oke knijntje !quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow borisz, goede stack. Succes.
En Bjoro, hij is doorgestreept!
Die gast hit ook z'n 3 en 2 outerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel fijn, gewoon geduld hebben dus. (+ geluk)
Ik heb aardig lopen zweten. Leuk dat de Graafschap het zo leuk doet, die club hoort gewoon in de eredivisie. (Zolang het niet ten kosten gaat van ons).quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:43 schreef Bjoro het volgende:
verrassende tussen/eindstanden trouwens in de eredivisie !
Knap hoor...ze winnen ruimer dan PSV deed !quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb aardig lopen zweten. Leuk dat de Graafschap het zo leuk doet, die club hoort gewoon in de eredivisie. (Zolang het niet ten kosten gaat van ons).
Nu hopen dat ze het een langere tijd vast kunnen houden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Knap hoor...ze winnen ruimer dan PSV deed !
precies...wij (ajax) hebben ze tenminste al uit gehad !quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen dat ze het een langere tijd vast kunnen houden.
ben benieuwd hoe dik wij die gasten van De Mos dan op gaan rollenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
FF iets waaromk ik hier kom drinken.
De Graafschap
70quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn bezig heren. 1 aan de FT zou gaaf zijn. Hoeveel left nog?
Het is geen Boulahrouz Bjoor.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:
mooie goal zeg van Bouhkari !
Als jij een leuke bloes aantrektquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen in de dug-out gaan zitten beschouwen?
beter zoquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als jij een leuke bloes aanuittrekt![]()
Ik schrok me dood zegquote:
Eén zak van die kaasdingenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoeveel zakken chips heb je al op Ray?
Ja halloquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Verraad nou niet alles. 'k Neem het op.![]()
zit jij er ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ben blij als deze pokertafel dicht is. De hele tijd alleen aan de bar zitten is ook niet alles.
Ja, doe ik iedere zaterdagavond, maar het lukt me nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallodus jij bent in VBL aan het posten en vermijd alle topics die eventueel een einduitslag kan bevatten ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, doe ik iedere zaterdagavond, maar het lukt me nooit.
Ja, maar ik ga niet bij jou zitten. Ik kijk wel uitquote:
Dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz, ik wil dinsdag een spreekbeurt houden over bananen. Zorg je dat je je onderzoek dan voltooid hebt?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken denk ik
Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag werken, dus weinig tijd voor bananenboodschappen
Of Van Bluezz' lijf afscheuren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Caramba. Als ik golfer was zou ik daar de fik in steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |