Jij leest snelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik 2 uur lees heb ik alles is eventueel helemaal uit
De talisman is wel een erg goed boek vind ik persoonlijk. Begin is wat taai, maar na een pagina of 50 komt de vaart er al aardig in.
1408? Die is wel aardig, maar daar is het ook mee gezegd wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
morgen heb ik de Geheime kamer, nieuwe film op CD. naar een kort verhaal verfilmd met bekende mensen, legaal naruurlijk. met Samuel Jacson. vaag verhaaltje.
Ik heb daar met korte verhalen toch meer moeite mee. Ik vind ze niet zo veel voldoening geven als een normale roman. Ik heb nu een paar verhalen uit die bundel gelezen, maar ik leg hem steeds weer weg om iets langers te lezen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik 2 uur lees heb ik alles is eventueel helemaal uit
De talisman is wel een erg goed boek vind ik persoonlijk. Begin is wat taai, maar na een pagina of 50 komt de vaart er al aardig in.
Ogen van de draak, vel over been, de talisman, het dillema, ogen van vuur, carry, christine, cujo,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:02 schreef Guerra het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat ik met It en The Stand gelijk het beste van King gelezen heb.
Ik moet zeggen dat ik wel meer verfilmingen erg kan waarderen; Shawshank Redemption, The Green Mile, Apt Pupil, Stand By Me en zelfs Dreamcatcher vond ik allemaal goed tot zeer goed. Ook Langoliers was een erg vermakelijke hoewel low-budget verfilming.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Verfilming van The Mist moest tegenvallen. Frank Darabont die ook The Shawshank Redemption en The Green Mile heeft gemaakt, heeft zijn eigen eind aan The Mist gegeven... Mij lijkt het wel een leuke film, maar verwacht er maar niet veel van. De enige goede verfilmingen van Stephen King's werk zijn imho The Shining (terwijl Stephen King die versie haatte) en Carrie (Stephen King vond het knap dat Brian DePalma het verfilmd had).
It was goed, Children of the corn ook, Christine , Dolores Claiborne , Firestarter , Misery een van de beste, Pet Sematary , Secret Window , The Shawshank Redemption echt naar het boek verfilmd, The Shining , de remake lijkt nergens op, Thinner , Apt Pupil, Sleepwalkers de muziek alleen al . Stand By Me vooraltijd mijn favorite, en Cujo, na het boek keek ik ooit verdacht naar mijn kolosale honden, zouden ze? ..............quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel meer verfilmingen erg kan waarderen; Shawshank Redemption, The Green Mile, Apt Pupil, Stand By Me en zelfs Dreamcatcher vond ik allemaal goed tot zeer goed. Ook Langoliers was een erg vermakelijke hoewel low-budget verfilming.
Verfilming van It was zwak vergeleken het boek, Needful Things deed me weinig en 1408 vond ik maar matig.
Er zijn er nog wel meer het noemen waard, maar dit zijn diegene die me het meeste zijn bijgebleven.
quote:People want to know why I do this, why I write such gross stuff. I like to tell them I have the heart of a small boy... and I keep it in a jar on my desk
Alles is eventueel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
,. in welk boek t staat heb ik nog niet gekeken. een kort verhaal, heel vaag dat wel.
hoever ben je in Mobiel? Ik vond het een knettergek maar enorm tof boek. het einde valt een klein beetje tegen en soms heb ik het idee dat SK probeerde zo gruwelijk mogelijk te schrijven, maar het gevoel en de spanning tijdens het boek vind ik super.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij leest snel
Ik heb alles is eventueel nog niet uit, maar die heb ik ook weggelegd wegens saaiheid
Ik merk aan mezelf dat ik alle paragrafen 2 keer lees, gewoon om niks te missen... Dus in principe lees ik het hele boek 2 keer
Nu ben ik bezig in Mobiel trouwen, leuk begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien vind je Insomnia leuk, die vond ik namelijk ook stom
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben halverwege, en hoewel absurd vind ik hem heel gaaf tot nu toe! Dat van het einde heb ik al meer gelezen dus ik bereid me voor op een anticlimax
The StandOoooh, mijn favoriet
Langoliers vond ik zelf verschrikkelijk
welke vrouw morpht er in the langoliers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien vind je Insomnia leuk, die vond ik namelijk ook stom. Ik weet alleen dat Dinah enorm goede zintuigen heeft maar morphen?
. Bedoel je niet the library Policeman?
put
your
clothes
on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |