Voor Kill.Switch is het ook al gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
En waar had Gears of War het van?
[afbeelding]
Juist ja. Kill Switch.
Je opmerking dat het spel je niet kan trekken door o.a. het jatwerk van de coversystem slaat natuurlijk kut op Dirk.
En ik ben gewoon overtuigd van Uncharted op een paar kleine details na. Maar goed daar hebben ze nog ruim 8 weken voor
Heb je hem gehaald?quote:
Pro Evolution Soccer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je hem gehaald?
Ik ben echt altijd rete slecht in dit soort games. Waarom is er nou nooit een goede tutorial game waar je leert spelen?
In de demo van Fifa'08 kon ik in het laadspelletje met Ronaldinho nauwelijks scoren, laat staan in de echte game. Heb ik het sterkste team, de computer het zwakste en ik verlies nog met 0-2.
Iemand een goede aanrader qua game? Of moet ik het gewoon maar opgeven om ooit een voetbalspel te kunnen spelen?
Dat is jou meningquote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer.
Beste voetbalgame op de markt.
+wquote:
Yup. Maar daar ben ik reviewer voorquote:
Auch... dat moet toch wel pijn doen bij de mensen van factor5quote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Kremers het volgende:
Review scores EDGE:
Lair (PS3, Sony): 3
Singstar (PS3, Sony): 8
Lair is een totale mislukking dus
was dat cijfer gegeven voor of nadat ze de review-guide hadden gekregenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Kremers het volgende:
Review scores EDGE:
Lair (PS3, Sony): 3
Singstar (PS3, Sony): 8
Lair is een totale mislukking dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |