Dat zou ik geweldig vinden voor Huubquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub zijn moeder nog komt.
Ik ben ook benieuwd. Hopelijk komt ze een beetje aan het einde van de dag. Kunnen Huub en mamma er samen een borrel opnemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub zijn moeder nog komt.
Was iig niet te zien op de streams.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef m1sse het volgende:
Weet iemand of Brian al bij Kenneth gecontroleerd heeft dat Kenneth inderdaad het vinger verhaal aan Huub had verteld?
???Gisteren nog dat hij alleen maar met haar bleef spelen omdat zij met hem naar bed ging.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap lieke wel.... maar vind het niet slim
Huub zegt nooit wat vervelends over Lieke
welk vingerverhaal?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef m1sse het volgende:
Weet iemand of Brian al bij Kenneth gecontroleerd heeft dat Kenneth inderdaad het vinger verhaal aan Huub had verteld?
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Was iig niet te zien op de streams.
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af. Zou wel leuk zijn als ze Jaap vandaag opzettelijk even buiten spel zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen en heb ik het goed, was er niemand voor Jaap? Zie het hier niet staan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
Huub zegt nooit wat vervelends over Lieke
denk dat die moeder heel blij is dat nad in dgk zit want anders had ze in een inrichting gezetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:27 schreef Ballistixx het volgende:
Pff, ik wordt dood en doodmoe van nadia & haar moeder![]()
![]()
Nee niemand en wie was er nou voor Amanda?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af.
Dat Dennis zo graag een vinger in zijn kont heeft tijdens de sex.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef lorence1 het volgende:
welk vingerverhaal?
ja want zij weten hoe het zitquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens de vriend van Dennix lachen al zijn vrienden om het homoverhaal. Ja, ja wat moet hij anders zeggen.
Daar heb je juist vrienden voor die af en toe eventjes voor je relativeren.Die vrienden heeft Lieke niet in de villa,heel logisch dat zij even verhaal kwijt wil bij beste vriendin.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Lieke zegt oo gewoon tegen joris...ik wordt af en toe een beetje moe van die jongen hier...over Huub...ja zegt Joris,dat hoort erbij
dus lieke zegt niets wat huubje niet weet...is ook heel normaal als je zolang met elkaar opgesloten zit
Heb al drie keer geschreven dat Cora en sjoerd komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af. Zou wel leuk zijn als ze Jaap vandaag opzettelijk even buiten spel zetten.![]()
echt waarquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis houdt van vingers in zijn kont.
zou ze niet outside info bedoelen ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...heb jij inside information gekregen?
hun blikken spraken boekdelen.....
Jij kent Dennis persoonlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja want zij weten hoe het zit
het is nl waar
Tegen die tijd ligt iedereen in die kooi al laveloos onder de tafel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Donnie29 het volgende:
Weet iemand wat er vanavond allemaal gaat gebeuren? Ik heb een verjaardag DAMN.. porbeer wel voor 12 thuis te zijn haha.
Ik heb het in deze COS dan gemist. Bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb al drie keer geschreven dat Cora en sjoerd komen![]()
Denk dat ze eerst paar uur bezoek krijgen.En vanavond hoop ik op de oud miljonairs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Donnie29 het volgende:
Weet iemand wat er vanavond allemaal gaat gebeuren? Ik heb een verjaardag DAMN.. porbeer wel voor 12 thuis te zijn haha.
Gemistquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef schatje het volgende:
Die mooie jongen van achter weer in beeld.
Weet je dat ik al zoiets dacht?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat er geen bezoek voor hem komt omdat hij teveel praat over speltechnische dingen, hij heeft dus straf.
Eigen schuld dus, ze wilden vandaag ws geen streamlocks.
nee inside....quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou ze niet outside info bedoelen ?
Hij is niet voor niets zoveel aangekomen, wat is dat mannetje vadsig geworden zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef schatje het volgende:
Wat een asociaal groot stuk taart neemt Dennis.
Hij kan het hebben...........en ik zou er ook van genieten !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef schatje het volgende:
Wat een asociaal groot stuk taart neemt Dennis.
Echt waar? Dat lijkt me een heel goede straf voor de spelbedervende lafbek!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef riri het volgende:
Jaap mocht geen bezoek...hij had straf....nadia vraagt waarom?...ik praat teveel zegt Jaap
Ze zal het wel opgenomen hebben en er een DVDtje van gebrand hebben, kan ze opscheppen tegen haar vriendinnen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef Varen het volgende:
Nadia haar moeder heeft alle sex kunnen zien
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt waar? Dat lijkt me een heel goede straf voor de spelbedervende lafbek!
Ik heb het gisteren niet goed gevolgd. Heeft Kim Brian nog kunnen aanpakken om Brian's gelogen trio verhaal? (Is dat de verhaallijn waar je op doelt?)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnen
Ze hadden Jaap allang moeten toneelhaken, hij voegt al maanden niets meer toe aan het programma, hij verpest alleen alles met z`n geblaat over inside informatie. En nu zit de dealine erop dus kan er niemand meer vervangen wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnen
Nee, dat heeft Jaap verziekt en daarna hebben Jaap en Brian haar in de zeik genomenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren niet goed gevolgd. Heeft Kim Brian nog kunnen aanpakken betreft het trio verhaal? (Is dat de verhaallijn waar je op doelt?)
nee jaap verpeste het door over dat soort dingen te beginnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren niet goed gevolgd. Heeft Kim Brian nog kunnen aanpakken betreft het trio verhaal?
jaap wordt overaal steeds meer t 5e wiel aan de wagen. Hij ziet dat zelf niet en denkt zelfs dat dennis nadia voor hem laat vallen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Dennis vond het niet vervelend, maar hij moet toch wel even kwijt dat Japie er de hele tijd bij zat.
Zoiets dacht ik al. Sneu weer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Jaap verziekt en daarna hebben Jaap en Brian haar in de zeik genomen![]()
nee jaap wilden een trioquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. Jaapie bleeft heel de tijd bij ons zitten.
Nadia. ja hij wil gewoon info.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
De moeder van Naad heeft gezegd dat Naad op lange termijn over Dennix heen walst.
Dennix stom grinnikend: Wat een misvatting, ik ben een veel dingen nog erger dan Brian.
Is dit stoer ofzo?
Wat mij betreft zielig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
De moeder van Naad heeft gezegd dat Naad op lange termijn over Dennix heen walst.
Dennix stom grinnikend: Wat een misvatting, ik ben een veel dingen nog erger dan Brian.
Is dit stoer ofzo?
Jaap kan met recht een groot spelbederver genoemd worden. Wat zou ik hem graag zien vertrekken, vandaag.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee jaap verpeste het door over dat soort dingen te beginnen
dus ik denk dat het niet in de uitzending komt
bovendien amanda was het alweer vergeten en kon het niks schelen
Dat is dus het grote verschil tussen Huub en Lieke en de bende van vijf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke hebben gewoon genoten.En gaan niet aan elkaar vragen heb je nog spelinformatie.
hahahah ja dat is te hopen maar zal wel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:47 schreef neehe het volgende:
Dat Dennix en Jaap info kregen, en er niet ingegrepen werd, is hopenlijk omdat ze er vandaag toch uitgeknikkert worden.
Vind dat ook wel één van hun krachten! De anderen hebben stoere praat nodig om te proberen hun acties nog iets te laten lijken, helaas voor hun lukt het ze niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke hebben gewoon genoten.En gaan niet aan elkaar vragen heb je nog spelinformatie.
Das bij Huub zijn visite altijd zo.... daarom vind ik zijn bezoek altijd het leukste.... ik hoop nu nog op papa Theoquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Die spierbundels en die hersens moeten gevoed worden ! Hoe breder enquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom loopt Dennix toch altijd te etenPersoonlijk zit ik toch graag als ik aan het eten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |