abonnement Unibet Coolblue
pi_54407638
Heb er erg veel zin in!! Hopelijk gaat hij ook nog wat oudere nummers zingen. Die vind ik toch (nog) beter dan zijn huidige cd
pi_54423063
Hmm, Radio Nowhere als opening werkt wel voor me, maar inderdaad, sommige nieuwe nummers moeten nog een beetje rijpen naar mijn smaak. Maar meestal heeftie wel wat leuks in petto voor ons Nederlanders, dus met een beetje geluk komt er nog wat moois uit zijn gitaar..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_54424199
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef uncle_sjohie het volgende:
Hmm, Radio Nowhere als opening werkt wel voor me, maar inderdaad, sommige nieuwe nummers moeten nog een beetje rijpen naar mijn smaak. Maar meestal heeftie wel wat leuks in petto voor ons Nederlanders, dus met een beetje geluk komt er nog wat moois uit zijn gitaar..
Niet om de feestvreugde te temperen, maar in Nederland komen we er doorgaans zeer bekaaid (lees: standaard) vanaf. Het is dat we een keer Racing live hebben mogen horen...
pi_54424754
Mwoa, sowieso zijn we in Europa iets beter af omdat hij meestal begint in de USA, dus tegen de tijd dat hij hier is, staat de standaard setlist als een huis, en is er wat meer ruimte/gelegenheid voor nieuwigheidjes. En afgaande op eerdere concerten, denk oa aan het 2e concert in de kuip uit 2003, door velen toch als "beter" bestempeld als het 1e, verwacht ik nog wel iets leuks met de ESB deze keer. Maar goed, nog 3 1/2 week en we gaan het beleven!
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_54429242
Ik moet zeggen dat ik, na een paar dagen beluisteren op m'n iPod, de setlist nu al heel sterk vind hoor. Ze hebben duidelijk niet gekozen voor een Greatest Hits tour, maar om gewoon lekker muziek te maken en hele sterke nummers te laten horen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 7 november 2007 @ 17:08:07 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54433260
Op naar het miljoen.

Op 30 oktober al meer dan 500.000 exemplaren verkocht van 'Magic'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54437740
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Niet om de feestvreugde te temperen, maar in Nederland komen we er doorgaans zeer bekaaid (lees: standaard) vanaf. Het is dat we een keer Racing live hebben mogen horen...
met uitzondering van het concert in 2002 en het eerste Kuip concert in 2003 vind ik toch niet dat we echt te klagen hebben. Het D&D concert in 2005 was met 26 nummers zeker in de top 5 van langste van de hele tour, en met Adam Raised A Cain meteen een tourdebuut + My Father's House erbij was ook wel lekker. De Seeger Sessions tour is nooit echt een tour geweest met veel setlist wisselingen. Toch hebben we nog Long Black Veil gekregen in Amsterdam wat toch wel een hoogtepunt was en vrij weinig gespeeld die tour.
De twee reunie concerten in '99 waren toch ook niet echt slecht. De eerste avond met 26 nummers ook een van de langere van de tour, en vrij veel nummers van Tracks die ook zelden gespeeld zijn, waaronder het tourdebuut van Stand On It. Tweede avond openen met I Wanna Be With You, debuut van Trapped, Meeting overgaand in Jungleland + Cadillac Ranch. Het is maar wat je standaard vind
pi_54456112
Is dat kindje van ForrestX er trouwens al?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54474226
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat kindje van ForrestX er trouwens al?
Nog 3 weken tot Arnhem!!! Maar wat heeft dat kindje er mee te maken?
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_54475619
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef uncle_sjohie het volgende:

[..]

Nog 3 weken tot Arnhem!!! Maar wat heeft dat kindje er mee te maken?
Ik was het topic nog even aan het doorlezen en de uitgerekende datum was 24 oktober. En aangezien ik dól op kindjes ben, kon ik niet laten om het te vragen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54475865
Zo, vandaag ganz allein op de afdeling, even de Bruce playlists erbij pakken. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 11 november 2007 @ 21:19:24 #237
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_54536215
Hoe laat zijn jullie van plan om richting het gelredome te gaan eigenlijk?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_54536237
Hoe laat gaattie spelen
pi_54543527
Vanuit Deventer is het niet zover rijden, dus ik denk zo half 7 oid, meestal begint hij zo rond de 20.00/20.30.. Ik heb wel zitplaatsen trouwens, anders had ik er zo tegen 12 uur wel voor de deur gezeten..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_54543721
Nov 11, Washington

1. Radio Nowhere
2. No Surrender
3. Lonesome Day
4. Gypsy Biker
5. Magic
6. Reason To Believe
7. Night
8. She's The One
9. Livin' In The Future
10. Promised Land
11. I'll Work For Your Love
12. Tunnel of Love
13. Working on the Highway
14. Devil's Arcade
15. The Rising
16. Last To Die
17. Long Walk Home
18. Badlands

19. Girls In Their Summer Clothes
20. GROWIN UP!! Tour Premiere
21. Kitty's Back
22. Born To Run
23. Dancing In The Dark
24. American Land
pi_54544635
Fargo, hoe laat gaan jij en je 'crew' er ongeveer zijn denk je? Ik moet nog wel een reis maken, vanuit Groningen, maar ik dacht zelf ook aan het middaguur om er ongeveer te zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54544765
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fargo, hoe laat gaan jij en je 'crew' er ongeveer zijn denk je? Ik moet nog wel een reis maken, vanuit Groningen, maar ik dacht zelf ook aan het middaguur om er ongeveer te zijn.
Ik had zelf ook wel het middaguur in gedachten. Ik heb de hele dag vrij, dus ik rij er op tijd heen. Hoe laat moet jij vertrekken om rond 12 uur bij het stadion te zijn?
pi_54544864
Als ik kwart voor 10 vertrek ben ik er rond kwart over 12, volgens 9292ov.nl. Dat wordt dus niet ruig stappen op m'n verjaardag dit jaar. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54560324
jeetje wat is het al dichtbij!!!

en wat gaan jullie vroeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54568659
Nov 12, Washington

1. Radio Nowhere
2. Ties That Bind
3. Lonesome Day
4. Gypsy Biker
5. Magic
6. Reason to Believe
7. Jackson Cage
8. She's the One
9. Livin in the Future
10. Promised Land
11. Town Called Heartbreak
12. Backstreets
13. Workin' On The Highway
14. Devil's Arcade
15. The Rising
16. Last To Die
17. Long Walk Home
18. Badlands

19. Girls In Their Summer Clothes
20. Thunder Road
21. Born To Run
22. Dancing In The Dark
23. American Land
pi_54569818
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik kwart voor 10 vertrek ben ik er rond kwart over 12, volgens 9292ov.nl. Dat wordt dus niet ruig stappen op m'n verjaardag dit jaar. .
Dat heb je er wel voor over, toch?
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_54570175
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef uncle_sjohie het volgende:

[..]

Dat heb je er wel voor over, toch?
Absoluut, niet voor niets m'n feestje al gepland voor een week eerder. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54571360
Wij (vrouw en ik) gaan ook al 's middags, even door Arnhem heen lopen, wat eten in de stad en dan naar het Gelredome. Hebben toch zitplaatsen, dus heel vroeg komen heeft toch geen zin.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54573598
Ik vind het best spannend, in m'n eentje daar naartoe en zo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_54573882
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het best spannend, in m'n eentje daar naartoe en zo. .
Gelukkig ben je, eenmaal ter plaatse, in goed gezelschap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')