Citroen klinkt altijd wel goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:32 schreef Ynske het volgende:
owjah
Der Grüne Tee
Zitrone - kaktusfeige van Pfanner is niet te zuipen
[afbeelding]
t smaakt naar klumpkeswaterquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Citroen klinkt altijd wel goed
Maar het smaakt dus niet zo volgens jou?
en wat mag klumpkeswater zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
t smaakt naar klumpkeswater
met een vieze nasmaak
morgen wel treinen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog ff douchen en dan slapen
morgen 6.45 op
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt danquote:Op zondag 23 september 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:kreeg vanmorgen om 7 uur een sms van systeembeheer. ik mocht ipv om 9 om 11.30 beginnen vandaag
heerlijk toch nog even net dat ietsje meer uitslapen
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.quote:Op zondag 23 september 2007 09:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt dan
Maar slaapze dan nog even!
Of moet je nu alweer gaan
geniet er van dan!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.
en nu ben ik weer wakker en gaat ik eens lekker douchen
Zeker als ze heel de week regen opgevenquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh morgen herfst.. deprimerend.
Mja 60 à 70% regenkans, ik vrees dat het niet droog zal blijven. Vandaag daarentegen is het héérlijk weerquote:Op zondag 23 september 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Toch is het hier wel aardig weer.. maar inderdaad. Het zal wel wat invloed gaan hebben op de bouw Leo..
Ik was alleen vorige maand jarigquote:Op zondag 23 september 2007 11:00 schreef leonieke het volgende:
Ah, een verjaardagscadeau voor phille, daar kan ik ook eens voor zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |