilingual and don't even notice when I switch to another one.quote:Op maandag 24 september 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Hi Misstique. Goodmorning. Why the switch in languages?
You must be brijlingual rather than bilingual, then.quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Habit. I'm bilingual and don't even notice when I switch to another one..
quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Gellius het volgende:
Het zou aardig zijn wanneer je het goede antwoord gaf zonder woorden te gebruiken.
Ik zie daar toch duidelijk een aantal woorden staan, Tokay! In de geest van Marcel zou het enige juiste antwoord op de vraag:quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 24 september 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
You must be brijlingual rather than bilingual, then.
Wel, de gedachte was dat als je je beroept op tweetaligheid ik zou verwachten dat je in ieder geval het onderscheid tussen die twee talen kan maken. Dat was niet het geval, dus dan moet het taallandschap van Misstique wel één grote brij zijn: brijlingual. Woordgrap. Seborikaward.quote:
Ja, ik had iets geniaals verwacht.quote:Op maandag 24 september 2007 13:43 schreef Gellius het volgende:
Je verwachtte er teveel van, denk ik. Dat heb je wel eens met grapjes die je aanvankelijk niet snapt. Eénmaal toegelicht blijft er niet zoveel van over.
Verrek. Wat doet Mike Mills daar dan?quote:Op maandag 24 september 2007 15:28 schreef Tokay het volgende:
De meneer van fotoloog is de zanger van Midnight Oil.
Die Mike Mills van jou is vast iemand anders.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Gellius het volgende:
Verrek. Wat doet Mike Mills daar dan?
Niet.quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die Mike Mills van jou is vast iemand anders.
Jawel.quote:Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef Gellius het volgende:
Niet.
Interrrpolis, glashelderrr.quote:Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef Gellius het volgende:
Mijn redenaties zijn glashelder [afbeelding].
Tokee.quote:Op maandag 24 september 2007 16:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Interrrpolis, glashelderrr.![]()
Die stém van Martin Ros.![]()
Gellius moet gewoon een leesbril kopen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:56 schreef Gellius het volgende:
Jullie weten gewoon óók niet wat Mike Mills daar in de bril van Peter Garrett doet. Dat is het! De kift!
Heet ze toevallig Helena?quote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef Tokay het volgende:
Hey wyc, jij herkent mijn mevrouw toch zeker wel?
Nee, toevallig niet, Char.quote:Op maandag 24 september 2007 17:06 schreef wyccie het volgende:
Heet ze toevallig Helena?
Neen, mevrouw zingt niet, hoor!quote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat Elly zonder Rikkert?
Die heb ik al jaren geleden gehad, ik ben niet van plan erg oud te worden.quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer! Hoe bevalt de midlife?
Een lezing geven, wellicht?quote:Op maandag 24 september 2007 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat doet ze dan met dat lulijzer in d'r hand?
Nee, zij wordt gelezen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is een lezer?
Inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
Schrijfster dus....
quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Gellius het volgende:
Het zou aardig zijn wanneer je het goede antwoord gaf zonder woorden te gebruiken.
De meneer met sjerp was een oom van mevrouw.quote:
Eg welquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef pyl het volgende:
Het was inderdaad net of jij dat niet wist.![]()
Om één of andere duistere reden ben ik tegenwoordig erg in trek bij dames van begin twintig. Ik vertel ze dan maar gauw hoe oud ik ben, dat schrikt ze gelukkig enorm af.quote:
Meisje, ik had je vader kunnen zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Om één of andere duistere reden ben ik tegenwoordig erg in trek bij dames van begin twintig. Ik vertel ze dan maar gauw hoe oud ik ben, dat schrikt ze gelukkig enorm af.
Precies! Het idee alleen alquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meisje, ik had je vader kunnen zijn!
Werkt niet. Heb ik geprobeerd. Snapt ze toch niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eg welIk was eerst nog wat woordgrappen aan het bedenken. Wyccie verwacht dat van mij en ik wilde haar niet teleurstellen.
Het zullen je woordgrapjes zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Om één of andere duistere reden ben ik tegenwoordig erg in trek bij dames van begin twintig.
Die het dan onderling over "vroeger" hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb hier studentes lopen die in 1990 geboren zijn..
Toch fijn dat sommige dingen onveranderlijk zijn. Dat geeft houvast in het leven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo oppervlakkig zijn ze niet. Alhoewel... toch wel.
Moet ik terug lezen of ga je me vertellen wat dat is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi posWas jij als jonge blom, toen je nóg jonger was dan nu, ook een windowlicker?
Een windowlicker is een jongedame voor wie het van groot belang is wat voor auto een jongeman heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef pos het volgende:
[..]
Moet ik terug lezen of ga je me vertellen wat dat is?
Oooh...ok, dat wist ik niet. Nee, Scrut...in dat geval was ik geen windowlicker. Maar m'n vriendjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een windowlicker is een jongedame voor wie het van groot belang is wat voor auto een jongeman heeft.
Ah, een Manta met wasberenstaart aan de binnenspiegelquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:04 schreef pos het volgende:
[..]
Oooh...ok, dat wist ik niet. Nee, Scrut...in dat geval was ik geen windowlicker. Maar m'n vriendjes
hadden wel leuke auto's, Manta's, Pontiac ect. Beetje fout dus wel
Preciesquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, een Manta met wasberenstaart aan de binnenspiegel![]()
In zo'n stationcar gaan natuurlijk meer dames dan in de mijne, hmmmquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:28 schreef pyl het volgende:
Scrut, voor jou: http://nl.youtube.com/watch?v=9euHrE4GFEU (overbordig, maar goed: let op de auto en de bijrijdster).
Goed gezien, maar hoezo, oef?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef pyl het volgende:
Oef, is het Mary Dresselhuys?
Nou ja, rare!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef pyl het volgende:
Nu ja, ik schrok er gewoon van.
De wenkbrauwen hè?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef pyl het volgende:
Nu ja, ik schrok er gewoon van.
Dat en het nadrukkelijk acteren van onschuld.quote:
't Is een Britse zangeres. Verfrissende stijl, leuke liedjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:06 schreef pyl het volgende:
Die van Tokay komt mij vagelijk bekend voor. Maar meer ook niet.
Daar kom je nu mee!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef Tokay het volgende:
O, trouwens, Gellius je bent de kans misgelopen om je Amerikaanse sweetheart tegen het lijf te lopen! Ze was in Amsterdam op 10 september!
[afbeelding]
Regisseur Robert Farrelly en actrice Michelle Monoghan in Nederland voor de film The Heartbreak Kid.
Kan ik er wat aan doen, ik lees het net!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:13 schreef Gellius het volgende:
Daar kom je nu mee!
Helemaal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:15 schreef pyl het volgende:
Ehm .. is dat Lilly Allen?
Bij de derde poging had ik 100% in 1:11.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:06 schreef pyl het volgende:
Voor de liefhebbers (Tong, Gellius, Fotoloog etq), om de tanden op stuk te bijten:
http://www.purposegames.com/game/2387
Ik had 80% in 2:13.
Ja! Doe het weg Tokay! Doe het weg!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen, ik lees het net!![]()
Zulke plaknagels, bedoel je?![]()
[afbeelding]
Ik had helemaal niets, pyl.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:20 schreef pyl het volgende:
Bij de derde poging had ik 100% in 1:11.Afijn, alleen de eerste poging is leuk.
Wat had jij, Took?
Gna.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
Ja! Doe het weg Tokay! Doe het weg!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:24 schreef Gellius het volgende:
Huuuu.
Het is een foto van een dame op FOK! die pussydeluxe heet. Roarrrr.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:24 schreef Gellius het volgende:
Huuuu.
't Is zo'n lekker aanstellertje, onze Gellius.quote:
Die naam zegt al genoeg. Brrr.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het is een foto van een dame op FOK! die pussydeluxe heet. Roarrrr.
Dat je niet denkt dat het mijn nagels zijn.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
't Is zo'n lekker aanstellertje, onze Gellius.
Die zijn ordinair. Punt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef Gellius het volgende:
. Plaknagels zijn niet aanstellerig, zeker?
Plaknagels in combinatie met: een brandende sigaret tussen de vingers, en een kauwgomkauwende mond die zegt: "Jan Smit, godskolere, die is toch wel lekker opgedroogd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Ordinair. Juist ja. Dat is het woord. Dat moet stoppen. In dit land.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Gellius het volgende:
En een roodverbrand décolleté.
Hoi tong.quote:
Voor jou altijd, tong.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ha die Tokay valt er nog wat te raden ?
Hier moest ik om lachen, maar pas nadat ik onderstaande had gelezen.quote:
En die man is Sean Penn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Eg welIk was eerst nog wat woordgrappen aan het bedenken. Wyccie verwacht dat van mij en ik wilde haar niet teleurstellen.
Helemaal okay.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Sean Penn. Briljante acteur en regisseur. Heeft zijn image tegen. Maar wel degelijk een grootheid.
Ik wist het al eerder.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Sean Penn. Briljante acteur en regisseur. Heeft zijn image tegen. Maar wel degelijk een grootheid.
Ja ja, vast wel.quote:
Ja, dat is goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef Tokay het volgende:
Of de vader van Jort Kelder.
Jort Kelder komt uit Gouda, waar de kaarsen (de hint in het plaatje) en de kazen vandaan komen. Als Jort Kelder praat, lijkt het wel alsof hij net een te hete hap kaasfondue heeft genomen. Daar zakt de broek van zijn vader altijd van af, vandaar die bretels (de hint in het plaatje).
Dat is niet raar, dat is de perfecte combinatie! Wel ijskoud natuurlijk, geen warme choco.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
Chocolademelk bij pannenkoeken? Dat is raar.
Ik lust graag koffie, en daarom geen Senseo.quote:Ik heb ook geen Senseo, ik lust geen koffie.
Die ken ik allemaal niet. Ik drink gewone thee (earl grey of Ceylon), of Lipton pyramide-theezakjes met een vruchtensmaakje. Géén infusions. Die zijn brrr. Van rooibos, sterrenmix, venkel e.d. word ik heel ongelukkig.quote:Witte thee van Pickwick, Soft Fruitea (druif en peer) is lekker!
Ik heb ook GoodEvening thee, maar dat vind ik niet zo lekker. En het heeft zelfs geen placebo-effect.![]()
Nee, dit is een zeer gewaardeerde zanger, eersterangs liedjesschrijver, en pianist.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:22 schreef pyl het volgende:
Is dat niet zo'n derderangs discjockey (even aangenomen dat er ook eerste- en tweederangs dj's zijn)?
Die krabbels van haar doen denken aan een Rorschach-test. Hmmm ... wat zou dat zeggen over de zieleroerselen van wyccie?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Z het volgende:
M'n complimenten voor je photoshopkwaliteiten Wiccie.
Jazeker. Twee Grammy's gewonnen, en twee Top 10-noteringen in de hitparade.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:42 schreef pyl het volgende:
Zijn het breed gedragen meningen, dat "zeer gewaardeerd" en dat "eersterangs"?
Die Zweeds klinkt.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef Tokay het volgende:
We kennen hem vooral onder zijn familienaam.
Neuh.quote:
O gut, polyglot-alert.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:11 schreef pyl het volgende:
Het zou ook vreemd zijn, aangezien een ø in het Deens en het Noors voorkomt en niet in het Zweeds.![]()
Ik zal een stukje voor je zingen, pyl. Okay?quote:Afijn, geen popkennertjes in de buurt?
Ach, wie niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:22 schreef Tokay het volgende:
Meneer werd ook wel 'de vijfde Beatle' genoemd.
Frank Zappa?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:24 schreef pyl het volgende:
Ach, wie niet?
Is dat nu nodig, Diaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is een zeikerig liedje...
Dat wist ik ook al eerder.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Homdeck het volgende:
Nilsson
't Is ordinaire Paint.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Z het volgende:
M'n complimenten voor je photoshopkwaliteiten Wiccie.
Hoera!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Homdeck het volgende:
Nilsson
quote:Harry Edward Nilsson III (June 15, 1941 – January 15, 1994) was an American songwriter, singer, pianist, and guitarist, most popular during the 1960s and 1970s. For most of his recordings, he did not use his first name, and was credited only as Nilsson. Despite some spectacular successes, including two Grammy Awards and two Top 10 singles, Nilsson's tendency to make broad stylistic jumps from one record to the next and his iconoclastic decisions kept him from capitalizing on those successes. His most well-known recordings are "Without You", "Everybody's Talkin'" (theme from the movie Midnight Cowboy) and "Coconut".
Kreeg je de letter N door, Char-cie?quote:
Ja, die met die lusteloze stem.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tanita Tikaram
ja beetje welquote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, je bent een beetje verdwaald, hè?
![]()
kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tanita Tikaram
Ze kijkt ook wel wat bozig.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me een heel saai mens![]()
Leuke outfit ook. Heeft ze van die suede sloffen aan?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=EyYcITDYqvY
Leuke muziek voor comapatiënten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |