Dean hebt er wel zoeen .. een explorert bas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind de Jackson Kelly dan net een stukje mooier dan de Explorer. De Explorer is zo.... massief.
Als bas is hij wel leuk. Helaas hebben ze die weer niet voor mij..
Mja die kelly vind ik dan weer niet echt mooi, het komt hier dus aan op persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind de Jackson Kelly dan net een stukje mooier dan de Explorer. De Explorer is zo.... massief.
Als bas is hij wel leuk. Helaas hebben ze die weer niet voor mij..
Succes met bier gooien/vangenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga morgen naar normaal!haha, met alle boeruh in de volkswagen transporter bus
god sta mij bij, op hoop en zegen.
Dean maakt geweldige bassen. Bij mijn testsessie van pas schopte de slanke, topfitte Dean Edge 4 van 350,- dat blok hout van een Fender Jazz van 650,- er finaal uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Dean hebt er wel zoeen .. een explorert bas.
maar das wel een Dean![]()
Net terug van Tiëstoquote:
hun optredens zijn echt super goed, heb ze al een paar keer gezien. echt veel jaren podium ervaring, en dat merk jequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:51 schreef punkjunk het volgende:
Haha, ik doe me oudste shirt aan en maar een knipje bij me oksel, want die trekken ze van je barst. Ook maar geowon op me werkschoenen haha.
Goed idee! Hoop dat wij dit jaar weer op de Midwinter Fair kunnen.quote:Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Aresdreams het volgende:
over gitaren? duhuh
en optredens in de toekomst, door gitaarspelend fok?
Heeft dat niet met die copyrightrechtzaak te maken?quote:Op zondag 23 september 2007 08:36 schreef Aresdreams het volgende:
Sinds wanneer is metaltabs.com zo stom geworden dat je oude tabs ineens niet meer in kan zien?
ben bang van wel ja... maar dan nog, is het irritantquote:Op zondag 23 september 2007 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft dat niet met die copyrightrechtzaak te maken?
is dat een beetje in de buurt?quote:Op zondag 23 september 2007 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed idee! Hoop dat wij dit jaar weer op de Midwinter Fair kunnen..
Die manier van optreden was toen echt shockerend volgens mijquote:Op zondag 23 september 2007 08:38 schreef Jorikjet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZIU0RMV_II8
hoe vet is het nummer, en hoe suf hun optreden.
(en wat zullen die gitaren en versterkers waar ze op spelen nu veel waard zijn!!)
In het Archeon, baby!quote:Op zondag 23 september 2007 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is dat een beetje in de buurt?
Blijf stil staan! Niet zo met je heupen bewegen! Dat is onchristelijk! Schandalig!quote:Op zondag 23 september 2007 11:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die manier van optreden was toen echt shockerend volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |