quote:Op zondag 9 december 2007 22:35 schreef Leatherface het volgende:
Vamos Kladno trouwens.
Dat wordt waarschijnlijk de zomer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Gerucht: Patrik Berger van Aston Villa naar Slavia in de winterstop.
Tsja, weinig animo voor de Gambrinus Liga. Qua voetbal is het vaak ook niet om aan te zien.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:06 schreef BigKahuna het volgende:
18 van de 25 posts op 1 pagina van Aanvoerder
Officieel heet het stadion waar Slavia de afgelopen 8 jaar speelde Stadion Ev¸ena Ro¨ického. Het kleine stadion naast het grote Stadion Strahov waar jij dus op doelt. Maar iedereen noemt het kleine stadion ook Strahov.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef Leatherface het volgende:
Strahov, dat ooit bijna grootste stadion ter wereld dat nu een complete bouwval is geworden?
Of bedoel je een ander Strahov?
Okay, ik kan me niet herinneren dat 'kleine Strahov' te hebben gezien toen ik in Praag was.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Officieel heet het stadion waar Slavia de afgelopen 8 jaar speelde Stadion Ev¸ena Ro¨ického. Het kleine stadion naast het grote Stadion Strahov waar jij dus op doelt. Maar iedereen noemt het kleine stadion ook Strahov.
Foto's zagen er inderdaad mooi uit. Tribunes zo goed als op het veld.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:33 schreef Aanvoerder het volgende:
En wat is dat nieuwe stadion prachtig. Werkelijk schitterend stadion.
Berger keert terug naar Sparta Praagquote:
Beetje jammer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Berger keert terug naar Sparta Praag
Geschreven op donderdag, 29 mei om 15:06
Patrik Berger keert terug naar Sparta Praag, de club waar hij zijn carrière zeventien jaar geleden begon. De 34-jarige middenvelder verlaat Aston Villa en tekende donderdag een tweejarig contract bij de nummer twee van de Tsjechische competitie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |