quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan gaan er voedingstoffen verloren, rauw is voor gezonde honden beter. Tandjes blijven ook fijn schoon en zo. Mijn honden zitten allemaal op rauw voer ,en ze gaan als een tiet er op. Het is echt een wereld van verschil, qua vacht, goed in hun vel zitten etc. Ik doe het nu zo;n 1,5 jaar en ze zijn 10 , 8 en 7, de jongste van net een jaar kreeg het al in de baarmoeder.
Voor Max was het niet goed omdat hij al nierproblemen had, en hun systeem moet in het begin even omschakelen natuurlijk. Hij had de pech dat zijn nieren al niet goed waren en zijn systeem het dus niet kon hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan gaan er voedingstoffen verloren, rauw is voor gezonde honden beter. Tandjes blijven ook fijn schoon en zo. Mijn honden zitten allemaal op rauw voer ,en ze gaan als een tiet er op. Het is echt een wereld van verschil, qua vacht, goed in hun vel zitten etc. Ik doe het nu zo;n 1,5 jaar en ze zijn 10 , 8 en 7, de jongste van net een jaar kreeg het al in de baarmoeder.
Voor Max was het niet goed omdat hij al nierproblemen had, en hun systeem moet in het begin even omschakelen natuurlijk. Hij had de pech dat zijn nieren al niet goed waren en zijn systeem het dus niet kon hebben.
Nou kheb ook nog die twee pokkepestchiwallies, een langhaartje nog wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die van jou hebben nauwelijks vacht!!
![]()
![]()
Dankuquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:45 schreef Vendris het volgende:
Arme Max en Hara, sterkte [afbeelding]
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je mag altijd langs komen/bellen, ik ben er klaar voor
Ik wil elke dag opnieuw beleven. En laat het nooit ophouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Soms wou je echt dat de tijd stil stond, of dat je een bepaalde dag opnieuwe beleefde
Ik wil die dagen opnieuw belevenddat Joey aan mijn voet knaagte om mij wakker te krijgen [afbeelding]
Het ergste is dat wij groot en donker zo mooi vinden, net zoals Boy was. Maar ik zou hem nooit omruilen, nooit!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mooie kleurpatroon van zijn vacht ook.
Was Joey overreden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Geen een kitten kan mijn Joey vervange, hij was de reïncarnatie van Satan himself, altijd kattekwaad, altijd zocht hij iets om aan te vallen, mocht het een blaade, een touwtje, of je vinger zijn
Helaas werd zijn roekeloosheid hem fataal [afbeelding]
Aangereden, de vrouw die hem per ongeluk heeft aangereden kwam haar verhaal doen, bleek dus dat dat suffe beest de straat ineens oprendequote:
Dat is dus één van de redenen dat Jazz in huis blijft..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Aangereden, de vrouw die hem per ongeluk heeft aangereden kwam haar verhaal doen, bleek dus dat dat suffe beest de straat ineens oprende [afbeelding]
ik was in tranen toen ik het nieuws hoorde van de arts, en vlak voordat ik de hoorn doorgaf aan mijn moeder, hoorde ik een miauw, ik wist gewoon dat het Joey was
Ik rende toen naar boven, huilend.
Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Geen probleem.
En nu ga ik mijn nest in [afbeelding]
Voor eeuwig op canvas en dat neemt niemand van mij af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:56 schreef The_Terminator het volgende:
Heel veel sterkte gewenst met Max Hara [afbeelding]
De laatste serie foto's zijn leuk, helemaal tof dat je ze in de kamer hebt hangen, dat blijven altijd goede herinneringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |