Daar was ik ook bang voor maar als je wil kun je toch gewoon eerst 'dure' jurken gaan passen om te kijken wat je staat of niet? En dan vervolgens lekker niet kopen en voor de helft laten maken! Ik heb dat echter niet gedaan en heb volledig vertrouwd op mezelf (plaatje wat ik dacht dat het helemaal was) en haar advies, maar.... ieder z'n ding, je moet doen wat jou gelukkig maakt en waar je je goed bij voelt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef voodoolady het volgende:
Daar heb ik ook aan gedacht om naar een coupeuse te gaan en jouw jurk ziet er inderdaad super mooi uit. Maar ik vind het toch moeilijk om daar voor te kiezen, het voelt een beetje als een risico omdat ik het eindproduct niet kan zien van te voren (duh). Ik ben daar zo'n zeikerd in dus ik vrees dat het toch iets duurs gaat worden.
Wat hebben jullie eigenlijk met je jurk gedaan daarna? weggegooid? vermaakt tot iets anders? op een pop gezet? of nog iets anders?
Nee dus, hij is de zak nog niet uitgeweest! Maar nou wil ik toch dattie zwart geverfd wordtquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Troel het volgende:
Heb je hem al schoongemaakt? Hoe langer je waht hoe moeilijker dat gaat!
Hangt nog vuil (onderkant) in plastiek in de kleerkast tot onze verhuis. En daar zal hij ook in een kast of op zolder verdwijnen. Misschien laat ik er later nog een doopkleedje van maken... wie weetquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef voodoolady het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met je jurk gedaan daarna? weggegooid? vermaakt tot iets anders? op een pop gezet? of nog iets anders?
Dat is dan niet met dat laagje, hebben wij ook niet omdat we ze zo wit mogelijk wilden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef Troel het volgende:
1000 euro inclusief diamantje
wit goud, maar dan wel of niet met een rhodiumlaag ofzo. Dus witter dan het normale witgoud, wat een gelige glans heeft
Bedoel je mijn jurk?quote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef draculettetje het volgende:
@pure poison jij hebt toch bij een winkel bij ons in de stad gehaald? ik blijf je om adressen vragen geloof ik....
ja bedoel ik....quote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Bedoel je mijn jurk?
Dinsdagavond hebben we trouwens een afspraak bij een DJ,ben benieuwd,vindt het best moeilijk namelijk.
Voor lingerie kun je ook kijken bij LinCHérie in de Orangerie,ik ben er niet geslaagd maar wel heel goed en vriendelijk geholpen.quote:Op maandag 26 november 2007 09:29 schreef draculettetje het volgende:
ja en nu nog op zoek naar de lingerie eronder
en bedenken wat ik met mn haar wil.
Ik vind bij de kapper allemaal zo duur.....
make up laat ik door vriendin doen, die heeft visagie gedaan. MAar aangezien ik nooit make up gebruik zal het heel licht en naturel zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:15 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Voor lingerie kun je ook kijken bij LinCHérie in de Orangerie,ik ben er niet geslaagd maar wel heel goed en vriendelijk geholpen.
Ik weet ook nog niet wat ik met mijn haar wil,ik heb kort haar,zal ik het wat langer laten groeien of niet.Wil een beetje funky kapsel.En zal ik het zelf in model brengen of kapster.Zelfde als met de make-up,zelf doen of niet.
Wat hebben jullie gedaan/of gaan jullie doen?
geniet ervanquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef locutus51 het volgende:
joehoe, vandaag is het zover.... bibber bibber (valt wel mee)
Hopelijk blijft het weer zoals het nu is, en dan kan onze dag niet meer stuk...
Laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |