Dat is zo achterhaaldquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Marurk het volgende:
Wordt er dus net aangebeld terwijl ik net uit mijn nest ben; staan er dus twee Jehova's voor de deur. Beginnen ze wat te praten over dat het vreemd is dat God niets van zich laat horen ondanks de ellende in de wereld, maar dat dat snel gaat veranderen.
[i]* Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel![]()
[/i], zodat ik de deur dus niet gemakkelijk dicht kan doen.
Ik denk: WTF, en houd dus mijn mond.
![]()
Zij: "Kijk, meneer." * Grabbelt in haar tas, pakt een of andere bijbel en gaat dus een of ander vers voorlezen.
Ik:
Zij: Wat vind u daar nou van?
Ik: Wat zou ik daarvan moeten vinden dan?
Zij: Blahblah, ... God ... blahblah ... respect ... blahblah ... binnenkort gaat dat veranderen ... blahblah ... ellende ... blahblah, enz.
Dan duwt ze me dus bijna een tijdschrift in m'n handen. Zij:"Lees het maar, dan komen wij wel terug over een tijdje om te vragen wat u ervan vond."
Ik: "Nee, dat hoeft niet."
Zij: "Hoe denk je over God dan?"
Ik: "Ik ben wel christen, dat geef ik toe, maar ik houd me daar niet extremistisch mee bezig."
Zij:... "Ok."
Achteraf had ik misschien veel sneller en kortaf duidelijk moeten zijn. Ik heb altijd de gewoonte dat ik die mensen laat praten en zelf weet ik toch dat ik daar niets mee ga doen. Als ze dat tijdschrift had gegeven, was het waarschijnlijk regelrecht de prullenbak ingegaan... Heb daar echt geen tijd voor en geen zin in...
Klacht: Mensen aan de deur die je tijd 'verbruiken'.
Ik: "Geen intresse en tot ziens" en toen deed ik de deur dichtquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
Leuk, gaat iedereen weer vertellen hoe stoer hij de jehova's heeft weggestuurd![]()
'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:26 schreef ne0n het volgende:
je moet zeggen, ik ben een kind van de duivel en dan een gemeen gezicht opzetten
huisnummer: 666quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aan![]()
Koninkrijkzaal zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
volgens mij gaan ze niet op zaterdagochtend langs de deuren, hoor, maar op zondagochtend.
op zaterdag zitten ze in de koningszaal
hier had je bij mij nu een hele buurt buiten zien staan om te kijken waar die ijzige gil vandaan kwamquote:Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel
*deurbel*quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
Leuk, gaat iedereen weer vertellen hoe stoer hij de jehova's heeft weggestuurd![]()
Maar daar is het geloof ook voor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:17 schreef floris.exe het volgende:
Zielig geloofsbashtopic van een puberaaltje.
ROFL.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
*deurbel*
Jehova: 'ik kom God brengen'
Ik: 'ehm'
*bloost![]()
[OMFG, help, ménsenIk kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat!
HELP!
]
* verlegen naar de grond kijkt
* iets onverstaanbaars mompelt
* foldertje aanneemt
* Jehova's goede dag wenst
* opgelucht deur dichtdoet
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
Zo stel ik het mij dus ook voor inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
*deurbel*
Jehova: 'ik kom God brengen'
Ik: 'ehm'
*bloost![]()
[OMFG, help, ménsenIk kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat!
HELP!
]
* verlegen naar de grond kijkt
* iets onverstaanbaars mompelt
* foldertje aanneemt
* Jehova's goede dag wenst
* opgelucht deur dichtdoet
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |