23 oktober ligtie in de winkelsquote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Demo?!?! DEMO?!?!?!
Fuck die demo, ik wi het volledige spel(Nou ja, een demo zo kort voor de release is ook wel oké
)
Hoe betrouwbaar is die bron?quote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
23 oktober ligtie in de winkels
IGN staat bij mij onder het kopje betrouwbaar.quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is die bron?Ik meen toch echt ergens gelezen te hebben dat hij 9nov pas in de winkel ligt...
LBP gaat er inderdaad voor zorgen dat de PS3 als warme broodjes over de toonbank gaatquote:LittleBigPlanet is a system seller, says analyst
But Sony must cut PS3 price to reach March '08 targets
Media Molecule's LittleBigPlanet could be a driving force in improving PlayStation 3 sales early next year, according to Wedbush Morgan analyst Michael Pachter.
Speaking exclusively to GamesIndustry.biz from the Tokyo Game Show, Pachter said the highly-anticipated game from the makers of Rag Doll Kung Fu should appeal to a family audience - something that Sony and rival Microsoft have so far failed to capture with their next-generation machines.
"After seeing LittleBigPlanet at TGS, I believe it could be a console mover," commented Pachter.
"The game is really innovative, and I think it adds a family element that is so far missing from both the Xbox 360 and the PS3. If they can accompany that game's launch with a price cut (or a lower priced SKU), I think we'll see a spike in sales," he added.
Although Sony stated there are no immediate plans for a price cut of the PlayStation 3 at last week's event, Pachter believes the company needs to drop the RRP of the console if it's to meet its 11 million shipment targets by March 2008.
"If Sony doesn't cut price at all during its fiscal year, they will probably miss their 11 million shipment target," he said. "However, a price cut early in 2008 should spark sales, and their line-up of LittleBigPlanet, Gran Turismo 5, Metal Gear Solid 4 and Grand Theft Auto 4 should help move consoles."
"If they don't cut price, they'll probably sell through around 7 million for the fiscal year, and will probably ship no more than 8 - 9 million," he added.
Sony unveiled LittleBigPlanet earlier this year at the Game Developers Conference and it has quickly become one of the PS3's most anticipated titles, along with the 3D social networking service Home and the latest iteration of SingStar.
Lul! (ik gelijk zoeken)quote:
Bestel dan gewoon via dimensionplus.nl. De prijs is daar nauwelijks hoger, en dat is een betrouwbaar bedrijf.quote:Op maandag 24 september 2007 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enige idee of deze website www.gameorder.nl betrouwbaar is,
wil daar namelijk voortaan mijn games bestellen aangezien zei garanderen dat je bestelde spellen op de dag van de releasedate ook echt bij je thuis op de deurmat moet liggen!!
Ook het feit dat het zeer scherpe prijzen hanteert doet mijn overwegen om hier voortaan mijn PS3 spellen te halen.
Die geruchten gaan al langer, maar ik zou er niet al teveel hoop op stellen, zoals in dat eerdere bericht verwacht ik de prijsdaling pas na nieuwjaar. Sony maakt nog steeds verlies op elke PS3 die verkocht wordt. De line-up van het voorjaar is met Little Big Planet/Metal Gear Solid 4/Grand Theft Auto IV/Gran Turismo beter dan dit voorjaar..quote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef Shazbot het volgende:
Ook steken de geruchten van de 40 gig PS3's op voor 400 Euro. In Spanje zouden er ook andere packs uitkomen (o.a. met Ratchet & Clank). Dit alles zou in october-november gebeuren. Maar eerst zien voordat ik het ook echt geloof.
Waarom zie ik constant bij jou een witte vlak als je een afbeelding post?quote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef Shazbot het volgende:
[afbeelding]
Beetje flauw maar wel leuk.
Ook steken de geruchten van de 40 gig PS3's op voor 400 Euro. In Spanje zouden er ook andere packs uitkomen (o.a. met Ratchet & Clank). Dit alles zou in october-november gebeuren. Maar eerst zien voordat ik het ook echt geloof.
Laten we er maar op hopen. ^^quote:Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
LBP gaat er inderdaad voor zorgen dat de PS3 als warme broodjes over de toonbank gaat![]()
ik zie een gekleurde streepquote:Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zie ik constant bij jou een witte vlak als je een afbeelding post?
Mmmmm weirdquote:
I can make u an offer you can't refuse.quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef Kremers het volgende:
Badabingea, ik ga uitzoeken wat je woonadres is, en dan leg ik een paardenhoofd in je bed....
Ga jij nou maar je PES demo spelen....quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:08 schreef Badabingea het volgende:
Mensen al bij de winkels gevraagd om Fifa2008?
FIFA kreeg een 9/9/8 van EGMquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je PES demo spelen....
Wie koopt er nou FIFA
Ik koop ze alle 2.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je PES demo spelen....
Wie koopt er nou FIFA
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:52 schreef staticdata het volgende:
Ben benieuwd of in oktober de actie met de gratis ps3 nog doorgaat bij aankoop van een full hd sony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |