quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan gaan er voedingstoffen verloren, rauw is voor gezonde honden beter. Tandjes blijven ook fijn schoon en zo. Mijn honden zitten allemaal op rauw voer ,en ze gaan als een tiet er op. Het is echt een wereld van verschil, qua vacht, goed in hun vel zitten etc. Ik doe het nu zo;n 1,5 jaar en ze zijn 10 , 8 en 7, de jongste van net een jaar kreeg het al in de baarmoeder.
Voor Max was het niet goed omdat hij al nierproblemen had, en hun systeem moet in het begin even omschakelen natuurlijk. Hij had de pech dat zijn nieren al niet goed waren en zijn systeem het dus niet kon hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan gaan er voedingstoffen verloren, rauw is voor gezonde honden beter. Tandjes blijven ook fijn schoon en zo. Mijn honden zitten allemaal op rauw voer ,en ze gaan als een tiet er op. Het is echt een wereld van verschil, qua vacht, goed in hun vel zitten etc. Ik doe het nu zo;n 1,5 jaar en ze zijn 10 , 8 en 7, de jongste van net een jaar kreeg het al in de baarmoeder.
Voor Max was het niet goed omdat hij al nierproblemen had, en hun systeem moet in het begin even omschakelen natuurlijk. Hij had de pech dat zijn nieren al niet goed waren en zijn systeem het dus niet kon hebben.
Nou kheb ook nog die twee pokkepestchiwallies, een langhaartje nog wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die van jou hebben nauwelijks vacht!!
![]()
![]()
Dankuquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:45 schreef Vendris het volgende:
Arme Max en Hara, sterkte [afbeelding]
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je mag altijd langs komen/bellen, ik ben er klaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |