abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53802008
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef Roquefort het volgende:
Ik kwam godverdomme Natasia gisterochtend tegen toen ik de deur uit liep.

Ik liep naar buiten, ik zie aan de andere kant van de deur drie mensen waaronder een verdacht bekend gezicht, en toe ik de deur opende blerde ze door de intercom "Hier is je negerinnetje!" en liep langs mij heen naar binnen.

Nu ben ik getraumatiseerd. Maar ik heb het gelukkig zonder meppen en kleerscheuren overleefd. Ik zal wel schichtig om me heen kijken als ik naar buiten loop de komende maanden.
*knuffelt even

(koop een spionnetje, zodat je dit soort dingen kan voorkomen)
pi_53832165
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien vinden Amanda en Nadia Lieke wel een lomp wijf en hadden ze het graag zelf gedaan maar durfden ze het niet?
En als je iemand een lomp wijf vindt geeft dat je het recht geweld te gebruiken?
En omdat je dan zelf niet durft ben je helemaal blij als een ander dat voor je opknapt?

Ten eerste ben je dan hartstikke laf omdat je het een ander op laat knappen en wat je nog meer bent mag jij dan invullen.... ze staan er dus bij te kijken wanneer iemand geweld gebruikt tegen...jouw woorden...lomp wijf... en ze doen niets...ja...lachen......en geven daarmee goedkeuring.....

We weten allemaal wat voor mensen dat zijn...toch?

Wanneer zouden zulke mensen ophouden met lachen en wel ingrijpen?
Als de ander half dood is geslagen?
Of ietsjes eerder?
Of pas als het te laat is?

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 10-10-2007 10:25:26 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53836402
Ben benieuwd wat er met die opponenten van Natasia gebeurt als de GK is afgelopen

Nu maar hopen dat er dan een TalpaCamera in de buurt is wanneer het op een climax uit dreigt te lopen, dan krijgt de GK toch nog een beetje een aardig slot
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53836755
quote:
DIVA WILDE MEER AANDACHT! ARTIESTENBUREAU BREEKT MET NATASIA

Nog meer slecht nieuws voor Natasia! Raymond van der Velden, eigenaar van het managementkantoor United Personalities, heeft namelijk gebroken met de Gouden Kooi-deelneemster Natasia. “Ze is per direct bij naar een ander toegegaan waarvan ik alleen maar weet dat hij Marcel heet Aanleiding is dat ik niet de tijd in haar kan stoppen die Natasia zou willen,”aldus Van der Velde.

“Ik word er kostziek van,”zegt Van der Velden over de publiciteit die Natasia recentelijk genereerde. Zo kwam de Surinaamse ex Gouden Kooi-bewoonster eerst in het nieuws toen zij door de beveiliging van de miljonairsvilla uit De Gouden Kooi werd gezet nadat tijdens een bezoekje Lieke een vuistslag had gegeven.

Niet veel later bedreigde zij de hoofdredacteur van ZIJonline met de dood omdat er op dIens site gepubliceerd was dat zij een ww-uitkering had aangevraagd en dat haar miljonairsvriend niet over al de miljoenen beschikte die NatasIa hem toedichtte.

Voor Van der Velden was toen de maat vol. “Ik ben met haar in zee gegaan op Natasia's eigen verzoek en heb hier de goedkeuring voor gekregen van Talpa . Ik zou haar begeleiden, maar daar zie ik niet meer zoveel in. Ook omdat ik maar beperkt tijd heb. Natasia zou meet & greets gaan doen en was ook te boeken voor openingen en dergelijke. Dit kan, zoals bij ieder boekingsbureau, ook bij mij maar ze is bij mijn management weg.”

Daarmee lijkt een de carrière van Natasia in showbizzland voorlopig –en waarschijnlijk voor altijd- een einde te zijn gekomen. Van der Velden, die o.a. ook Arlette Adriani, Rob Geus en Maureen du Toit , Sebastiaan Labrie in zijn stal geeft nu aan de optimale begeleiding van deze BN’ers de voorkeur.
bron
pi_53837136
quote:
Daarmee lijkt een de carrière van Natasia in showbizzland voorlopig –en waarschijnlijk voor altijd- een einde te zijn gekomen.
Dat lijkt me nog al sterk, want ik denk dat als je bijvoorbeeld een real-life-soap over Natasia gaat maken, dat het entertainment effect vele malen groter is, dan al die vele suffe real-life-soaps die al op de televisie zijn geweest.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53837878
er staat een heel stuk in de *party*Natasia waarschuwt huub en in lieke in de gouden kooi

