Reacties zijn en komen er altijd wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:49 schreef naku2233 het volgende:
OK dat had ik moeten kunnen bedenken ts topicstarter.
maar zijn dat de reacties die je hier kunt verwachten op enkele na of zij er meer mensen die hier serieus over nadenken als de topic beter is. bijv is ts belg

Er zijn inderdaad veel 'radio-comminucatie' teksten te vinden waarin verwijzingen naar UFOs zijn.. toch heb ik nooit het orgineel ervan kunnen horen, of een bevestiging gekregen dat het waar was.quote:Op zondag 23 september 2007 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hm. Tijdens de Apollo 11 landing schijnen Neil Armstrong en Buzz Aldrin ook iets te hebben gezien dat leek op een UFO aan de rand van een krater.

maar wie zou moeten bevestigen dat het waar is NASA dan zouden we meer van dit soort beelden hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel 'radio-comminucatie' teksten te vinden waarin verwijzingen naar UFOs zijn.. toch heb ik nooit het orgineel ervan kunnen horen, of een bevestiging gekregen dat het waar was.
Jammer, wat het klinkt allemaal wel interssant.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |