Beetje laat maar hopelijk hebben jullie een superdag gehad!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef locutus51 het volgende:
joehoe, vandaag is het zover.... bibber bibber (valt wel mee)
Hopelijk blijft het weer zoals het nu is, en dan kan onze dag niet meer stuk...
Laters!
Ik kwam hier weer eens even lurken, echt super zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:16 schreef bianca en michael het volgende:
Voor iedereen die het leuk vindt; onze slideshow!
http://www.finelines.nl/biancaenmichael_slideshow.htm
En alle plaatjes:
http://www.finelines.nl/Template/biancaenmichael.htm
Met hulde aan onze fotograaf Guntar van www.finelines.nl !
hey die was ook bij editienl,quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kwam hier weer eens even lurken, echt super zeg![]()
![]()
en voor degenen die nog gaan trouwen.. overweeg eens dit als openingsdans
betaalbaar is subjectiefquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:11 schreef voodoolady het volgende:
Wij hebben donderdag een zeer betaalbare fotograaf gevonden
Wat is zeer betaalbaar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:11 schreef voodoolady het volgende:
idd betaalbaar is een begrip, ik vind die wij hebben ook zeer betaalbaar, 80euro (inmiddels 100 maar wij krijgen nog oude prijs) per uur, zonder boek, ik wil zelf foto's inplakkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:11 schreef voodoolady het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kwam hier weer eens even lurken, echt super zeg![]()
![]()
en voor degenen die nog gaan trouwen.. overweeg eens dit als openingsdans
Bij voorkeur doe ik geen openingsdans.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Die openingsdans is echt leuk zo! Weten jullie al welk nummer jullie doen voor de openingsdans? Vindt het zo moeilijk he,net als de uitnodigingen en wat voor text je er in zet enzo.
Sfeer creeër je mijns inziens niet met een openingsdans. Dat is er of dat is er niet!quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Als je geen openingsdans doed,hoe doe je het dan?Kijk je dan maar een beetje hoe het loopt ofzo?
Een openingslied zingen begin ik maar niet aan,ben bang dat er dan binnen de kortste keren geen mens meer binnen zitquote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sfeer creeër je mijns inziens niet met een openingsdans. Dat is er of dat is er niet!
Daar komt bij dat mijn aanstaande waarschijnlijk een openingslied gaat zingen.
En ik persoonlijk vind een openingsdans zo cliché, dat ik dat alleen al een zeer goede reden vind om het niet
te doen.
ha ha zoiets zou ook echt iets voor mij zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 12:22 schreef Troel het volgende:
Onze openingsdans was op "I don't feel like dancing" Na een maat of 8 vond ik het wel weer genoeg
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:32 schreef Levitation het volgende:
* Levitation meldt zich weer voorzichtig.
Heb net een optie genomen bij een locatie voor 10 mei 2008.![]()
10 meiquote:Op donderdag 6 december 2007 14:08 schreef Levitation het volgende:
Is inderdaad al best snel, maar ik ga er vanuit dat we dat wel redden met regelen. We houden het vrij simpel en niet zo heel groot. Ben er helemaal hyper van.![]()
Nog niet concreet.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Waar ik ook benieuwd naar ben is wat de huwelijksreizen gaan worden.
Al plannen?
Het moet bij ons Exotisch zijn en een land waar we de komende 20 jaar in ieder geval niet nog een keer zullen komen (dat vanwege de kids uiteraard)quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog niet concreet.![]()
Zou graag een weekje naar Madeira gaan...of zoiets...
Ik reis al vrij veel met mijn vriend samen... planning is om komend jaar ook nog naar Mexico te gaan, maar dat komt ons in mei niet zo goed uit. Denk dat we dat in juli/augustus gaan doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het moet bij ons Exotisch zijn en een land waar we de komende 20 jaar in ieder geval niet nog een keer zullen komen (dat vanwege de kids uiteraard)
Cubaquote:Op donderdag 6 december 2007 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Waar ik ook benieuwd naar ben is wat de huwelijksreizen gaan worden.
Al plannen?
Hey da's topquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb vandaag mijn jurk besteld!
geen vermaak kosten
en mijn bruidlingerie kado! super gewoon
nee geen prices, maar covers in zutphenquote:Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hey da's topIs het nu toch bij Princes geworden of ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |