vooralsnog is die op zo'n 700 km hiervandaan gestopt, maar je weet nooitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef flipsen het volgende:
Je neemt toch niet die gele koorts mee he?
Wat houdt die boete in ? Hoe groot ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:48 schreef reem het volgende:
Ze zijn redelijk lui bij de douane.
Ging t land uit met mn visa, nummer werd netjes opgeschreven in mijn paspoort. Kom ik het land weer in, zetten ze er gewoon een toeristenstempel in. Dus 90 dagen extra terwijl ik maar 4 uur t land uit ben geweest. Over 2 weekjes wil ik ook in chile zijn dus ik hoop dat ze niet moeilijk doen aan de grens, en anders maar gewoon die boete betalen...
hoezo eventuele problemen met reizen; heb jij geen officiele woon- / werkvergunning ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:00 schreef flipsen het volgende:
Heb net een nieuw paspoort, maar heb het de laatste keer gevraagd aan de douaniers, en die zeiden dat het geen enkel probleem is
Als je toch aan het rondslenteren bent, neem eens een kijkje in boekhandel El Ateneo Grand Splendid op Avenida Santa Fé (tussen Callao en Riobamba zit ie geloof ik). Jaja, ik hoor je denken, "een boekhandel?!?". Doe nou maar gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:23 schreef tha_dark het volgende:
Iemand tips (op het stadion van Boca na) wat ik persé moet gaan bekijken?
Ik ben nog steeds toeristquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:14 schreef qwerty_x het volgende:
hoezo eventuele problemen met reizen; heb jij geen officiele woon- / werkvergunning ?
Kijk, dat zijn nu leuke tips!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je toch aan het rondslenteren bent, neem eens een kijkje in boekhandel El Ateneo Grand Splendid op Avenida Santa Fé (tussen Callao en Riobamba zit ie geloof ik). Jaja, ik hoor je denken, "een boekhandel?!?". Doe nou maar gewoon
wel goed zoeken: het is een klein rotwinkeltje en je loopt er zo voorbij !quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nu leuke tips!
Geen idee wat ik moet verwachten maar als ik tijd heb ga ik er zeker even langs!
Txs REEM !quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:28 schreef reem het volgende:
Schitterend stukje over Perito Moreno @ Geenstijl.nl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1176891.html
Meer info bij mij verkrijgbaarquote:Voor een TV programma zijn we op zoek naar mensen die rond 10 maart naar Argentinie gaan: Buenos Aires en Patagonie. Ga je iets spannends of heel bijzonders doen? Je liefde achterna? Trouwen? Een nieuwe job? Meld je dan snel aan! Wie weet komt jouw verhaal op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |