Ook nog veel meer onfatsoenlijke.quote:Op zondag 17 februari 2008 06:40 schreef reem het volgende:
Constitución, prachtig station. En de mensen... Er wonen heel veel fatsoenlijke mensen in de Conurbano Sur, en die reizen allemaal met de Roca via Constitución.. Niets mis mee dus.
Ik vind het wit van SP ook nu niet echt makkelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef qwerty_x het volgende:
een tip trouwens van een gringo die (te) vaak in jullie landje vertoeft: doe eindelijk eens iets aan die taxis !
het lijkt wel of die peugeots en renaults er met de maand treuriger op worden: vorige maand had ik vrij uitzicht op het wegdek, dwars door de bodem heen
en als je dan toch bezig bent, schilder ze over in een fatsoenlijke kleurtje
Behalve die van afgelopen week.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik gebruik toch vrij regelmatig de taxi en ik zit alleen maar in auto´s van hooguit een paar jaar oud
Ik zou zeggen, kijk even op mijn site. Daar staan een aantal foto´s op en een verslag van mijn jaar hier in Argentinië.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Hebben de "Argentijnen" hier niet toevallig wat leuke foto's of plaatjes om ons mee te laten genieten?
Nou, vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Hebben de "Argentijnen" hier niet toevallig wat leuke foto's of plaatjes om ons mee te laten genieten?
Hee Reem, gaaaf!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef reem het volgende:
Nou, vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barrios de Buenos Aires
Retiro
[ afbeelding ]
La Boca
[ afbeelding ]
Barrio River Plate
[ afbeelding ]
Recoleta
[ afbeelding ]
Caballito
[ afbeelding ]
Voor een simpele wip wel ja, maar als je wat serieuzer wordt, is het innerlijk wel zo belangrijk hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 23:42 schreef tha_dark het volgende:
Onzin, bij Argentijnse vrouwen let je op uiterlijk punt!
En die ga ik zeker missen, argentijnse vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |