Mijn jurk was geïnspireerd op een foto van internet van een jurk waar ik meteen verliefd op was... alleen aangezien mijn ouders mijn jurk zouden betalen, heb ik eerst eens voorzichtig bij de winkel geinformeerd wat de jurk zou kosten. Nou, tussen de ¤ 2000-2500 dus... Dat zou ik nóóit door mijn ouders durven laten betalen dus ik ben vervolgens de foto naar diverse coupeuses gaan mailen met de vraag of ze een dergelijke jurk voor mij konden maken en wat dat dan zou kosten.
Eén coupeuse reageerde meteen enthousiast en vertelde dat afhankelijk van de stof die ik zou kiezen de jurk zo tussen de 800 en 1000 euro zou kosten. Dat is toch even iets anders dan eerder genoemd bedrag!
Aldus geschiede, mijn moeder en ik zijn een keer of 4 naar haar toegeweest (vanuit Schiedam naar Kaatsheuvel,dat dan weer wel) en zij heeft de jurk op schets voor mij aangepast zoals ik 'm wilde, we hebben de stof uitgezocht, ze had nog een heel goed idee om de binnenkant van de kraag met kant te voeren, en zo had ik voor ¤ 925,- de voor mij unieke en op maat gemaakte trouwjurk. Ook had ze allerlei pasmodelletjes hangen om te laten zien wat me beter stond en wat niet (jasje wat korter, langer, decolleté, mouwen smaller, rok wijder, smaller, babytail etc...)
Ik kan jullie dit dus allemaal aanraden, neem je foto mee van je droomjurk en stap naar een coupeuse!
http://www.atelier-yvonne.nl (dit was mijn heldin)
Foto van kant in binnenkant jasje:
[ Bericht 0% gewijzigd door bianca en michael op 16-11-2007 14:11:36 ]