Ach, om nou voor die paar keer dat je daarheen gaat schoenen te gaan kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Ik heb nog nooit eerder gefitnesst dus ik heb geen idee.
ABN Amro investeert samen met Multi Vastgoed naar schatting 300 miljoen euro in de tweede koopgoot in Rotterdam. Het gebied van het Binnenwegplein tot aan de al bestaande Koopgoot moet een nieuwe winkelstraat worden. Rem Koolhaas gaat de deels ondergronds gelegen winkelroute ontwerpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is er al bekend waar ie komt? Benieuwd wat die Koolhaas er van maakt![]()
Volk uit het oosten heeft nog nooit een tram gezien neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef parselmouth het volgende:
Zou wel handig zijn als ze iets aan de trambaan daar doen, altijd erg handig op een drukke zondag wanneer er zo'n tram aangeboekt komt en iedereen midden op de trambaan staat van "ohh een tram!"
Daar horen ook gewoon slagbomen voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Volk uit het oosten heeft nog nooit een tram gezien nee
Ach joh arbeidersstad, hier hebben meer rechten ;p..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Wat is het toch belachelijk dat een groot deel van de winkels in het centrum al om halfzes dicht is.Ik kom uit fucking Leeuwarden en daar zijn ALLE winkels tot zes uur open. Hoe moet een werkend mens nou ooit boodschappen doen??? Ik moet morgen om negen uur 's ochtends voor het eerst fitnessen. Dacht dus net nog even een sportpak plus sportschoenen te halen. Pak heb ik moeten kopen zonder passen, schoenen is überhaupt niet gelukt.
Welles! Ik moet namelijk tot vijf uur werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:06 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ach joh arbeidersstad, hier hebben meer rechten ;p..
Maarre ze houden het gewoon rustig en kom op zeg dat halfuurtje maakt ook geen ene reet uit.
Laat ik dat maar niet doen.quote:Fitnessen ken je in je nakie..
Dat laatste heeft niks met de openingstijden van de gemiddelde winkel te maken, want supermarkten zijn langer open, maar ik stoor me er ook aan dat de complete Hoogstraat bijvoorbeeld de benen neemt voordat ik thuis ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Wat is het toch belachelijk dat een groot deel van de winkels in het centrum al om halfzes dicht is.Ik kom uit fucking Leeuwarden en daar zijn ALLE winkels tot zes uur open. Hoe moet een werkend mens nou ooit boodschappen doen???
Jeej, nog meer van het bestaande woon/werk/winkelgebied dat in een bouwput verandert.quote:
Ik bedoelde dan ook het soort boodschappen dat je niet bij de super kunt krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niks met de openingstijden van de gemiddelde winkel te maken, want supermarkten zijn langer open, maar ik stoor me er ook aan dat de complete Hoogstraat bijvoorbeeld de benen neemt voordat ik thuis ben.
Zuidplein idem. En niet voor tien uur 's morgens open omdat de gemiddelde inwoner uit de buurt toch niet voor die tijd zijn bed uit komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niks met de openingstijden van de gemiddelde winkel te maken, want supermarkten zijn langer open, maar ik stoor me er ook aan dat de complete Hoogstraat bijvoorbeeld de benen neemt voordat ik thuis ben.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jeej, nog meer van het bestaande woon/werk/winkelgebied dat in een bouwput verandert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |