abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:47:26 #201
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_56715729
Bah wat een vervelend verhaal.

*knuft max en hara en wenst ze sterkte*
pi_56738110
Hoe ging het vandaag, Hara?
pi_56742041
Arme Max. Hij is en blijft de liefste/braafste/tofste hond die ik (een beetje) ken.

Alles wat ik kan zeggen is: Sterkte Max en Kay.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:29:30 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56752359
Gister is hij tot een uur of 4 niet van zn plaats gekomen. Daarna liep hij toch wel rond, naar ons toe, blijven staan om te laten aaien etc etc in totaal 7 of 6 plakken brood gehad en zon tandenborstel en dentastiox, maar dan een ander merk en zachter
Een kwart van wat we normaal doen heb ik ong met hem gelopen, hij wil wel meer maar ik ben bang dat zn lichaam niet wil.
Anyway, al met al leek het toch wel wat beter te gaan.

Vandaag wilde hij niets eten. Geen eens brood, het brood waar hij zo van houdt. Net vlees senior van dat merk met een kleine witte hond neergezet, mag ie eik niet hebben maar a la, laatste keer at ie dat wel, nu dit dus ook niet.

Ik wilde nog vragen of het hem pijn doet als ik hem lekker voer geef wat hij niet mag hebben. Ik wil het toch gedaan hebben eer hij er weer half dood bij zou liggen, dus krijgt ie dan met verteren ofzo al pijn? Zou mn vraag geweest zjin maar hij eet toch niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56753474
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Gister is hij tot een uur of 4 niet van zn plaats gekomen. Daarna liep hij toch wel rond, naar ons toe, blijven staan om te laten aaien etc etc in totaal 7 of 6 plakken brood gehad en zon tandenborstel en dentastiox, maar dan een ander merk en zachter
Een kwart van wat we normaal doen heb ik ong met hem gelopen, hij wil wel meer maar ik ben bang dat zn lichaam niet wil.

Vandaag wilde hij niets eten. Geen eens brood, het brood waar hij zo van houdt. Net vlees senior van dat merk met een kleine witte hond neergezet, mag ie eik niet hebben maar a la, laatste keer at ie dat wel, nu dit dus ook niet.

Ik wilde nog vragen of het hem pijn doet als ik hem lekker voer geef wat hij niet mag hebben. Ik wil het toch gedaan hebben eer hij er weer half dood bij zou liggen, dus krijgt ie dan met verteren ofzo al pijn? Zou mn vraag geweest zjin maar hij eet toch niet.

Knuffel voor beide
pi_56754087
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:

Je kan nog proberen om z'n lievelingsvoer even een beetje warm te laten worden in de magnetron, als die van mij niet wilde eten wegens algehele malaise mocht dat nog weleens helpen. Dwz: met zacht voer he, met harde brokjes werkt dat waarschijnlijk niet.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:47:17 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56754165
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan nog proberen om z'n lievelingsvoer even een beetje warm te laten worden in de magnetron, als die van mij niet wilde eten wegens algehele malaise mocht dat nog weleens helpen. Dwz: met zacht voer he, met harde brokjes werkt dat waarschijnlijk niet.
Geloof me, we hebben alles geprobeerd. We zijn nu ook op het punt dat we hem niet meer gaan dwingen. Ik probeer wel brood? Nee? Met leverpastei dan? Nee? Koekje? ed. Maar wil hem verder niet meer dwingen.
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 17:49:36 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56754219
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geloof me, we hebben alles geprobeerd. We zijn nu ook op het punt dat we hem niet meer gaan dwingen. Ik probeer wel brood? Nee? Met leverpastei dan? Nee? Koekje? ed. Maar wil hem verder niet meer dwingen.
Och Hara

Nogmaals sterkte
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56754436
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn hond heeft voedselallergie en de DA vertelde me dat ook al vond ie iets lekker, dat als hij er later krampen van had gekregen, dat hij het dan toch niet meer zou eten. Het kan dus best zo zijn dat Max het eten wat hij eerst zag als zijn lievelingseten, nu associeert met overgeven en ellende en dat nu niet meer zal eten.

Ik moet de mijne nu Hills z/d geven dat is hypoallergeen voer en misschien kan je jouw DA vragen of dat ook iets voor Max zou zijn? De mijne ging van moeilijke-bijna-niet-eter, naar een hond met gezonde eetlust. Ik wil ze niet vergelijken hoor, maar ik weet nog wel dat ik radeloos was als de mijne niet wou eten......
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:04:45 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56754498
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn hond heeft voedselallergie en de DA vertelde me dat ook al vond ie iets lekker, dat als hij er later krampen van had gekregen, dat hij het dan toch niet meer zou eten. Het kan dus best zo zijn dat Max het eten wat hij eerst zag als zijn lievelingseten, nu associeert met overgeven en ellende en dat nu niet meer zal eten.

Ik moet de mijne nu Hills z/d geven dat is hypoallergeen voer en misschien kan je jouw DA vragen of dat ook iets voor Max zou zijn? De mijne ging van moeilijke-bijna-niet-eter, naar een hond met gezonde eetlust. Ik wil ze niet vergelijken hoor, maar ik weet nog wel dat ik radeloos was als de mijne niet wou eten......
Ik denk dat je vergeet dat dit niet iets van laatste week is. We hebben al vlees en brokken speciaal voer gehad, zon beetje elke soort uit elke winkel, pasta, groente, brood, aardappelen, aardappelen met jus dan, gebakken desnoods etc etc

Gister heeft ie al niet meer overgegeven, had bij de DA ook iets er tegen gehad, en toen heeft ie dus wel gewoon brood gegeten.

Hij zal wel een reden hebben om niet te eten en k ga hem zijn laatste dagen nergens toe dwingen, ik vertik het.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:06:49 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56754526
Een groot deel van zn eten de laatste maanden heb ik hem letterlijk gevoerd
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:35:47 #213
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_56755034
En even voor de duidelijkheid, zijn nieren zijn nu op het punt dat ze gewoon helemaal verneukt zijn. Nier problemen worden sowieso nooit beter, kan alleen maar slechter gaan.

En ik voel me zo slecht en gemeen dat ik hoop dat ie zijn slaap gaat. Alsof ik graag wil dat ie dood gaat
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:42:52 #214
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56755163
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
En even voor de duidelijkheid, zijn nieren zijn nu op het punt dat ze gewoon helemaal verneukt zijn. Nier problemen worden sowieso nooit beter, kan alleen maar slechter gaan.

En ik voel me zo slecht en gemeen dat ik hoop dat ie zijn slaap gaat. Alsof ik graag wil dat ie dood gaat
Herkenbaar....en dan ook weer godsblij zijn dattie nog leeft als je wakker wordt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56755181
een dier dat in de slaap sterft heeft een heel mooie vredige en natuurlijke dood juist, daar hoef je je niet voor te schamen dat je dat wilt, toch?
pi_56755295
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:

Dat begrijp ik echt heel goed!! Het lijkt me vreselijk om zelf die beslissing te moeten nemen. Want wanneer is het juiste moment? Ik hoop ook voor je dat hij zachtjes in zijn slaap dood zal gaan!
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 19:15:57 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56755979
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef RiesAmaris het volgende:
een dier dat in de slaap sterft heeft een heel mooie vredige en natuurlijke dood juist, daar hoef je je niet voor te schamen dat je dat wilt, toch?
Precies dat vind ik ook hoor.
pi_56756537
Zou het Max ook zo ontzettend gunnen dat het zo zou gaan. Gewoon lekker inslapen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:23:44 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56757639
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat begrijp ik echt heel goed!! Het lijkt me vreselijk om zelf die beslissing te moeten nemen. Want wanneer is het juiste moment? Ik hoop ook voor je dat hij zachtjes in zijn slaap dood zal gaan!
geloof me, die beslissing IS vreselijk. Heb hem toen met mn kat moeten nemen. Daaaaaaaagen overstuur. Ik hoop dan ook niet dat Hara de beslissing moet nemen.

Ik vind het zo ontzettend zielig voor max
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:28:21 #220
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_56759284
Nee, maar als ik 's nachts bij hem slaap zeg ik ook tegen hem to let it go en bla bla, en dan voel ik me zo lullig.

Het is alles behalve makkelijk, maar als hij niet zo gaat weet ik dat ik het ga laten doen voordat hij zich weer zo kut voelt.

Hij heeft trouwens vanavond wel het vlees gegeten en een gezonde tanden ding in de vorm van een tandenborstel en twee lam en rjist koekjes
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:32:57 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56771463
Hoestie nu daar Hara/Q_B?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 februari 2008 @ 18:43:32 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_56796619
Vraag ik mij ook af..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 februari 2008 @ 18:54:20 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56796809
Nu ja, hij komt nog wel in de benen enzo, helemaal blij. Af en toe wil die wel een plakje brood. Das bijna ook het enige wat ie eet.

En vannacht dacht ik wederom dat het zo ver was. Maar na 30 seconden besloot ie toch maar gewoon adem te halen. Ik weer een hartverzakking rijker
  zondag 17 februari 2008 @ 19:30:40 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56797647
Het lullige is hè..

Hij moet eiwitten om te leven, maar de eiwitten vermoorden hem.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:39:48 #225
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56801399
Arme Max

Sterkte Hara
  zondag 17 februari 2008 @ 23:03:56 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56804031
Sinds een paar dagen rooster ik het brood even kort zodat ie t makkelijker weg kwijt. Brood is een keer vast blijven zitten in zn gehemelte

Vanavond had ik hem een stukje verder meegenomen weer, daarna 1 plakje en poosje later nog 2. Daarna had ik tagiatelle, nee dat kan ik niet spellen, met pesto. Ik vis de kip en die groene dingen er altijd uit, en Max vond dat heul lekker Mjaaa, pesto en tomatensaus lijkt me niet echt geweldig dus hij heeft een paar stukjes gehad. Maar heb m lang niet meer zo zien zitten wachten op voedsel. 't Was nog net geen bedelen zeg maar. En bedelen doet ie noooooooooit
  maandag 18 februari 2008 @ 10:18:29 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56809605

Vanochtend vroeg, zal straks nog even opnieuw doen wanneer die staat.
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 10:37:45 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56809918
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ link | afbeelding ]

Vanochtend vroeg, zal straks nog even opnieuw doen wanneer die staat.
Och Hara
Hij is echt op he?
Getverderrie joh, ik zit hier helemaal met kippevel, heel veel sterkte meis
  maandag 18 februari 2008 @ 10:42:15 #229
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56809999
Max
Heb je nog weer contact gehad met de DA?
  maandag 18 februari 2008 @ 10:51:10 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810173
Moet je dit maar niet kijken, senesta. Maar nu snappen jullie iig wel dat er geen redden meer aan is, dacht ik zo.

En ja, die twee uitstekels bij zijn kont zijn uitstekende botten, ja.

Vanochtend plakje brood. Bonen, nee. Brokken, nee. Andere boterham in stukjes boven brokken/bonen gelegd en was nu wel weg. Toen vlees erover heen gedaan.
Dit.

Eén dan hè. En een andere smaak ook nog.

En daarna krijg je dit.

Oh ja, ik zit "goed zo" ed te blèren en Jazz zit klagelijk te jammeren dat ie in zn kooi moest, dus ik zou het geluid niet aandoen.
  maandag 18 februari 2008 @ 10:56:54 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810266
jezus wat is max mager
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 10:58:17 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56810295
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Moet je dit maar niet kijken, senesta. Maar nu snappen jullie iig wel dat er geen redden meer aan is, dacht ik zo.

[ link | afbeelding ]
En ja, die twee uitstekels bij zijn kont zijn uitstekende botten, ja.

Vanochtend plakje brood. Bonen, nee. Brokken, nee. Andere boterham in stukjes boven brokken/bonen gelegd en was nu wel weg. Toen vlees erover heen gedaan.
Dit.
[ afbeelding ]
Eén dan hè. En een andere smaak ook nog.

En daarna krijg je dit.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh ja, ik zit "goed zo" ed te blèren en Jazz zit klagelijk te jammeren dat ie in zn kooi moest, dus ik zou het geluid niet aandoen.
Maar lieve schat, als jij al zegt dat het voor Max beter is dan neem ik dat ook meteen aan.
Ik weet dat je altijd alleen het allerbeste wil voor hem, ik denk dat niemand die je ook maar een beetje kent daar aan twijfeld
Hij is echt enorm mager, Hara
  maandag 18 februari 2008 @ 10:58:49 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810305
Mag max trouwens vlees? Misschien anders eens biefstuk ofzo halen?
  maandag 18 februari 2008 @ 10:59:42 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810320
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Max
Heb je nog weer contact gehad met de DA?
Nee. Zie ook niet in waarom, eigenlijk. Vanaf het begin hebben ze alleen gezegd dat er toch niets aan te doen was, en een paar dingen opgenoemd die hij mocht hebben.
  maandag 18 februari 2008 @ 11:01:55 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810369
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef Qwea het volgende:
Mag max trouwens vlees? Misschien anders eens biefstuk ofzo halen?
We proberen/probeerden wel redelijk wat vlees, voor honden, waar het minste eiwitten in zitten ed.

Verder heb ik geen verstand van vlees voor mensen, maar dacht dat er veel van die troep in zit? .
  maandag 18 februari 2008 @ 11:04:03 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56810412
Ziet er idd niet goed uit.
Hij is echt mager ja
  maandag 18 februari 2008 @ 11:04:25 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810426
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We proberen/probeerden wel redelijk wat vlees, voor honden, waar het minste eiwitten in zitten ed.

Verder heb ik geen verstand van vlees voor mensen, maar dacht dat er veel van die troep in zit? .
Ik heb daar ook geen verstand van

En rodi worst? Ik roep maar wat hoor. Feit is gewoon dat hij mager is
  maandag 18 februari 2008 @ 11:05:13 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810445
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar lieve schat, als jij al zegt dat het voor Max beter is dan neem ik dat ook meteen aan.
Ik weet dat je altijd alleen het allerbeste wil voor hem, ik denk dat niemand die je ook maar een beetje kent daar aan twijfeld
Hij is echt enorm mager, Hara
Nu ja, ik bedoelde ook niet van ZIE JE WEL!! Maar nu jullie er ook dat slechte beeld bij hebben wordt het ook wat duidelijker voor jullie

Ja, verschrikkelijk hè Zo rap gegaan ook. Rond kerst dacht ik nog aan een jaar, en nu twee maanden later aan twee weken. .

Maar natuurlijk springt en danst en huppelt en rent ie buiten nog gewoon rond Das echt mijn Max. Half dood maar buiten merk je er niets van. Ja, behalve zn lichaam dan.
  maandag 18 februari 2008 @ 11:07:44 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810493
Ja maar, hij gaat ook echt niet dikker worden. Zeker niet dik genoeg om wat langer hier te blijven. Bij vrijwel ALLES wat hij eet, vergiftigd hij zichzelf. Nieren laten die afvalstoffen zitten ed, en dat hoopt maar op en hoopt maar op tot de nieren gewoon helemaal af zijn. En dat is nu ongeveer. Dus ook al duw ik hem van alles door de strot, het heeft geen zin
  maandag 18 februari 2008 @ 11:08:52 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810508
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja maar, hij gaat ook echt niet dikker worden. Zeker niet dik genoeg om wat langer hier te blijven. Bij vrijwel ALLES wat hij eet, vergiftigd hij zichzelf. Nieren laten die afvalstoffen zitten ed, en dat hoopt maar op en hoopt maar op tot de nieren gewoon helemaal af zijn. En dat is nu ongeveer. Dus ook al duw ik hem van alles door de strot, het heeft geen zin
!
  maandag 18 februari 2008 @ 11:09:45 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810530
Heeft ie pijn hara?
  maandag 18 februari 2008 @ 11:12:11 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810580
Nee, ik denk het nu niet. Maar of ie zich wel helemaal geweldig voelt, dat durf ik niet te zeggen.
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 11:15:18 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56810638
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Plast hij nog wel?
  maandag 18 februari 2008 @ 11:19:42 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56810713
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Plast hij nog wel?
Als ie nu drinkt drinkt ie de bak bijna in één keer leeg, twee keer per dag denk ik ongeveer. En de eerste plas duurt altijd zo een 30 sec als het niet langer is En dan laat ie nog op veel plaatsen wat achter
pi_56814683
Zó mager. Gelukkig kan ie wel wat eten, ook al is het maar een beetje. Ik denk dat ie zich dan toch wat beter voelt (vergeleken met helemaal niks eten). Hij kijkt wel zielig. Maar hij heeft het buiten dus nog wel naar zijn zin.

Oh en niet dat ik iets weet over dieren, maar vlees voor mensen (biefstuk) bevat juist relatief heel veel eiwitten. En die veroorzaken dan weer een aanslag op de nieren. Dus of hem dat voeren een goed idee is betwijfel ik, Qwea.

Nogmaals sterkte.
full stops and exclamation marks
  maandag 18 februari 2008 @ 15:02:22 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56815260
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:30 schreef krioro het volgende:
Zó mager. Gelukkig kan ie wel wat eten, ook al is het maar een beetje. Ik denk dat ie zich dan toch wat beter voelt (vergeleken met helemaal niks eten). Hij kijkt wel zielig. Maar hij heeft het buiten dus nog wel naar zijn zin.

Oh en niet dat ik iets weet over dieren, maar vlees voor mensen (biefstuk) bevat juist relatief heel veel eiwitten. En die veroorzaken dan weer een aanslag op de nieren. Dus of hem dat voeren een goed idee is betwijfel ik, Qwea.

Nogmaals sterkte.
Ja ik heb ook geen idee hoor, ik riep maar wat. Maar mensen die barfen dan? Die geven hun hond toch ook vers vlees? of is dat weer speciaal vlees?
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:56:48 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56863641
Hij is nog steeds wel actief, in huis. Het enige waar je het meestal aan merkt dat er iets mis is, is wanneer hij in huis alleen nog maar op zn plek ligt.

Koekje spuugde hij vandaag uit Dentastick ging ie gelijk mee vandoor tho

Laatst ook op een ander programma, daar weten een paar mensen van Max. Max is nog niet dood of zij zaten al van
"Go get a new puppy" "My brother had one, died, and he got a new one"

Ik werd een beetje kwaad "For fuck sake, he aint even dead yet!"

En toen hielden ze gauw allemaal hun mond
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:59:41 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56863709
Volgens de dokter mocht ie trouwens ook maar één keer per week brokken of vlees.

Gister vond ik weer vlees in een sausje met met wat groente wat ie altijd wel at, en daar zat maar 7% eiwit in ofzo.

Ik snap eik niet waarom die dan geen vlees mocht. Anyway, ben nu gewoon dat vlees weer gaan geven want hij vindt het lekker en weinig eiwit. Beter wordt het sowieso niet, en veel langer ook niet ook al krijgt hij alleen dingen met 5% eiwitten ofzo.

Sigh.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 22:05:48 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56871717
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ik heb ook geen idee hoor, ik riep maar wat. Maar mensen die barfen dan? Die geven hun hond toch ook vers vlees? of is dat weer speciaal vlees?
ik heb met doerak gebarfd. of eigenlijk: zoveel mogelijk volgens barf gevoerd.

hara: zoals max er nu aan toe is, zou ik me niet meer druk maken of iets slecht of goed is, maar of je hond het lekker vindt. werkt naar twee kanten: je doet je hond een plezier en jezelf ook omdat er in ieder geval iets is wat je voor m kan doen.
(doerak heeft 4 dagen voor haar overlijden een ons van de allerduurste biefstuk gekregen die bij de slager te koop was. ze heeft er zo van gesmuld en ik was zo blij dat ik dat nog voor haar heb kunnen doen dat het me gewoon geen reet kon schelen of het nu verantwoord was of niet)

veel sterkte. ik weet wat je meemaakt. heb hier gewoon last van herbeleving.
die gedachten van : ik hoop dat je vannacht in je slaap overlijdt en dan de volgende ochtend doodsbang om het hoekje kijken of ie er nog is.
de wanhoop, want je wil m niet kwijt. de angst voor "het moment" .

nogmaals, heel veel sterkte, want het is gewoon vreselijk om je maatje zo weg te zien kwijnen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:10:39 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56871857
Zo is het inderdaad ja. Hopen en toch wanhoop.

Ik wil hem zo graag slecht maar lekker eten geven, maar ik ben zo bang dat dat hem pijn doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')