Um, kijk eens een paar posts boven je? Ik zie geen Jericho staan hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag Jericho (en PES?)![]()
Volgende week Ratchet & Clank!![]()
US Storequote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Um, kijk eens een paar posts boven je? Ik zie geen Jericho staan hoor
En die van iedereen die ze allebei gespeeld heeft.quote:
POM Review: 9.0quote:"...Theres no other game on PS3 that you're guaranteed to be playing obsessively
this time next year. PES is magic because it is football in all its glory and
madness, and as such you're never really finished with it."
Die pics doen t niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Devil May Cry 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pff.... een groep onzettend zielige mannetjes bij elkaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index.php?p=871
Hey daar waren wij ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index.php?p=871
je kan zien dat ze hard aan het werk zijn...lijkt wel of ze chronisch slaaptekort heeft .quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:50 schreef KoosyNL het volgende:
Interview met Jade over Assassins Creed:
http://www.gametrailers.com/player/25690.html
Interessant om naar te luisteren, en leuk om naar te kijken...
Ze heeft het over een Missie die ze op de TGS hebben laten zien. Weet iemand of hier beeldmateriaal van vrij s gegeven?
This is livingquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:40 schreef solidslayer het volgende:
Is er iemand hier die ook TVersity heeft draaien?
Ik heb het gister geprobeerd en het werkt echt perfect![]()
Kan ik eindelijk Lost en Heroes in HD draadloos streamen naar mn ps3 en bekijken![]()
Je hebt de trailer van LittleBigPlanet niet laten zien?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef J.Clarkson het volgende:
PS3 is al vergeven. Komt een Wii in huis. Vrouwen........
Jawel, maar de bitch moet afvallen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hebt de trailer van LittleBigPlanet niet laten zien?
Ik moest bijna keihard lachen. Damn you.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jawel, maar de bitch moet afvallen.![]()
Zit je op werk/ in de klas ofzo dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik moest bijna keihard lachen. Damn you.![]()
Hou de PS3 gewoon ergens in een hoekje ofzo.
Tsja, meningen verschillen. Ik heb de game zelf gespeeld (en uitgespeeld) en ik vond het zeker wel een goede game. De controls zijn een kwestie van wennen, maar voor de rest vond ik het een erg goede game met mooie graphics en vooral prachtige muziek.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef piet_pelle het volgende:
Lair is dus gewoon all show no go.
Werk/Stage, whatever je het mag noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zit je op werk/ in de klas ofzo dan?
Een Wii kan je zo halen, zonder je ps3 te verkopen denk ik. Dat ding is best goedkoop.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jawel, maar de bitch moet afvallen.Nee geintje, er staat ook nog een 360.
Misschien in de toekomst een PS3 als er meer titels zijn die me aanspreken. Momenteel is er niet zoveel waar ik echt warm voor loop....
Een Wii is leuker met zn 2-en.
Oja, die zou er ook komen he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je PS3 verkopen om een Wii te halen
Trouwens waar blijft de MEGATON aankondiging van G4TV nou?![]()
![]()
Typerendquote:Just when I thought G4 was going to redeem themselves with a "Big Announcement" they FAIL harder than ever.
Om vervolgens mijn PS3 al passief in de hoek zittend zijn waarde te laten verliezen. Bovendien ben ik net verhuisd en heb zo'n beetje mn complete inboedel nieuw gekocht. Tis wel effe leuk geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Een Wii kan je zo halen, zonder je ps3 te verkopen denk ik. Dat ding is best goedkoop.
quote:New FF XIII en FF Versus XIII Details
- The city inside of Cocoon was shown in the new trailer.
- The new FF13 girl is quite different than other girls in the series so it's hard to get her into balance.
- Nomura said the latest Versus 13 trailer finally caught up to the original image he had always wanted to go with. Two new characters even showed up but everything might be reset by the end of the year.* The main character's design has always been a temporary design anyway so his real self will be revealed sometime next year. (MAJISSUKA)
- The plains and towns are following the image of Italy. (I'm sorry, Nomura, but it didn't seem like that to me... OTL) The text that showed up in the trailer were also Italian.
- For now Agito 13 looks pretty tame compared to the main 13 and Versus 13 but a bigger revelation will be done next year.
Boeiend, download je hem toch van de US store?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef Kremers het volgende:
Wat een verrasing trouwens. Die Jericho demo is alleen in de US store verschenen....
Zul je net zien, dat de demo van R&C volgende week ook alleen in de US store verschijnt![]()
Bullcrap, ik wil geen 2 accounts. Ze moeten die demo's gewoon ook op de EU store gooienquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Boeiend, download je hem toch van de US store?
Zie het probleem niet zo, laat maar komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |