abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53382131
OK dat had ik moeten kunnen bedenken ts topicstarter.
maar zijn dat de reacties die je hier kunt verwachten op enkele na of zij er meer mensen die hier serieus over nadenken als de topic beter is. bijv is ts belg
pi_53382356
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:49 schreef naku2233 het volgende:
OK dat had ik moeten kunnen bedenken ts topicstarter.
maar zijn dat de reacties die je hier kunt verwachten op enkele na of zij er meer mensen die hier serieus over nadenken als de topic beter is. bijv is ts belg
Reacties zijn en komen er altijd wel.
Je kan het proberen, zorg dat je tekst in orde is (spaties en vergeten lettertjes) en verwijs je naar de linkjes, doe je netjes eronder en vervolgens je mening en vragen, die je overduidelijk lijkt te hebben over dit onderwerp. Ook duidelijk erbij.

Maar dat moet je zelf weten allemaal
Succes !
pi_53382807
Nou bedankt voor de tips ik denk dat ik de topic morgen overnieuw begin.
maar dan met alle info en links en mijn overduidelijke mening.
hoop dan wat bete reeacties te krijgen, inhoudelijker in iedergeval .
Thanks fokkers en in het bijzonder sweetgirly voor jullie eerlijke mening zal er voor zorgen dat me volgende topic duidelijk en boeiend zal zijn de groeten en tot snel
pi_53383649
Altijd leuk om dit soort filmjes te zien.

Houdt er wel rekening mee dat de realiteit van deze filmpjes met een korrel zout genomen moet worden.

Je kan zelf immers ook audio toevoegen aan zogenaamde ''stille'' beelden.

Aliens? Waarom niet? Maar wanneer er buitenaards leven is wat zo dusdanig geevolueerd is dat ze ruimtereizen kunnen maken zou dat ook betekenen dat ze slim genoeg moeten zijn om met een grote boog om Aarde te reizen. En vooral ook geen contact te maken.
De mens kan maar 1 ding en dat is vernietigen. Denk niet dat Aliens iets met ons te maken willen hebben. De Aarde vernietigen ofzo maar iets anders lijkt me stug.
pi_53406352
Hm. Tijdens de Apollo 11 landing schijnen Neil Armstrong en Buzz Aldrin ook iets te hebben gezien dat leek op een UFO aan de rand van een krater.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 24 september 2007 @ 10:50:35 #32
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53426361
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hm. Tijdens de Apollo 11 landing schijnen Neil Armstrong en Buzz Aldrin ook iets te hebben gezien dat leek op een UFO aan de rand van een krater.
Er zijn inderdaad veel 'radio-comminucatie' teksten te vinden waarin verwijzingen naar UFOs zijn.. toch heb ik nooit het orgineel ervan kunnen horen, of een bevestiging gekregen dat het waar was.

Jammer, wat het klinkt allemaal wel interssant.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_53430073
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel 'radio-comminucatie' teksten te vinden waarin verwijzingen naar UFOs zijn.. toch heb ik nooit het orgineel ervan kunnen horen, of een bevestiging gekregen dat het waar was.

Jammer, wat het klinkt allemaal wel interssant.
maar wie zou moeten bevestigen dat het waar is NASA dan zouden we meer van dit soort beelden hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')