quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
Huub zegt nooit wat vervelends over Lieke
denk dat die moeder heel blij is dat nad in dgk zit want anders had ze in een inrichting gezetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:27 schreef Ballistixx het volgende:
Pff, ik wordt dood en doodmoe van nadia & haar moeder![]()
![]()
Nee niemand en wie was er nou voor Amanda?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af.
Dat Dennis zo graag een vinger in zijn kont heeft tijdens de sex.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef lorence1 het volgende:
welk vingerverhaal?
ja want zij weten hoe het zitquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens de vriend van Dennix lachen al zijn vrienden om het homoverhaal. Ja, ja wat moet hij anders zeggen.
Daar heb je juist vrienden voor die af en toe eventjes voor je relativeren.Die vrienden heeft Lieke niet in de villa,heel logisch dat zij even verhaal kwijt wil bij beste vriendin.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Lieke zegt oo gewoon tegen joris...ik wordt af en toe een beetje moe van die jongen hier...over Huub...ja zegt Joris,dat hoort erbij
dus lieke zegt niets wat huubje niet weet...is ook heel normaal als je zolang met elkaar opgesloten zit
Heb al drie keer geschreven dat Cora en sjoerd komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af. Zou wel leuk zijn als ze Jaap vandaag opzettelijk even buiten spel zetten.![]()
echt waarquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis houdt van vingers in zijn kont.
zou ze niet outside info bedoelen ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...heb jij inside information gekregen?
hun blikken spraken boekdelen.....
Jij kent Dennis persoonlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja want zij weten hoe het zit
het is nl waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |