Nice. Blank hout, dat verbrandt inderdaad beter in je motor. Al die chemische lak moet je niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb ik al.
Rijdt alleen niet op gas.![]()
Nee, ik ga denk ik voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
Je bent mijn held!quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb ik al.
Rijdt alleen niet op gas.![]()
Nee, ik ga denk ik voor zoiets:
[afbeelding]
![]()
Volgens mij zijn er bedrijfjes die goederen in Amerika ontvangen en dan weer doorsturen naar Nederland.quote:Op maandag 24 september 2007 22:14 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, ik heb'm nog niet he. Maar ik heb wel een paar keer op dit type gespeeld, en ik vind het te gek. Nu nog een goeie vinden...
@ Tele: Ik ben al een tijdje op zoek naar een oude, maar er zijn er maar vrij weinig van gemaakt. Dat betekent dat ze moeilijk te vinden zijn, en dat de prijs navenant omhooggaat.
Op eBay staat er eentje uit '75 voor 1000 dollar, wat met de huidige koers echt een koopje is. Maar ze shippen niet naar buiten de US.![]()
Bovendien, zonder te spelen een gitaar kopen...
De reissue is ook nog een optie, al zijn dat wel allemaal Mexicanen...
Behalve een peperdure muziekschool die mij eerst noten wil gaan laten lezen heb ik er hier in de buurt (Leiden) nog geen kunnen vinden.quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Leraar. Schijnt goed te werken.
Nou ja, dit is wat deze dude ermee doet. Kijk voor loopjes halverwege het nummer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef Joekl het volgende:
Hmm, bij het zien van die foto vraag ik me af of er überhaupt metalbands zijn waarvan de gitarist(en) op een Telecaster speelt?
Lijkt me wel vet, een band met Maidenesque loopjes met een knipoog naar surf/Dale sound (hoewel hij op een strat speelt).
Hmm, ik vind een band met een Tele pas bestaansrecht hebben als ze ook echt die vette Tele sound naar voren laten komen. Ik vond dat geluid van The Shavers altijd typisch Tele.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wat deze dude ermee doet. Kijk voor loopjes halverwege het nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=uOJmzS15pXw&mode=related&search=
Zowel Dick Dale als Maiden spelen op Stratocasters, dus op zich....
Hm, bij surfmuziek denk ik toch eerder aan Mosrites en Strats en Danelectros dan Telecasters.
Bij Teles denk ik altijd aan lullige jaren '70 rock of van die "kijk mij hip zijn" indiebandjes..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:20 schreef Joekl het volgende:
Sowieso moet je dat geluid gewoon vermoorden met een bak distortion.
Bløf?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je mij een voorbeeld laten horen van de typische tele sound dan?
De enige tele die ik voor de geest kan halen is van de Stones. Die hippe Britse bandjes gooien er ook een bak fuzz of muff voor.
Stiletto's, Shavers, Jovink, Gruppo Sportivo, Police.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je mij een voorbeeld laten horen van de typische tele sound dan?
De enige tele die ik voor de geest kan halen is van de Stones. Die hippe Britse bandjes gooien er ook een bak fuzz of muff voor.
Maar nou vind ik een clean geluid op een tele ook weer niet de van het. Zeker het brug element is daar véélste iel voor, het nek element kan nog wel, maar dan zou ik toch een p90 of een humbucker prefereren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:20 schreef Joekl het volgende:
[..]
Sowieso moet je dat geluid ook niet vermoorden met een bak distortion.
John5quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Stiletto's, Shavers, Jovink, Gruppo Sportivo, Police.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |