quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Gister is hij tot een uur of 4 niet van zn plaats gekomen. Daarna liep hij toch wel rond, naar ons toe, blijven staan om te laten aaien etc etc in totaal 7 of 6 plakken brood gehad en zon tandenborstel en dentastiox, maar dan een ander merk en zachter
Een kwart van wat we normaal doen heb ik ong met hem gelopen, hij wil wel meer maar ik ben bang dat zn lichaam niet wil.
Anyway, al met al leek het toch wel wat beter te gaan.
Vandaag wilde hij niets eten. Geen eens brood, het brood waar hij zo van houdt. Net vlees senior van dat merk met een kleine witte hond neergezet, mag ie eik niet hebben maar a la, laatste keer at ie dat wel, nu dit dus ook niet.
Ik wilde nog vragen of het hem pijn doet als ik hem lekker voer geef wat hij niet mag hebben. Ik wil het toch gedaan hebben eer hij er weer half dood bij zou liggen, dus krijgt ie dan met verteren ofzo al pijn? Zou mn vraag geweest zjin maar hij eet toch niet.
Je kan nog proberen om z'n lievelingsvoer even een beetje warm te laten worden in de magnetron, als die van mij niet wilde eten wegens algehele malaise mocht dat nog weleens helpen. Dwz: met zacht voer he, met harde brokjes werkt dat waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Gister is hij tot een uur of 4 niet van zn plaats gekomen. Daarna liep hij toch wel rond, naar ons toe, blijven staan om te laten aaien etc etc in totaal 7 of 6 plakken brood gehad en zon tandenborstel en dentastiox, maar dan een ander merk en zachter
Een kwart van wat we normaal doen heb ik ong met hem gelopen, hij wil wel meer maar ik ben bang dat zn lichaam niet wil.
Anyway, al met al leek het toch wel wat beter te gaan.
Vandaag wilde hij niets eten. Geen eens brood, het brood waar hij zo van houdt. Net vlees senior van dat merk met een kleine witte hond neergezet, mag ie eik niet hebben maar a la, laatste keer at ie dat wel, nu dit dus ook niet.
Ik wilde nog vragen of het hem pijn doet als ik hem lekker voer geef wat hij niet mag hebben. Ik wil het toch gedaan hebben eer hij er weer half dood bij zou liggen, dus krijgt ie dan met verteren ofzo al pijn? Zou mn vraag geweest zjin maar hij eet toch niet.
Geloof me, we hebben alles geprobeerd. We zijn nu ook op het punt dat we hem niet meer gaan dwingen. Ik probeer wel brood? Nee? Met leverpastei dan? Nee? Koekje? ed. Maar wil hem verder niet meer dwingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan nog proberen om z'n lievelingsvoer even een beetje warm te laten worden in de magnetron, als die van mij niet wilde eten wegens algehele malaise mocht dat nog weleens helpen. Dwz: met zacht voer he, met harde brokjes werkt dat waarschijnlijk niet.
Och Haraquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geloof me, we hebben alles geprobeerd. We zijn nu ook op het punt dat we hem niet meer gaan dwingen. Ik probeer wel brood? Nee? Met leverpastei dan? Nee? Koekje? ed. Maar wil hem verder niet meer dwingen.
Mijn hond heeft voedselallergie en de DA vertelde me dat ook al vond ie iets lekker, dat als hij er later krampen van had gekregen, dat hij het dan toch niet meer zou eten. Het kan dus best zo zijn dat Max het eten wat hij eerst zag als zijn lievelingseten, nu associeert met overgeven en ellende en dat nu niet meer zal eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geloof me, we hebben alles geprobeerd. We zijn nu ook op het punt dat we hem niet meer gaan dwingen. Ik probeer wel brood? Nee? Met leverpastei dan? Nee? Koekje? ed. Maar wil hem verder niet meer dwingen.
Ik denk dat je vergeet dat dit niet iets van laatste week is. We hebben al vlees en brokken speciaal voer gehad, zon beetje elke soort uit elke winkel, pasta, groente, brood, aardappelen, aardappelen met jus dan, gebakken desnoods etc etcquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn hond heeft voedselallergie en de DA vertelde me dat ook al vond ie iets lekker, dat als hij er later krampen van had gekregen, dat hij het dan toch niet meer zou eten. Het kan dus best zo zijn dat Max het eten wat hij eerst zag als zijn lievelingseten, nu associeert met overgeven en ellende en dat nu niet meer zal eten.
Ik moet de mijne nu Hills z/d geven dat is hypoallergeen voer en misschien kan je jouw DA vragen of dat ook iets voor Max zou zijn? De mijne ging van moeilijke-bijna-niet-eter, naar een hond met gezonde eetlust. Ik wil ze niet vergelijken hoor, maar ik weet nog wel dat ik radeloos was als de mijne niet wou eten......
Herkenbaar....en dan ook weer godsblij zijn dattie nog leeft als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
En even voor de duidelijkheid, zijn nieren zijn nu op het punt dat ze gewoon helemaal verneukt zijn. Nier problemen worden sowieso nooit beter, kan alleen maar slechter gaan.
En ik voel me zo slecht en gemeen dat ik hoop dat ie zijn slaap gaat. Alsof ik graag wil dat ie dood gaat
Dat begrijp ik echt heel goed!! Het lijkt me vreselijk om zelf die beslissing te moeten nemen. Want wanneer is het juiste moment? Ik hoop ook voor je dat hij zachtjes in zijn slaap dood zal gaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
En even voor de duidelijkheid, zijn nieren zijn nu op het punt dat ze gewoon helemaal verneukt zijn. Nier problemen worden sowieso nooit beter, kan alleen maar slechter gaan.
En ik voel me zo slecht en gemeen dat ik hoop dat ie zijn slaap gaat. Alsof ik graag wil dat ie dood gaat
Precies dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef RiesAmaris het volgende:
een dier dat in de slaap sterft heeft een heel mooie vredige en natuurlijke dood juist, daar hoef je je niet voor te schamen dat je dat wilt, toch?
geloof me, die beslissing IS vreselijk. Heb hem toen met mn kat moeten nemen. Daaaaaaaagen overstuur. Ik hoop dan ook niet dat Hara de beslissing moet nemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt heel goed!! Het lijkt me vreselijk om zelf die beslissing te moeten nemen. Want wanneer is het juiste moment? Ik hoop ook voor je dat hij zachtjes in zijn slaap dood zal gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |