Ahaaaaa. Thanks!quote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daniël, je hebt ze soms 1 laags, dan is het randje gewoon recht en moet het lukken denk ik. Iets minder chique, maar is toch iets
Goed dat je het noemt, heb altijd al een Hohner precision willen hebben!quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ahaaaaa. Thanks!
Hey, er staat op marktplaats een erg leuke deal voor een Precisionkopie door Hohner (bekend van de mondharmonica's) voor 120,-. Vet! Maar ik heb natuurlijk nét geen geld..
En je gaat er niet van uit dat niemand anders hem koopt...ooit...tm december.
.
Veel succes met een linkshandige, preppy.quote:Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Goed dat je het noemt, heb altijd al een Hohner precision willen hebben!![]()
1-0quote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Veel succes met een linkshandige, preppy..
Altijd dat gejammer over die "telecaster" soundquote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik denk niet dat je een tele brug element eventueel als midden positie kunt plaatsen. Maar waarom zou je je tele sound om ver helpen met een HB? En in een fender nashville zitten toch wel aardige elemeten lijkt mij?
Ik ben linkshandigquote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Veel succes met een linkshandige, preppy..
quote:
Dat zijn slechts detailsquote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
(maar dan zeggen we d'r even niet bij dat ik mezelf rechtshandig gitaar heb leren spelen)
voor je eerste bas.. tuurlijkquote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Goover het volgende:
Hallo gitaristen,
Ik ben een gitaar noob die alleen een klein aantal deuntjes kan krijgen uit zijn oude arkoustische gitaar met goedkope nylon snaren.
Nu heb ik gemerkt dat ik erg geintereseerd ben in het spelen van baslijntjes. Niet omdat ze simpel zijn, maar het klinkt gewoon vet!
Ik ben dus van plan om een bas aan te schaffen en ik heb wat advies nodig!
Ik speel graag rock / britse muziek.
Zoiets:
http://www.mainmusic.nl/c(...)sterker_en_kabel.htm
Is dat wat voor een startende gitaarster?
Let me know!
DEAN SUCKT AARSCH!quote:Op maandag 24 september 2007 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben niet bekend met dit merk. Als je serieus wil gaan spelen, dan kun je overwegen om voor een paar tientjes meer direct te gaan voor een gerenommeerder merk als Squier, Ibanez, Samick (jaja) of Dean (die eerste die de grap maakt krijgt een bureaustoel naar z'n hoofd).
Goed, nu nog een leuke leer methode?quote:Op maandag 24 september 2007 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor je eerste bas.. tuurlijk
als je het later groter wil aanpakken verkoop je dat setje aan een andere beginnert en koop je wat mooierszo simpel is dat
Leraar. Schijnt goed te werken.quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Goed, nu nog een leuke leer methode?
er zijn websites met lessen, filmpjes op youtube, natuurlijk basleraren.quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij werkte dat best wel ja.quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Leraar. Schijnt goed te werken.
Dat dus. Zeker voor een goede basis is een leraar prima, daarna kan je zelf prima verder.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef punkjunk het volgende:
Het is niet moeilijk om jezelf dingen aan te leren, je zelf een foute techniek afleren is daarentegen wel heel moeilijk.
nummers die je cool vindt na leren spelen. werkt het beste! of in een bandje gaan, dan leer je ook gelijk om samen te spelen en te improviseren.quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef Goover het volgende:
[..]
En te luisteren, niet te vergeten.quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nummers die je cool vindt na leren spelen. werkt het beste! of in een bandje gaan, dan leer je ook gelijk om samen te spelen en te improviseren.
Jazzbass en mooi? Nog noooooit meegemaakt.quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef punkjunk het volgende:
Gewoon een mooie Squier Jazzbass is het handigste volgens mij, en dan een klein harteke oefen combo'tje. Mocht je dan ooit nog eens willen stoppen kun je ook nog een mooie prijs vragen voor je zootje.
Dat zijn dan ook wel spelers die je opnoemt. Zeker Glover is een persoonlijke favorietquote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
Heb bijv een hoop geleerd van Steve Harris (Iron Maiden), Timi Hansen (Mercyful Fate) en Roger Glover (Deep Purple) vooral.
Wanneer verwacht je dat die bureaustoel een keer hier langs komt vliegen?quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Met zo'n camera shot had ik echt "Fear of the Dark" verwacht.
valt wel heel erg mee, maar het speelt zo lekker weg, maar luisterde er vroegah wel veel na! wie so?quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Sloggi het volgende:
Jorikjet luistert veel naar Jimi Hendrix hè?
quote:Op maandag 24 september 2007 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als je serieus wil gaan spelen, dan kun je overwegen om voor een paar tientjes meer direct te gaan voor een gerenommeerder merk als Dean![]()
Heb ik al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |