quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat als je de potientele energie in de torens vrij kan maken, je geen 158 ton meer nodig hebt. Iets wat ik in ieder geval wel duidelijk probeerde te maken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:02 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik zeg NERGENS dat je zoveel ton TNT NODIG HEBT om het gebouw te verpulveren, ik zeg dat de hoeveelheid energie wat vrijkomt GELIJK IS aan zoveel ton TNT. in jouw (nergens op slaande) voorbeeld komt er in beide gevallen NET ZOVEEL energie vrij als ze instorten, MITS ze beide net zo zwaar zijn EN beide een gelijkmatige massa-distributie hebben in verticale richting.
dus nogmaals, mijn argumentatie klopt wel en ik stel NERGENS over hoeveel energie NODIG is om de toren naar beneden te krijgen, aangezien dat GEEN vaste waarde bedraagt. je kunt de torens namelijk naar beneden halen door gewoon een berekend aantal balken door te zagen, je kunt de torens naar beneden halen door een goede fikkie te steken op een verdieping en de balken bloot te stellen hieraan, je kunt ze naar beneden halen door de jullie zo geliefde CD methode etc etc etc. al deze methodes zullen het gebouw naar beneden krijgen maar allemaal leveren een verschillende hoeveelheid energie. de hoeveelheid energie die uiteindelijk VRIJ KOMT, is in ALLE gevallen GELIJK.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:42 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
als je met die hotspots bedoelt die plekken in het puin waar de temperatuur zo lang heel hoog blijft, dan heb ik dat al eerder beantwoordt. ik had toendertijd in een van deze topics berekend dat de hoeveelheid energie die vrijkomt bij het instorten van een zo een toren een paar procent bedraagt van de hiroshima bom. ik zal dat ook nog even proberen op te zoeken in een van onze topics. deze enrgie wordt voornamelijk omgezet in arbeid en hitte. arbeid vind je terug in het verpulveren van het beton en het buigen/barsten van staal, en hitte vind je terug in een verhoging van de temperatuur. deze hitte kan vast komen te zitten in sommige plekken in het puin. aangezien beton een erg goede isolator is en staal ook een slechte geleider is, is het zeer denkbaar dat er in sommige delen van het puin geisoleerde ruimtes zaten met veel hitte. als deze hitte (energie) niet vrij kan komen via ventilatie o.i.d. dan blijft het daar zitten totdat het beetje bij beetje weggesijpelt is of totdat het puin weggeruimd is en die "pockets" worden opengemaakt.
ik denk zelf dat het zinloos is om deze hotspots in je berekening mee te nemen, tenzij hun energiewaarde een substantieel deel bedraagt van de totale potentiele energie van 1 zo een toren.
misschien kan Terecht mij hier nog op corrigeren als ik fout zit, maar als ik het goed heb komt uiteindelijk vrijwel alle potentiele energie vrij als hitte, aangezien het arbeid wat gebruikt wordt om het beton te verpulveren weer vrijkomt als hitte. als beton verpulvert worden intermoleculaiere verbindingen verbroken. deze verbindingsenergie komt dan weer vrij als hitte dacht ik.
** EDIT **
ik heb mijn stukje gevonden over dat energieverhaal:
[..]
dus ja, het lijkt mij helemaal niet zo vreemd dat er vele pockets van hoge temperaturen zijn waargenomen in al het puin, dit lijkt mij juist er voorspelbaar dat zulke fenomenen zich zouden voordoen. ik zou het vreemder vinden als al het puin binnen een paar uurtjes afgekoeld is.
wat ik nog interessanter zou vinden is een verklaring hoe TNT voor de zogenaamde hotspots zou hebben kunnen zorgen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onjuist, in het geval van b.v. CD voeg je nl energie toe.
Indien je dmv tnt/vuur whatever collums beschadigd neem je potentiele energie weg, en in pricipe komt die energie (natuurlijk) wel vrij, maar niet meer op het moment van instorting.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
- waarom zijn er explosieven nodig
- hoeveel explosieven zijn dan nodig
- wat voor explosieven zijn gebruikt
- waar zijn de explosieven geplaatst
- wie hebben de explosieven geplaatst
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Bron? En heb je al onderbouwing dat dat water ook is verdampt?
[..]
quote:Op elke installatielaag is een watertank van 19.000 liter aanwezig die zijn aangesloten op een door pompen gestuurd blusleidingsysteem.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk dat is nu precies waarom wij een heronderzoek willen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En bovendien was de toren toch onderhevig aan galvanische corrosie. Daarmee is het toch ook zwakker en heb je ook minder potentiele energie.
quote:Neem aan dat er wel een onderzoek naar gedaan is in hoevere corrosie zijn werk aan het doen is. Hoe bepaalt men dat in 2007 het niet meer veilig zou zijn.
quote:En hebben de gebouwdeskundige al verklaard waarom er een idioot gat in WTC5 zit? Daar is wel een krater.
[..]
Indien je dmv tnt/vuur whatever collums beschadigd neem je potentiele energie weg, en in pricipe komt die energie (natuurlijk) wel vrij, maar niet meer op het moment van instorting.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Is iemand die mogelijkheden onderzoekt 'n complotdenker omdat de uitkomst van datgene wat hij onderzoekt zou kunnen zijn dat de veroorzakers van bepaalde gebeurtenissen " uit eigen gelederen " komen ?
Denk niet dat ze daar zo mee te koop lopen. Staatsgeheimen of Bedrijfsgeheimen.
quote:Hij, hoorde dit:
[..]
[..]
Circumstancial evidence, geluk bij 'n ongeluk.
[..]
quote:[..]
Weet niet of dit door corrosie komt of door iets anders,
http://911research.wtc7.n(...)lurgy/WTC_apndxC.htm
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
Je hebt Aluminium en Aluminium.
[..]
quote:http://www.ampetrographic.com/news/newsletters/02_wint.pdf
Hoeveel wisten ze daar bij de bouw van ?
Vergelijkingsmateriaal.
http://www.corrosion-doctors.org/Landmarks/statue-saddle.htm
Zilt water heeft de voorkeur.
http://www.cityrating.com/cityhumidity.asp?City=New+York
http://flickr.com/photos/flissphil/5283579/
quote:Voor de stofwolken zou het ook 'n verklaring kunnen zijn![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als al is aangetoond hoe de torens zijn ingestort, dan heeft verdere verklaringen zoeken niet zoveel zin meer hé. Tenzij je kunt aantonen dat er explosieven o.i.d. in het spel waren, maar tot nu toe is dat nog niemand gelukt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:12 schreef Terecht het volgende:
Lees dit topic eens door, dit is al beantwoord.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef Terecht het volgende:
Je mist een beetje het hele punt dat ik probeerde te maken. De aluminium panelen dienden enkel voor de mooi. De core columns en perimeter collumns kunnen dus nooit aangetast zijn door galvanische corrosie, zeker al omdat ze niet in direct contact met elkaar waren:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je negeert dus de getuigenverslagen (brandweer) die letterlijk spreken van " there is a bomb in the builiding..."
, " there is a secondary device " ?
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als dit zo standaard is bij een instorting waarom waarom is het alleen op 9-11 geconstateerd en nergens anders. Nooit ervoor en nooit erna. Maar het is een zeer normale gebeurtenis. I don't get it
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En bovendien was de toren toch onderhevig aan galvanische corrosie. Daarmee is het toch ook zwakker en heb je ook minder potentiele energie.
Neem aan dat er wel een onderzoek naar gedaan is in hoevere corrosie zijn werk aan het doen is. Hoe bepaalt men dat in 2007 het niet meer veilig zou zijn.
En hebben de gebouwdeskundige al verklaard waarom er een idioot gat in WTC5 zit? Daar is wel een krater.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vind ik niet, heb nog geen enkele goede volumeberekening van het gehele wtc complex gezien.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat zit er tussen het staal en het alluminium dan ? Hoe zit het alluminium gemonteerd?
quote:Fire resistance is provided by 2 inches of sprayed concrete including ceramic fibres around three sides of each column. The interior face of each column is fire protected with 2 inches of vermiculite plaster. Aluminium covers surround each column and the window frames are fixed to these covers.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:32 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
altijd wanneer een gebouw totaal instort wordt potentiele energie omgezet in kinetische energie, en vervolgens wordt de kinetische energie (die ~ gelijk is aan de originele potentiele energie) weer omgezet in hitte/arbeid. dit is niet uniek voor het WTC gebouw.
als je een glas op de grond laat vallen zullen de scherven achteraf ook iets warmer zijn dan het originele glas.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:08 schreef Terecht het volgende:
Waarom is dat nodig? Wat is de relevantie daarvan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Was een tijdje terug al niet aangetoond dat er dat helemaal niet op de WTC torens sloeg maar op een gebouw in de buurt? Ik zal ff kijken of ik dat ergens kan terugvinden.
Edit: gevonden!
Het fillmpje waar Resonancer z'n quote uit haalt: http://video.google.com/videoplay?docid=-4574366633014832928
Maar kijk je even verder dan dit en wat blijkt het gaat om een school s(tuyvesant high school) 5 blocks van het WTC na de collapse van WTC2:
http://www.youtube.com/watch?v=dZ8K_HwQjPY
http://www.youtube.com/watch?v=o2Us6hwc5EY
Weer een voorbeeld van een quote die compleet uit z'n verband wordt gerukt zonder naar de omstandigheden waarin die qoute is gemaakt te kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij denkt dat het mogelijk is dat de 2 wtc torens "passen" in de 6 verdiepingen.kelder + de 6 verdiepingen die er bovenop liggen? 110 verdiepingen (zonder de kelder) teruggebracht tot ruwweg 12 verdiepingen?
[afbeelding]
http://www.thepriceofliberty.org/07/03/05/ward.htm
quote:Veroorzaken brokkstukken ook kraters zoals in wtc6?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Indien het glas voordat het op de grond valt reeds is gebroken of beschadigd (stukjes eruit) zullen de scherven minder warm zijn. Zo bedoelde ik het 2de deel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, in die context had ik het id.d. nog niet gezien, maar blijft voor mij de vraag, wat heeft men daar aangetroffen dan ?
De opmerkingen " there was an explosion in the basement " kan ik nauwelijks in n ander context zien lijkt me.
http://www.youtube.com/watch?v=8n-nT-luFIw
4:50
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:14 schreef Terecht het volgende:
De animatie van Purdue was van de North tower, het filmpje gaat over de south tower. De FEM analyse van WTC1 blijft dus accuraat, tenzij jij kan aantonen dat de natuurwetten op dat moment niet klopten
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij denkt dat het mogelijk is dat de 2 wtc torens "passen" in de 6 verdiepingen.kelder + de 6 verdiepingen die er bovenop liggen? 110 verdiepingen (zonder de kelder) teruggebracht tot ruwweg 12 verdiepingen?
quote:[afbeelding]
http://www.thepriceofliberty.org/07/03/05/ward.htm
Veroorzaken brokkstukken ook kraters zoals in wtc6?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, in die context had ik het id.d. nog niet gezien, maar blijft voor mij de vraag, wat heeft men daar aangetroffen dan ?
quote:De opmerkingen " there was an explosion in the basement " kan ik nauwelijks in n ander context zien lijkt me.
http://www.youtube.com/watch?v=8n-nT-luFIw
4:50
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:04 schreef mouzzer het volgende:
Een quote is een ding en alle omstandigheden nagaan rond die quote zou het logische vervolg daarop moeten zijn en dat is iets wat ik helaas vaak mis in de conspirancy theorieen en films. Er wordt te makkelijk mee gestrooid als zijnde 'bewijs wat genegeerd wordt' zonder er zelf goed naar gekeken te hebben.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:02 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik zeg NERGENS dat je zoveel ton TNT NODIG HEBT om het gebouw te verpulveren, ik zeg dat de hoeveelheid energie wat vrijkomt GELIJK IS aan zoveel ton TNT. in jouw (nergens op slaande) voorbeeld komt er in beide gevallen NET ZOVEEL energie vrij als ze instorten, MITS ze beide net zo zwaar zijn EN beide een gelijkmatige massa-distributie hebben in verticale richting.
dus nogmaals, mijn argumentatie klopt wel en ik stel NERGENS over hoeveel energie NODIG is om de toren naar beneden te krijgen, aangezien dat GEEN vaste waarde bedraagt. je kunt de torens namelijk naar beneden halen door gewoon een berekend aantal balken door te zagen, je kunt de torens naar beneden halen door een goede fikkie te steken op een verdieping en de balken bloot te stellen hieraan, je kunt ze naar beneden halen door de jullie zo geliefde CD methode etc etc etc. al deze methodes zullen het gebouw naar beneden krijgen maar allemaal leveren een verschillende hoeveelheid energie. de hoeveelheid energie die uiteindelijk VRIJ KOMT, is in ALLE gevallen GELIJK.
Da's een vergelijking. Net zoals ze de kracht van atoombommen wel eens in tonnen TNT aangeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat is dan de relevantie van die 158 ton TNT
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat is dan de relevantie van die 158 ton TNT
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:16 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
dit is echter ook belangrijk om in je gedachten te houden, aangezien deze potentiele energie uiteindelijk wel voor de verpulvering etc zorgt. als een complot-aanhanger vervolgens stelt dat de totale potentiele energie onvoldoende was om voor de verpulvering te zorgen, en dat de verpulvering is veroorzaakt door TNT te plaatsen op elke verdieping dan dien je er rekening mee te houden dat als het equivalent van 216.8 ton TNT onvoldoende was geweest, dat de aanwezige hoeveelheid daadwerkelijke TNT explosieven wel in die orde van grootte zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
slordig van me.
Vind de animatie dan nog niet echt kloppen met de beelden, zie bv niet dat er brokstukken aan de zijkant naar buiten komen, maar de animatie laat ook maar n klein gedeelte zien en is 'n schematische voorstelling.
quote:Maar, mijn kernvaag was en is : is het waarschijnlijk dat de neus ongeschonden door de south tower heen komt ?
Ben benieuwd of Purdue ook zo'n animatie van de south tower gaat maken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
regelrechte kletskoek...
je gaat volledig voorbij aan de al dan niet tactische plaatsing van de explosieven...
gegogel met getallen dus... zonder enkele reele basis
misschien was 1 staafje dynamiet al genoeg...
maar nee... er is of NUL gram TNT gebruikt.... of ongeveer 216ton... 1 van de twee.... en niks daar tussenin...
??????
daarnaast kun je ook stellen dat de torens door 200.000 knaagdieren neer zijn gehaald...
en dan van critici verlangen om wetenschappelijk te onderbouwen dat dat onmogelijk is...
het moet niet veel gekker worden...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
regelrechte kletskoek...
je gaat volledig voorbij aan de al dan niet tactische plaatsing van de explosieven...
gegogel met getallen dus... zonder enkele reele basis
misschien was 1 staafje dynamiet al genoeg...
maar nee... er is of NUL gram TNT gebruikt.... of ongeveer 216ton... 1 van de twee.... en niks daar tussenin...
??????
daarnaast kun je ook stellen dat de torens door 200.000 knaagdieren neer zijn gehaald...
en dan van critici verlangen om wetenschappelijk te onderbouwen dat dat onmogelijk is...
het moet niet veel gekker worden...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:04 schreef mouzzer het volgende:
Mike Pecoraro, an engineer who is part of the crew that services the WTC complex, is at work in the mechanical shop in the second subbasement of the north WTC tower when it is hit. When the room he is in starts filling with white smoke and he can smell kerosene (jet fuel)
http://www.cooperativeres(...)tity=mike_pecoraro_1
quote:Don Perkal --
Even before stepping outside I could smell the cordite. Then I knew explosives had been set off somewhere.
Gilah Goldsmith --
We saw a huge black cloud of smoke, she said, saying it smelled like cordite, or gun smoke.
http://911research.wtc7.n(...)esses/explosive.html
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:55 schreef Terecht het volgende:
Het NIST heeft ook een FEM analyse gemaakt van de impact van het vliegtuid in WTC 2, en daar zie je ook dat de neus desintegreert:
http://www.ara.com/offices/SVO/WTC_movies/GB5_Top_640x480.avi
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:55 schreef Terecht het volgende:
Cyclonis
[..]
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat de neus van het vliegtuig ongeschonden door WTC 2 komt. De beelden die in september clues zijn gebruikt zijn vanaf enkele kilometers van het WTC geschoten. Om dan aan de hand van een aantal pixels te concluderen dat de neus ongeschonden door het gebouw is gekomen is vrij onzinnig. Er is veel beter beeldmateriaal beschikbaar, en daar is geen neus van een vliegtuig in te herkennen:
http://youtube.com/watch?v=LTXFnAIP6A0 vanaf 1:47
http://youtube.com/watch?v=CEdIA-bqI18
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien is dan dat vuur verklaard van onderaan de toren. Maar kan een simpel vuurtje in een auto zo hoog komen.
En wat als ze de auto gewoon expres hebben aangestoken, FEMA was aanewezig namelijk, en dat ze met dat vuurtje, de explosieven proberen te verbloemen. Wat wel degelijk tot ontploffing is gebracht, zoals ettelijke ooggetuigen verklaren.
Het is niet totaal uitgesloten dat dat rook, puur en alleen komt door dat brandje. Het zou mijn niets verbazen als er zulke boobytraps geplaatst worden om ons (ook de debunkers) een valse trojan te geven.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bij de pentagon crash roken sommigen iets heel anders:
[..]
In welke context moet ik dit plaatsen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien is dan dat vuur verklaard van onderaan de toren. Maar kan een simpel vuurtje in een auto zo hoog komen.
quote:Het is niet totaal uitgesloten dat dat rook, puur en alleen komt door dat brandje. Het zou mijn niets verbazen als er zulke boobytraps geplaatst worden om ons (ook de debunkers) een valse trojan te geven.
Ik krijg die animatie ook niet meer aan de praat, ik zal kijken of ik een werkende kan vinden.quote:
Veel duidelijkere filmpjes dan die ik heb gepost heb ik niet kunnen vinden...quote:Jammer, op andere filmpjes zie ik namelijk ook de neus erdoorheen komen. Hoop dat er snel n peer review ligt van die pixel vergelijking.
Dat zou "toevallig" zijn en alle toevalligheden kunnen alleen maar gebeuren als de CIA ervoor heeft gezorgd dat het gebeurdequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik krijg die animatie ook niet meer aan de praat, ik zal kijken of ik een werkende kan vinden.
[..]
Veel duidelijkere filmpjes dan die ik heb gepost heb ik niet kunnen vinden...
Wat is nu het punt dat je wilt maken? Als de neus van flight 175 ongeschonden het WTC doorzoefde, wat betekend dat dan?
Dan was Europa niet mee gegaan naar afg/irak. Dus een attack-orchestreren op eigen was nodig om de rest van de wererld ervan te overtuigen dat de terroristen gek zijn geworden en dat ze accuut aangevallen dienen te worden. En er was geen Patriot Act doorgevoerd kunnen worden. Als USA dan Irak binnen gevallen zonder FalseFlag sittuatie dan had de gehele wereld geprotesteerd. Door de 911-actie staat gehele wereld achter USA. En kon men ongestraft kloten in Irak en onder tussen slinks de olie in handen te krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef Cyclonis het volgende:
Even tussendoor, ik snap nog steeds niet waarom de Amerikaanse overheid 9/11 zou hebben georchestreerd. Jullie dragen o.a. aan dat ze dit zouden hebben gedaan om Afghanistan en Irak binnen te vallen voor de olie. Dit lijkt op zich heel aannemelijk, maar voor zover ik heb kunnen zien heeft dit hele grapje de VS alleen maar miljarden gekost. Ik zie ook nergens een spontane piek in hun economische groei als gevolg van de zogenaamde toenamen in hun wapenexports. De meeste landen in die regio kopen volgens mij nauwelijks Amerikaans materiaal, maar nemen voornamelijk Europees en Russisch materiaal af. Bovendien had de pretext om Irak binnen te vallen weinig te maken met 9/11 en had Bush helemaal geen goedkeuring van zijn volk gevraagd om Irak binnen te vallen. Bush heeft als pretext gebruikt dat Irak zich niet hield aan de inspecties op zijn nucleaire programma ofzo. Dat het allemaal om de olie ging zal ik niet ontkennen, maar ook zonder 9/11 had hij Irak makkelijk kunnen binnenvallen en de olie plunderen.
Ondrukking valt niet te ontkennen. Sterren die hun "echt" hun mond hebben opgedaan zijn carriere doodgemaakt.quote:Als andere mogelijke reden heb ik gehoord dat de overheden van de Westerse wereld het volk willen onderdrukken. Dit lijkt mij ook in schril contrast met de werkelijkheid. Zoveel beroemdheden en miljoenen andere mensen over de hele wereld spreken zich uit over hun complottheorie en geen van hen zijn op geheimzinnige manieren om het leven gekomen.
Wij houden niet met Bush bezig nee. Maar Bush wel met ons. En huichelaar van een Balkende gaat alle te graag mee in verzoeken van Bush. We weten niet eens wat de EU bekokstoofd. Ik ben van mening dat we nu met het verdrag ons land verkwanseld hebben. De NWO is goed bezig. Zonder dat het volk in opstand komt kunnen die machtswellustelingen hun stappen plan uitvoeren.quote:Jullie hebben allemaal de vrijheid om je gal te spuien over de overheid, je eigen onderzoekjes uit te voeren en noem maar op. Ik ben zelf vorig jaar ook 6 maanden in Amerika geweest en om je eerlijk te zeggen, het volk daar leeft helemaal niet onder angst voor het terrorisme. Ze houden zich er nauwelijks mee bezig. De mensen daar zijn zelfs laconiek over het geheel. Met de Irak oorlog houden ze zich (helaas) ook niet echt bezig, ze zien dat slechts als 1 van de vele aspecten waar hun overheid zich mee bezighoudt. Dit is overigens ook niet zo verbazend. Toen ik ging stemmen hield ik me ook niet bezig met dat Balkenende (hij was het toch?) ons land ook in Irak heeft gestuurd. Ik vind andere dingen veel belangrijker eerlijk gezegd. Wij houden ons hier met wat Bush betreft alleen bezig met zijn buitenlands beleid, omdat dat het enige is wat wij ervaren van hem, maar het Amerikaanse volk zelf vindt andere dingen veel belangrijker. Maar bang zijn ze allerminst.
Economisch heeft het volk geen voordeel nee. Maar voor de mannetjes die het georganiseerd hebben levert het triljarden op.quote:Dus dan vraag ik jullie, wat is het hele doel van de overheden om 9/11 te orchestreren? Er zitten heel wat meer mensen in de decision loop die geen/weinig baat hebben bij een dergelijke oorlog. Amerika zelf heeft er volgens mij ook niet echt merkbaar economisch voordeel uit gehaald. En van een angst onder het volk voor een volgende terroristische aanslag heb ik ook maar weinig gemerkt.
Dat de beelden fake zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik krijg die animatie ook niet meer aan de praat, ik zal kijken of ik een werkende kan vinden.
[..]
Veel duidelijkere filmpjes dan die ik heb gepost heb ik niet kunnen vinden...
Wat is nu het punt dat je wilt maken? Als de neus van flight 175 ongeschonden het WTC doorzoefde, wat betekend dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |