Vond P het niet een ongelooflijke kutavond?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:51 schreef no1uknow het volgende:
...Niet heel erg boeiend maar wel grappig verhaal...
Volgende dag hoorde ik van P dat J 30 keer onderweg op zn bek was gegaan![]()
P had waarschijnlijk gewoon als een malle zitten smoken, dus die vond het ook allemaal wel best.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Vond P het niet een ongelooflijke kutavond?
Zeg dan nietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:52 schreef Geomancer het volgende:
Bezopen, kroegen dicht, en dan een winkelwagentje tegenkomen...meer zeg ik nog niet.
P is een jongen met eigenlijk een kut, mooiboy, rookt niet, drinkt niet, geen druppel alcohol en SCHEIT in z'n broek voor vuurwerk en knallen enzo..quote:Op maandag 7 april 2008 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
P had waarschijnlijk gewoon als een malle zitten smoken, dus die vond het ook allemaal wel best.
zo, dat verhaal heb ik toen idd ook gezelig, prachtig verhaal!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik dit verhaal een tijdje geleden al in het vorige topic het gepost:
[..]
![]()
Dat is wel humor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:19 schreef Rhythm het volgende:
Een keer tijdens het indrinken waren we best wel gaar, aangeschoten, maar niet dronken anders lukt dit je niet. We gingen op de pc, typten een ontvoeringsbrief. Die namen we mee, samen met een vogelkooi en een polaroidcamera.
Toen gingen we de buurt in, en ontvoerden een tuinkabouter uit een tuin. We deden hem in een vogelkooi, maakten een foto en legden die bij de brief.
De tuinkabouter hebben we toen verstopt onder een heg in dezelfde tuin, op het laatste moment zag het er allemaal best professioneel uit.
Laat ik zeggen dat ik tweemaal met mijn zatte kop in 't ootje ben genomen door mijn vrienden. Tweemaal over de grond mogen schuren nadat zij 'beloofde' het dit keertje rustig aan te doen. Onderweg ook nog twee leuke studentes tegengekomen die ons helaas niet wilde binnenlaten. Groot gelijk dat ze hadden die avond.quote:
Arme jongenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
P is een jongen met eigenlijk een kut, mooiboy, rookt niet, drinkt niet, geen druppel alcohol en SCHEIT in z'n broek voor vuurwerk en knallen enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |