Oh okejquote:Op woensdag 26 september 2007 15:30 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik heb het over de titels in de toekomst... nu is het niet veel inderdaad.
Ja...zijn wel spellen over een erg lang tijd bestek, althans, een aantal. ratchet and clank weet ik nie. Eight days hoor je helemaal niks meer over. Socom 4 zal voor vele niet zo heel boeiend zijn. De rest is zeker wel interessantquote:Op woensdag 26 september 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En God of War III, en Jak & Daxter, en Ratchet and Clank, en Socom 4, en Tekken 6, en New projects Team Ico en Eight Days.
Kortom: PS360![]()
![]()
Pardon?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Socom 4 zal voor vele niet zo heel boeiend zijn.
Pricelessquote:
Even je internet instellingen van je PS3 opnieuw laten configureren?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Mindstate het volgende:
Heb een probleem met internet:
Ik heb sinds een weekje een nieuw internetabbonement en een nieuw modem, nu denk ik: Ik plug gewoon de kabel in die modem en hij doet het wel, maar ik kom er echt niet uit. Krijg altijd als foutmelding: Time Out Tijdens Ophalen IP-adres
ja, en dat is ook heel logisch, aangezien je een nieuw netwerk hebt, en dus een nieuw ip, en je ps3 pakt die niet zomaar tenzij jij hem er opdracht toe geeft...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Even je internet instellingen van je PS3 opnieuw laten configureren?
Hou op met die linkquote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=G1O7kLxKVcU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Egamed%2Enl%2Fview%2F32125
Vanaf 0:45 min.
Och, ik vind het daarom juist wel tof. Jammer dan dat elementen gejat zijn, als het maar tof speelt en er goed uitziet!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Uncharted vind ik trouwens tot nu toe ook nog een disappointment. Het schietsysteem (zoals het wapen wisselen en het duiken achter objecten) is 100% gekopieerd uit Gears of War. En de platformelementen zijn net Tomb Raider, maar dan met een mannelijke hoofdrolspeler. De game kan me tot nu toe nog niet al teveel bekoren.
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het schietsysteem (zoals het wapen wisselen en het duiken achter objecten) is 100% gekopieerd uit Gears of War.
quote:Engelstalige-versie van MGS4 demo in de maak
Op de Tokyo Game Show beursvloer liet Hideo Kojima weten de speelbare Metal Gear Solid 4 demo graag naar het PlayStation Network te brengen. Hoewel menig PS3 bezitter al erg enthousiast werd, liet Ryan Payton van Kojima Productions kort daarna weten dat het team geïnteresseerd is in een MGS4 demo voor het PSN, maar dat er op dit moment geen plannen voor zijn.
Vandaag mogen we opnieuw hoop hebben, want in de laatste Kojima Podcast laat Payton weten dat het team morgen gaat werken aan een Engelstalige-versie van de MGS4 demo. Aangezien er voor de release van MGS4, begin 2008, geen grote gamesbeurs meer staat gepland, is er een goeie kans dat de demo in de PlayStation Store belandt.
Quote:
"All I can say is that as of tomorrow we're going to start working on the English demo."
quote:Quote:
"All I can say is that as of tomorrow we're going to start working on the English demo."
Voor Kill.Switch is het ook al gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
En waar had Gears of War het van?
[afbeelding]
Juist ja. Kill Switch.
Je opmerking dat het spel je niet kan trekken door o.a. het jatwerk van de coversystem slaat natuurlijk kut op Dirk.
En ik ben gewoon overtuigd van Uncharted op een paar kleine details na. Maar goed daar hebben ze nog ruim 8 weken voor
Heb je hem gehaald?quote:
Pro Evolution Soccer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je hem gehaald?
Ik ben echt altijd rete slecht in dit soort games. Waarom is er nou nooit een goede tutorial game waar je leert spelen?
In de demo van Fifa'08 kon ik in het laadspelletje met Ronaldinho nauwelijks scoren, laat staan in de echte game. Heb ik het sterkste team, de computer het zwakste en ik verlies nog met 0-2.
Iemand een goede aanrader qua game? Of moet ik het gewoon maar opgeven om ooit een voetbalspel te kunnen spelen?
Dat is jou meningquote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer.
Beste voetbalgame op de markt.
+wquote:
Yup. Maar daar ben ik reviewer voorquote:
Auch... dat moet toch wel pijn doen bij de mensen van factor5quote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Kremers het volgende:
Review scores EDGE:
Lair (PS3, Sony): 3
Singstar (PS3, Sony): 8
Lair is een totale mislukking dus
was dat cijfer gegeven voor of nadat ze de review-guide hadden gekregenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Kremers het volgende:
Review scores EDGE:
Lair (PS3, Sony): 3
Singstar (PS3, Sony): 8
Lair is een totale mislukking dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |