Ik heb geen idee, ik heb nog nooit tandpasta in mijn hol gehad. Jij blijkbaar wel?quote:
Nee, verre kennis van mij wel. Is traditie in't leger, militaire ontmaagding ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit tandpasta in mijn hol gehad. Jij blijkbaar wel?
Hoe kan je iets kiezen als je niet weet wat je kiest...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Nee, verre kennis van mij wel. Is traditie in't leger, militaire ontmaagding ofzo.
Ze konden (zonder dat ze het wisten) kiezen tussen 2 dingen, ofwel een bezemsteel erin, ofwel een tube tandpasta...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je geen tandpasta in je hol duwt!
hmm, ik heb ze er wel op en het bevalt goed. ze gaan echt langer mee..quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Maidenfan het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met die gecoate elixir snaren? Zouden tot 3x langer meegaan voor maar 2x de prijs (). Aan de andere kant zijn ze ook slechter voor de frets...
Hij staat er al lang tussen, als eerste zelfs...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef Maidenfan het volgende:
Trouwens, ik vind dat mijn avatar stilletjes aan wel in de OP mag hoor.
Hmm, dat biedt perspectieven...quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis alsof er een emmer glijmiddel over je gitaar gelazerd is!
Waarschijnlijk, heb zijn muziek toch altijd gewank gevonden...quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dus zo doet Michael Angelo Batio dat![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oktober 2006, hoop dat ze hem hier al hebben![]()
Nee man, voor het artikel over Iron Maiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor Phantom Frank mag ik hopen en niet voor die Dean...
Trouwens, dikke bandmaster hebben die Ventures!
http://nl.youtube.com/watch?v=8acSQfm9e8I&mode=related&search=
Gewoon in een opwelling gekocht, ken Phantom Frank niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor Phantom Frank mag ik hopen en niet voor die Dean...
Trouwens, dikke bandmaster hebben die Ventures!
http://nl.youtube.com/watch?v=8acSQfm9e8I&mode=related&search=
Too Loud For Granny, wat een kutbandquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
Net trouwens lekker ff tussen de rollende kiddo's gespeeld op SkateJam. Als ik naar die toestand keek miste ik Too Loud For Granny in de programmering. Was perfect geweest! (niet dit is niet sarcastisch ofzo).
Na ons speelde een "ska punk"-band, maar ze klonken meer als een mix tussen Agnostic Front en Miles Davis. Te gestoord, maar wel grappig..
je kunt altijd nog een LTD kopen want die is sowieso stukken beterquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Too Loud For Granny, wat een kutband![]()
![]()
[afbeelding]
Geinig gitaartje, ik wil er 1![]()
Eerst de verhuizing maar eens afwachten en dan kijken oftie goed speelt!
Mja dat explorer model vind ik wel tof. Maar omdat ik bassist ben heb ik geen zin 1000 euro voor een ltd uit te gaan geven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je kunt altijd nog een LTD kopen want die is sowieso stukken beter![]()
Dean hebt er wel zoeen .. een explorert bas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind de Jackson Kelly dan net een stukje mooier dan de Explorer. De Explorer is zo.... massief.
Als bas is hij wel leuk. Helaas hebben ze die weer niet voor mij..
Mja die kelly vind ik dan weer niet echt mooi, het komt hier dus aan op persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind de Jackson Kelly dan net een stukje mooier dan de Explorer. De Explorer is zo.... massief.
Als bas is hij wel leuk. Helaas hebben ze die weer niet voor mij..
Succes met bier gooien/vangenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga morgen naar normaal!haha, met alle boeruh in de volkswagen transporter bus
god sta mij bij, op hoop en zegen.
Dean maakt geweldige bassen. Bij mijn testsessie van pas schopte de slanke, topfitte Dean Edge 4 van 350,- dat blok hout van een Fender Jazz van 650,- er finaal uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Dean hebt er wel zoeen .. een explorert bas.
maar das wel een Dean![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |