abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54642459
Je maakt het zo duur als je het zelf wil/kunt hoor voodoolady
Ik zou bv nooit een jurk van 2000 - 2500 euro gekocht hebben, gewoon omdat ik dat geld er niet voor over had
pi_54648170
Dat weet ik maar ik kan een mooiere jurk niet laten hangen en we kunnen het betalen dat scheelt ook, maar dan nog heb ik wel een beetje wroeging bij een jurk van 1750 euro. Ik ga hem overigens ook niet kopen, het is niet de jurk.
Voor de geïnteresseerden: het was de Bengala jurk uit de Duchesse collectie 2008 van San Patrick.
pi_54648406
Mja, mijn hele tenue kostte mij 500 euro (wel in Polen laten maken, dus de productieprijs is daar uiteraard veel lager). Was het DE jurk? Ik weet het eigenlijk niet. Het was mijn trouwjurk en ik voelde me er fantastisch in Maar zelfs in Polen had ik verschillende jurken die ik echt mooi vond

En betalen? Dat konden we ook wel Wat me tegenhield was het feit dat ik het niet wou betalen
pi_54650028
Mijn jurk was geïnspireerd op een foto van internet van een jurk waar ik meteen verliefd op was... alleen aangezien mijn ouders mijn jurk zouden betalen, heb ik eerst eens voorzichtig bij de winkel geinformeerd wat de jurk zou kosten. Nou, tussen de ¤ 2000-2500 dus... Dat zou ik nóóit door mijn ouders durven laten betalen dus ik ben vervolgens de foto naar diverse coupeuses gaan mailen met de vraag of ze een dergelijke jurk voor mij konden maken en wat dat dan zou kosten.

Eén coupeuse reageerde meteen enthousiast en vertelde dat afhankelijk van de stof die ik zou kiezen de jurk zo tussen de 800 en 1000 euro zou kosten. Dat is toch even iets anders dan eerder genoemd bedrag!

Aldus geschiede, mijn moeder en ik zijn een keer of 4 naar haar toegeweest (vanuit Schiedam naar Kaatsheuvel,dat dan weer wel) en zij heeft de jurk op schets voor mij aangepast zoals ik 'm wilde, we hebben de stof uitgezocht, ze had nog een heel goed idee om de binnenkant van de kraag met kant te voeren, en zo had ik voor ¤ 925,- de voor mij unieke en op maat gemaakte trouwjurk. Ook had ze allerlei pasmodelletjes hangen om te laten zien wat me beter stond en wat niet (jasje wat korter, langer, decolleté, mouwen smaller, rok wijder, smaller, babytail etc...)

Ik kan jullie dit dus allemaal aanraden, neem je foto mee van je droomjurk en stap naar een coupeuse!

http://www.atelier-yvonne.nl (dit was mijn heldin)

Foto van kant in binnenkant jasje:

[ Bericht 0% gewijzigd door bianca en michael op 16-11-2007 14:11:36 ]
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_54650753
Daar heb ik ook aan gedacht om naar een coupeuse te gaan en jouw jurk ziet er inderdaad super mooi uit. Maar ik vind het toch moeilijk om daar voor te kiezen, het voelt een beetje als een risico omdat ik het eindproduct niet kan zien van te voren (duh). Ik ben daar zo'n zeikerd in dus ik vrees dat het toch iets duurs gaat worden.

Wat hebben jullie eigenlijk met je jurk gedaan daarna? weggegooid? vermaakt tot iets anders? op een pop gezet? of nog iets anders?
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:31:58 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_54650893
Hangt bij mijn ouders in de kast en gaat straks in een doos hier op zolder

Ik mag hem niet verkopen van mijn man en ik heb geen ruimte om hem op te hangen ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54650992
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef voodoolady het volgende:
Daar heb ik ook aan gedacht om naar een coupeuse te gaan en jouw jurk ziet er inderdaad super mooi uit. Maar ik vind het toch moeilijk om daar voor te kiezen, het voelt een beetje als een risico omdat ik het eindproduct niet kan zien van te voren (duh). Ik ben daar zo'n zeikerd in dus ik vrees dat het toch iets duurs gaat worden.

Wat hebben jullie eigenlijk met je jurk gedaan daarna? weggegooid? vermaakt tot iets anders? op een pop gezet? of nog iets anders?
Daar was ik ook bang voor maar als je wil kun je toch gewoon eerst 'dure' jurken gaan passen om te kijken wat je staat of niet? En dan vervolgens lekker niet kopen en voor de helft laten maken! Ik heb dat echter niet gedaan en heb volledig vertrouwd op mezelf (plaatje wat ik dacht dat het helemaal was) en haar advies, maar.... ieder z'n ding, je moet doen wat jou gelukkig maakt en waar je je goed bij voelt!

Bij mij hangt het ensemble nog steeds zo in de kledingzak zoals ik 'm 's avonds in het hotel erin heb gedaan. Ik denk erover het sleepje van de rok te laten halen en het geheel + schoenen dan te laten verven (zwart?) zodat ik het nog eens aan zou kunnen naar iets chiques. In ieder geval de bovenkant dan op een zwarte pantalon en de schoenen bv. met een kerstdiner. Wat ik in ieder geval niet ga doen is het tot in den treure in de kast laten hangen zonder er iets mee te doen want dat vind ik zonde van de ruimte en zo'n emo tiepje ben ik niet
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:55:36 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_54651583
Heb je hem al schoongemaakt? Hoe langer je waht hoe moeilijker dat gaat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54651594
Ik heb mijn jurk ook laten maken, bij Anastasi (.nl), totaal, met jasje erbij was ie 1000 euro. En ik heb dus het geheel zelf ook nog niet gezien, maar ik weet zeker dat ie heel mooi wordt. We hebben gewoon samen besproken wat ik wou en wat kon, en zij heeft ook haar mening gegeven over hoe het beter/mooier kon enzo, dus maak me daar geen zorgen over.
Na onze trouwdag kan ik de top en het jasje denk ik nog wel eens aan (zwart/wit) naar een of ander feestje, maar die rok niet denk ik, met een hoepel. Tenzij het een thema feestje is ofzo haha Maar ik ga hem echt niet weggooien of verkopen hoor, dat zou ik echt jammer vinden als ik hem gewoon niet meer had. Desnoods organiseer ik zelf een keer een feestje met als thema ' jouw trouwkleding 'ofzo haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_54651982
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Troel het volgende:
Heb je hem al schoongemaakt? Hoe langer je waht hoe moeilijker dat gaat!
Nee dus, hij is de zak nog niet uitgeweest! Maar nou wil ik toch dattie zwart geverfd wordt

Maar hij was -geloof ik- nergens vies, enkel de onderkant van het sleepje was een beetje vies geworden...

Maar ik zal me er spoedig druk om gaan maken, bedankt voor de tip.

Overigens had ik ook bij Anastasi geïnformeerd maar die maken alleen nog jurken uitgaand van een bepaald basismodel (strapless, baleinen) en konden voor mij niets betekenen helaas omdat ik een jasje wilde.
pi_54653464
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef voodoolady het volgende:
Hangt nog vuil (onderkant) in plastiek in de kleerkast tot onze verhuis. En daar zal hij ook in een kast of op zolder verdwijnen. Misschien laat ik er later nog een doopkleedje van maken... wie weet
pi_54653692
Mijn jurk kost ¤850. Hoewel mijn ouders mijn jurk betalen, zou ik echt geen 1750 euro oid uit willen geven voor een jurk die je één keer draagt.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:29:36 #213
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54660719
Er zal vast geen "gemiddelde" bestaan op dat gebied, en je kan het natuurlijk zo gek of el-cheapo maken als je zelf wilt, maar wat is zo ongeveer de prijs van een beetje 'respectabele' set trouwringen ---respectabel = ook weer relatief ja.

Maar i'm just wondering. Hoeveel zijn jullie nou aan zoiets kwijt?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54661034
Onze ringen kosten 900 euro.
pi_54661860
Onze ringen 1200 euro, witgoud, voor mij één diamantje, wel 'zelf' ontworpen. Juwelier Langerak in Den Haag, erg fijne vent met een speciale 'trouwringenstudio'.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:16:56 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_54661981
1000 euro inclusief diamantje

wit goud, maar dan wel of niet met een rhodiumlaag ofzo. Dus witter dan het normale witgoud, wat een gelige glans heeft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54662169
Onze ringen waren bij elkaar nog geen 800 euro
pi_54668592
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef Troel het volgende:
1000 euro inclusief diamantje

wit goud, maar dan wel of niet met een rhodiumlaag ofzo. Dus witter dan het normale witgoud, wat een gelige glans heeft
Dat is dan niet met dat laagje, hebben wij ook niet omdat we ze zo wit mogelijk wilden.
pi_54668845
De trouringen die ik heb gezien en mooi vind zijn allemaal wel heel prijzig,maar ik wil dan ook graag met meerdere diamantjes erin.We hebben ze nog niet gekocht,maar dat is een van de dingen waar ik niet op wil bezuinigen (overdrijven hoeft natuurlijk ook niet)ik ga em tenslotte heel mijn leven dragen.Mijn trouwjurk is erg voordelig uitgevallen,ik trou dan ook niet in een "standaard" trouwjurk,maar het is wel speciaal voor mij gemaakt Ik zou het echt zonde vinden om meer dan 1500 euro uit te geven aan een trouwjurk,het is natuurlijk wel belangrijk dat je je er mooi en goed in voelt maar het is tenslotte wel maar voor 1 dag.Die van mij is maar 500 maar dan komen er natuurlijk nog wel lingerie en schoenen etc. bij.
01-08-2008
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:28:30 #220
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54668980
Onze trouwringen zijn van witgoud en die van mijn vriendin heeft 3 diamantjes voor nog geen 900 euro.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54672726
Onze ringen zijn ook van witgoed, met een laagje geelgoud bovenaan. Ik heb geen diamantjes.
pi_54675667
We hebben nog geen ringen uitgezocht en dat doen we ook pas over een paar maanden denk ik, wel heb ik wat folders gekregen en ringen bekeken (vriendin werkt bij een juwelier) en het gaat in ieder geval iets van geelgoud met een reliefje en 4 mm breed worden.
pi_54676477

de bovenste heb ik, en de middelste heeft (dus zonder de diamantjes)
pi_54677621
Ik deze o.a. erg mooi

01-08-2008
pi_54677759
Dit zijn onze ringen:

pi_54678643
Wij zijn nog steeds zoekend....
We weten wel dat het absoluut iets wordt zonder goudkleur
pi_54702009
zo weer even bijgelezen,
ik vind het op zich wel grappig prijzen van jurken etc. De jurk die ik nu gezien heb is 1300,- daar en tegen zijn onze ringen 450,-
ach van de week nog eens jurken kijken,

@pure poison jij hebt toch bij een winkel bij ons in de stad gehaald? ik blijf je om adressen vragen geloof ik....
pi_54702526
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef draculettetje het volgende:

@pure poison jij hebt toch bij een winkel bij ons in de stad gehaald? ik blijf je om adressen vragen geloof ik....
Bedoel je mijn jurk?

Dinsdagavond hebben we trouwens een afspraak bij een DJ,ben benieuwd,vindt het best moeilijk namelijk.
01-08-2008
pi_54714958
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Bedoel je mijn jurk?

Dinsdagavond hebben we trouwens een afspraak bij een DJ,ben benieuwd,vindt het best moeilijk namelijk.
ja bedoel ik....
pi_54725726
Je moet wel van hele aparte dingen houden hoor...
Die van mij is nu gemaakt,1december ga ik em passen,kijken of ie naar mijn zin is en zit enzo

Deze style is het wat ze daar hebben..

http://www.degodininjezelf.nl/
01-08-2008
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:51:02 #231
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_54740174
Hallo meiden!

Alweer een poosje geleden dat ik hier voor het laatst heb geposed.
Wij zijn geslaagd voor mijn trouwjurk, zaterdag een week geleden.
Voor de duidelijkheid, ik ga huren, want vind het zonde om een jurk te kopen voor zoveel geld.
Ben nu voor 450 euro klaar, alleen nog een leuk bijpassend bling bling setje zoeken.

Zo, dat moest ik even vertellen
*** The Truth Is Out There ***
pi_54743542
hihi leuk krupelhintsje! blijf het passen leuk vinden!
Nu ik die jurk zie weet ik ook wel welke winkel je bedoeld denk ik pure poison! Soort van witte gothic vind ik zeker wel leuk! (toch vlakbij de mac en die fietsen winkel)
pi_54780309
gister toch even bij assepoester geweest, 1 jurk aan gehad die totaal anders is als die ik nu steeds in mn hoofd heb. De 1 is echt een trouw trouw jurk zeg maar, die doe je ook alleen bij je trouwen aan. Van het ander zou je nog weer een creatie kunnen maken en bij andere gelegenheden aan doen.
Zaterdag nog bij 1 winkel kijken waar ze beide merken hebben, dan moet ik toch een keuze kunnen maken!
pi_54782782
Ben erg benieuwd Draculettetje wat het gaat worden! Wat ik me afvraag,ga je iets wat je later ook nog kunt dragen (wat bij mij ook wel een beetje t geval is)ook nog echt dragen? Ik weet het niet hoor,voor mijn gevoel moet het ook wel speciaal voor die dag blijven,ik vind het ook niks als ik een half jaar later op de verjaardag van mijn oom die 50 wordt in mijn(gedeeltelijke) trouwjurk loop!
01-08-2008
pi_54819592
Gisteren in Doetinchem geweest, werd daar wel goed geholpen en ik denk dat ik daar ook wel een jurk gevonden heb, die nog goedkoper is ook, maar 1350 euro ipv 1750.
pi_54827410
Ik heb een jurk van Linea Raffaelli. Welke precies kan ik niet zeggen aangezien vriendlief ook op dit forum rond loopt

De laatste weken hebben we bij een aantal juweliers voor ringen gekeken, maar ik vrees dat we een nogal dure smaak hebben. We willen ringen met verschillende materialen, maar geen geel- of roodgoud en dan zit je al snel aan witgoud of titanium met platina. Ketsjing, kassa

De locaties zijn zo goed als rond. Vanmiddag een optie op een lunchlocatie genomen. Als de offerte daarvan acceptabel is zijn we locatietechnisch gezien klaar

Ik moet nu nog een kapper en visagiste in de omgeving van Den Haag zien te vinden en dat vind ik erg moeilijk. Ik ben al niet snel tevreden over kappers (zijn meestal van die ontzettende tuthola's en dat wil ik absoluut niet). Idem voor een bruidsboeket. Ik wil niet te truttig, maar ook niet te 'experimenteel'. Lastig

3 januari gaan we in ondertrouw. Nemen we lekker een dagje vrij en gaan we na de krabbel gezet te hebben lekker naar de sauna

Alles bij elkaar hebben we nog geen stress gehad. Hopen dat dat zo gaat blijven
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_54827883
Hé Linea Raffaelli... daar heeft mijn vriendin haar jurk ook van, zover mijn info juist is.

Wij gaan overigens a.s. donderdag in ondertrouw.
pi_54832031
wij gaan komende woensdag in ondertrouw
pi_54832634
Ik heb ook een jurk van linea aangehad, maar uiteindelijk ben ik gister verliefd geworden op een jurk van ladybird!
maar heb nu een jurk! een trouw trouw jurk nog wel!
pi_54833797
Ow harstikke leuk draculettetje !Waar heb je em nu gekocht?
Wat voor iets is het?
01-08-2008
pi_54833948
in zutphen, maar eigenlijk hebben ze hem hier in apeldoorn ook wel, maar daar rekenen ze weer geen vermaakkosten!
kan niet alles vertellen er zijn mensen die meelezen
pi_54834240
Ja ken het,heb ik ook! Jammer want wil zo graag vertellen hoe mooi die is enzo (ook tegen familie/vrienden maarja dan is de verassing er weer af en dat vindt ik ook weer jammer dus moet m'n mond houden)
01-08-2008
pi_54841823
ja en nu nog op zoek naar de lingerie eronder
en bedenken wat ik met mn haar wil.
Ik vind bij de kapper allemaal zo duur.....
pi_54895868
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:29 schreef draculettetje het volgende:
ja en nu nog op zoek naar de lingerie eronder
en bedenken wat ik met mn haar wil.
Ik vind bij de kapper allemaal zo duur.....
Voor lingerie kun je ook kijken bij LinCHérie in de Orangerie,ik ben er niet geslaagd maar wel heel goed en vriendelijk geholpen.
Ik weet ook nog niet wat ik met mijn haar wil,ik heb kort haar,zal ik het wat langer laten groeien of niet.Wil een beetje funky kapsel.En zal ik het zelf in model brengen of kapster.Zelfde als met de make-up,zelf doen of niet.
Wat hebben jullie gedaan/of gaan jullie doen?
01-08-2008
pi_54900198
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:15 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Voor lingerie kun je ook kijken bij LinCHérie in de Orangerie,ik ben er niet geslaagd maar wel heel goed en vriendelijk geholpen.
Ik weet ook nog niet wat ik met mijn haar wil,ik heb kort haar,zal ik het wat langer laten groeien of niet.Wil een beetje funky kapsel.En zal ik het zelf in model brengen of kapster.Zelfde als met de make-up,zelf doen of niet.
Wat hebben jullie gedaan/of gaan jullie doen?
make up laat ik door vriendin doen, die heeft visagie gedaan. MAar aangezien ik nooit make up gebruik zal het heel licht en naturel zijn
pi_54901011
Ik laat mijn haar en makeup wel door iemand doen. Een kapster heb ik al, gewoon mijn eigen kapster want die weet tenminste hoe ze met mijn haar om moet gaan (heb krullen). En voor de makeup moet ik nog ff iemand zoeken.
Maar ik wil wel dat het allebei de hele dag gewoon goed zit, dus dan doe ik het liever niet zelf. EN het moet ook wel een beetje bijzonder zijn natuurlijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:17:15 #247
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54938988
joehoe, vandaag is het zover.... bibber bibber (valt wel mee)

Hopelijk blijft het weer zoals het nu is, en dan kan onze dag niet meer stuk...

Laters!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54939912
Veel plezier locutus51

Geniet ervan
pi_54942929
Locutus51, heeeel veeel plezier vandaag
en een hele fijne dag gewenst!
pi_54943506
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef locutus51 het volgende:
joehoe, vandaag is het zover.... bibber bibber (valt wel mee)

Hopelijk blijft het weer zoals het nu is, en dan kan onze dag niet meer stuk...

Laters!
geniet ervan
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')