ze doet haar verhaal,lieke en huub zouden eerst met hun ongewassen handen in het eten hebben gezeten daarna zouden huub en lieke haar gebashd hebben,toen gooide ze met een snijplank naar lieke die deze vol op haar achterhoofd kreeg en tijdens de streamlock begon lieke over haar kindjes en toen draaide ze door waarop ze vol uithaalde naar lieke,het is dat de beveiliging ertussen sprong want ze had lieke graag 2 blauwe ogen geslagen en ze wilde huub zijn benen breken,ze is onder begeleiding van de beveiliging de villa uitgezet! ze waarschuwd huub en lieke dat ze buiten de kooi alvast extra beveiliging kunnen regelen want ze gaat ze pakken...en ze heeft het helemaal gehad met die *teringkooi*

dom mens
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:57:03 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53837943
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
er staat een heel stuk in de *party*Natasia waarschuwt huub en in lieke in de gouden kooi

ze doet haar verhaal,lieke en huub zouden eerst met hun ongewassen handen in het eten hebben gezeten daarna zouden huub en lieke haar gebashd hebben,toen gooide ze met een snijplank naar lieke die deze vol op haar achterhoofd kreeg en tijdens de streamlock begon lieke over haar kindjes en toen draaide ze door waarop ze vol uithaalde naar lieke,het is dat de beveiliging ertussen sprong want ze had lieke graag 2 blauwe ogen geslagen en ze wilde huub zijn benen breken,ze is onder begeleiding van de beveiliging de villa uitgezet! ze waarschuwd huub en lieke dat ze buiten de kooi alvast extra beveiliging kunnen regelen want ze gaat ze pakken...en ze heeft het helemaal gehad met die *teringkooi*

dom mens
Daar heb je het bewijs al dat dit mens uit haar dikke nek loopt te lullen. Het was -zelfs op televisie- overduidelijk te zien dat ze geen snijplank, maar een trofee-beker gooide.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53838307
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:

het is dat de beveiliging ertussen sprong want ze had lieke graag 2 blauwe ogen geslagen en ze wilde huub zijn benen breken,ze is onder begeleiding van de beveiliging de villa uitgezet! ze waarschuwd huub en lieke dat ze buiten de kooi alvast extra beveiliging kunnen regelen want ze gaat ze pakken..

dom mens
Is de Diva toch nog diegene die de GK een beetje uit de put der vergetelheid weet te trekken.

Laat dit forum dus nog maar even een paar maanden open wanneer de GK is afgelopen.

Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 17:31:58 #259
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_53842732
kan die nou niet eens deaud
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Trouwste user 2022 woensdag 10 oktober 2007 @ 17:47:46 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_53843037
Triest bericht weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53844016
Nou Tong80, hier nog een:
quote:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'

Er gaat geen week voorbij of Natasia komt met een doodsbedreiging! Dit keer zijn Lieke en Huub aan de beurt. De zelfbenoemde diva uit De Gouden Kooi: "Zonder dat ik er wat mee te maken heb, staan er tientallen mensen in de rij om Huub en Lieke wat aan te doen zodra die twee de villa verlaten."

Natasia, de moeder die haar twee kinderen achterliet om miljonaire te worden in De Gouden Kooi van John de Mol is gisteren de platenstudio ingedoken om samen met John Vlemmix, een volgens haar, "hilarische parodie" op te nemen van het nummer 'Niemand laat zijn eigen kind alleen'. Of zoals Natasia zelf zegt: "Ik geef samen met Johan Vlemmix nog maar eens een vette knipoog naar iedereen die mij zo hekelde dat ik mijn twee lieve kindjes voor de Gouden Kooi achter liet."

De Surinaamse probeert nog altijd, nadat zij werd weggestemd uit de miljonairsvilla, het BN'erschap te bemachtigen, maar dat lijkt steeds minder kans van slagen te hebben. Hoewel haar zanginspanningen nog bij RTL Boulevard te zien zullen zijn en ze ook weer mag opdraven in de tv-show van Jensen, lijkt het grote publiek meer dan genoeg van Natasia te hebben. De reacties op de vele verhalen over haar die te vinden zijn op internet spreken wat dat betreft boekdelen.

Zeker de keiharde vuistslag (zie hier de video!) die zij recent tijdens een bezoek aan De Gouden Kooi uitdeelde aan Lieke heeft haar populariteit weinig goed gedaan. En ook de doodsbedreiging aan het adres van ZIJonline-hoofdredacteur Leo van Rooijen kreeg weinig bijval van het publiek waar zij haar plaatje en het door haar aangekondigde schandaalboek over De Gouden Kooi aan wil slijten.

Dat lijkt Natasia inmiddels ook te hebben begrepen getuige het feit dat zij de vuistslag in het gezicht van Lieke nu tracht te bagatelliseren. Natasia: "Die knal op het gezicht van Lieke ziet er zo op de videoclip vrij heftig uit. Ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen denken dat ik een beetje te ver ben gegaan. Ik wil me er niet achter verschuilen, maar degene die alleen dit vervelende handgemeen zien, moeten wel weten dat dit een onderdeel is van een uitgelokte situatie, waarvoor zowel Lieke als ik geen schoonheidsprijs verdienen. Deze temperamentvolle uitbarsting mijnerzijds alleen uit lichten en zo alles uit zijn context halen, doet afbreuk aan het gezegde waar twee kijven hebben twee schuld."

Of Natasia deze prachtige volzin zelf heeft gefabriceerd is nog maar de vraag en dat zij spijt zou hebben van de klap is een regelrechte leugen, want in weekblad Party zegt ze over het incident met Lieke dat zij naast Lieke het liefst ook Huub te grazen had genomen bij haar bezoek aan haar voormalig medebewoners van de villa. "Ik had Huub graag ook nog een paar tikken verkocht, maar ineens stond de villa vol security en mensen van de productie. Ik werd stevig vastgegrepen en letterlijk 'De Kooi' uitgegooid. Het liefst had ik Huubs beide benen gebroken, maar zijn tijd komt nog wel."

Waarna Natasia, geheel in haar eigen stijl, weer begint met bedreigingen te uiten. De diva: "Zonder dat ik er wat mee te maken heb, staan er tientallen mensen in de rij om Huub en Lieke wat aan te doen zodra die twee de villa verlaten. Ik hoop voor hen dat meneer De Mol wat extra beveiligingsmannetjes voor ze klaar heeft staan om ze te beschermen."
bron

Vies triest wijf .
  Trouwste user 2022 woensdag 10 oktober 2007 @ 18:44:53 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_53844228
Idd triest schatje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:05:09 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53844687
Hoorde ik nu echt net in het Boulevard item over het lied (...) met Vlemminx de zinsnede "Niemand laat zijn eigen kind alleen ... Er gaat altijd minstens iemand overheen."
Ik hoop dat ik het verkeerd hoorde, maar als dit haar idee van een hilarische parodie is, dan heb ik alle gevoel voor humor verloren .

Triest kutwijf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53844790
Ik sta nergens meer van te kijken, Copycat
  Trouwste user 2022 woensdag 10 oktober 2007 @ 19:38:58 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_53845593
Idd

pi_53846032
Als ik het goed heb begrepen uit de cossen gaat Natasia vanavond bij Jensen live naar de villa toe haar excuus aanbieden aan Lieke.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:00:49 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53846151
Excuus.. Yeah, sure
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Trouwste user 2022 woensdag 10 oktober 2007 @ 20:05:26 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_53846254
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef schatje het volgende:
Als ik het goed heb begrepen uit de cossen gaat Natasia vanavond bij Jensen live naar de villa toe haar excuus aanbieden aan Lieke.
Te laat kuthoer

pi_53846366
Vlak voor het bezoek van Lieke de poort van de villa komt binnen rijden, verteld Jaap dat vanavond bij Jensen Natasia te gast is. Er zal een live verbinding, zonder beelden met de villa zijn. Natasia wil namelijk Lieke haar excuus aanbieden en Jaap vraagt of ze die accepteert.” Dat doen we dus niet, we gaan kijken hoelang het duurt voor ze weer gaat schelden/schreeuwen”, zegt Huub. Ook Lieke zegt de excuses niet te accepteren. Dan gaat de poort open en is er visite voor Lieke een vriend Eric. Zoals altijd als er bezoek bij de bewoners komt laat ook Lieke eerst de villa zien aan haar vriend.

bron nowlive
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
  Trouwste user 2022 woensdag 10 oktober 2007 @ 20:12:05 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_53846417
Ok Niet accepteren

woensdag 10 oktober 2007 @ 20:29:09 #271
521 ruby
Hell yeah!
pi_53846910
Geen woorden voor.

Ik koester zo'n haat voor dat mens. Wanneer wordt ze nou eens van de straat geplukt?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53848254
Toch is het wel jammer dat Huub zich bij dit soort dingen ook zo onbeschoft uitlaat. Wat dat betreft vind ik qua 'beschaafdheid' (en zeker in een programma als DGK) dat Lieke de terechte winnaar is van het programma.

Maar ja, Huub maakt wel mooie tv
pi_53848491
Een en al streamlocks omdat er kennelijk niet over mag worden gesproken dat Natasia achter een raam in Den Haag heeft gewerkt en d'r zuster Wilgo heeft geneukt.
pi_53850506
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Een en al streamlocks omdat er kennelijk niet over mag worden gesproken dat Natasia achter een raam in Den Haag heeft gewerkt
Er zijn zoveel vrouwen die achter de ramen werken (of gewerkt hebben), waarvan men het niet eens weet, misschien ook wel in jouw omgeving of hier op fok.
Dat is eigenlijk bijna geen nieuws.
quote:
en d'r zuster Wilgo heeft geneukt.
Zooo krasse taal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')