quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Z het volgende:
Het was mooi in de stad vandaag.
quote:Morgen wordt een fraaie nazomerdag, hoewel het de eerste dag van de astronomische herfst is. In de ochtend zijn er nog enkele wolkenvelden aanwezig, maar in de middag schijnt de zon in het gehele land volop. Er staat een zwakke zuidelijke wind en de temperatuur loopt op tot 20 graden op de Wadden en 24 graden in Limburg.
Mooie dag om 's middags een biertje in de IJ-brouwerij te halenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:13 schreef Tokay het volgende:
Het was gewoon prachtig weer vandaag.
En morgen wordt het weer zo'n dag!
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie dag om 's middags een biertje in de IJ-brouwerij te halen [afbeelding]
Dat is ook een fijn stukje stad. Ik ben nog steeds iedere dag blij dat ik hier woon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Z het volgende:
Ik heb even heerlijk op een terras aan het amstelveld gezeten.
Tuurlijk niet, maar vrouwen kunnen meer dingen tegelijk, hequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een avondje vrij van Second Life?
Jullie boffen maar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar vrouwen kunnen meer dingen tegelijk, he
Ik had nachtdienst, geen fuck aan dus. Heb me geen moment jarig gevoeld en ben dus ook geen 40 geworden.quote:
Dat is dan weer mazzel hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...en ben dus ook geen 40 geworden.
Neen. Het betreft trouwens een halfbroer van.quote:Op zondag 23 september 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
Broer van Jeremy Clarkson?
Neen. Meneer speelde wel zichzelf in The Nanny.quote:Op zondag 23 september 2007 00:45 schreef wyccie het volgende:
Seinfeld?
Nope, hij speelde de buurman.quote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
Lloyd Webber?
quote:Op zondag 23 september 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
De buurman met de Ferrari?
Ik weet wel dat het in New York speelt. Dat meneer in drie afleveringen meespeelt heb ik gegoogled.quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Volg jij die serie serieus?
Klopt.quote:Maar het is vast een Oh ja-tje.
Maar meneers halfbroer en diens vrouw kun je niet gemist hebben. Als het aan haar ligt zou haar invloed in de toekomst net zo omvangrijk zijn als die van haar echtgenoot ooit was.quote:Op zondag 23 september 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zeker van die drie miljoen herhalingen net die drie afleveringen met hem gemist.
Yep, Roger Clinton Jrquote:Op zondag 23 september 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
Is het een halfbroer van Bill Clinton?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |